Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 23. jun 2015 10:14

IkkNico skrev:Penis Tue, vi ville have wall-to-wall penis ... i den stiveste opløsning


Væg til væg tæpper, og manddom. Det nyeste indenfor indretning.

Men næh, der bliver bare så sløvt her i tråden, når alle bare sidder og er enige om, at hver vores konsol bare er gode på sin helt egen måde. Det bliver så politisk korrekt og omfavnende. Jeg gider det ikke.

Kom nu, følg valgtendensen: Jeg hader alle, der ikke er som mig, og jeg brokker mig på Facebook, hvis du er uenig! Også hvis du påråber dig din ret til at være uenig, så brokker jeg mig specielt meget.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 23. jun 2015 15:51

Så du synes jeg skal dick-slappe til Cena, nakka, S, dig og alle de andre ponyer, med historier om hvordan Sony både i 2002 og 2005 spredte rootkits?
Eller hvordan de lukkede Lik-Sang (alle ægte gameres yndlingsbutik6)?
Eller den pinlige alliwantforxmasisapsp.com historie?
Eller hvordan de fjernede feature efter feature på PS3 (OtherOS, Folding@home, b/c)? (hvornår mon de gør det på PS4?)
Eller måske den grimme historie om det store PSN hack i 2011, hvor slutbrugerne ikke vidste deres betalingskort var kompromitterede før efter 7 dage?

Er det det du vil ha' jeg skal gøre? For så gør jeg det (*) :mrgreen:


Lidt mere seriøst:
Phil gentager lidt sig selv fra januar måned, og smider derved mere brænde på mit "Live kommer til at koste penge på alle platforme"-bål ...

“As a gamer I play games on PC… I want to be able to play the games where I want to play them… I want to give people a choice.”

“There’s this kind of back channel frankly I don’t really subscribe to of you need to keep people from playing in certain places, somehow that’s the answer… I want to give people choice and with Xbox I want it to be the best TV gaming experience you can have but frankly if I’m not on my TV and I’m on my laptop, and want to play killer instinct, I want to play gear, I want to play fable, I should be able to do that and to try force people to buy something by excluding their choice.”


Kilde: http://acutegaming.net/xbox-boss-phil-s ... oice/2015/


(*)
Tue check dine PBere ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 23. jun 2015 16:21

Nakka - du nævnte for mig tidligere, at Sony klart vandt E3. Som udgangspunkt, så går jeg ikke meget op i det, men når jeg browser f.eks Reddit, eller gaming-sites (som udgangspunkt er neutrale) - så viser gamerne det præcist modsatte? At det netop var Microsoft der vandt.

Faldt også lige over denne artikel, som klart også er i MS' favør.
http://www.ibtimes.co.uk/microsoft-won- ... ar-1507532

Nogen kommentar, nakka?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 23. jun 2015 16:26

Skal jeg skyde listen ned eller skal vi lade Nakka om det?

;)

Nå, skidt være med det, Nakka får lov. Han får det federe af det end jeg gør.

@Nico:

Jeg vil ikke i regering alligevel. Jeg løber fra mit ansvar. Ha ha ha ha ha!!!!

(Elsker indlægget)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 23. jun 2015 16:39

CaptainKicker skrev:Nakka - du nævnte for mig tidligere, at Sony klart vandt E3. Som udgangspunkt, så går jeg ikke meget op i det, men når jeg browser f.eks Reddit, eller gaming-sites (som udgangspunkt er neutrale) - så viser gamerne det præcist modsatte? At det netop var Microsoft der vandt.

Faldt også lige over denne artikel, som klart også er i MS' favør.
http://www.ibtimes.co.uk/microsoft-won- ... ar-1507532

Nogen kommentar, nakka?

Jeg er ikke nakka, men den her kan jeg godt svare på :)

Generelt set bliver PS4 kåret som vinderen rundt på nettet af os forbrugere. Nyhedssites er meget blandet, men på ingen måde i Xbox Ones favør.

Bruger rating kotaku: http://kotaku.com/let-s-rate-e3-2015-1713124305

Bruger rating Gamespot: http://www.gamespot.com/forums/system-w ... -32147563/

Bruger rating Gamnesia: http://www.gamnesia.com/polls/poll-who-won-e3-2015

Du kan sagtens finde ukendte sites hvor brugerne har stemt mest på XBO, men på mainstream polls vinder Sony - for 3. år i træk.
-S-
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 23. jun 2015 16:51

Jeg tror nu også Playstation har flere fans online til at stemme, og så vil de naturligt have flere stemmer på mainstream sites. Alene på Youtube har Playstation 3.438.987 followers mod Xbox' 1.004.381 på de officielle sites.

Tror godt vi kan fornemme fra diverse udskejelser på diverse foraer på nettet, at hver "fan" i hver "lejr" gerne beskytter sin investering mest muligt, så mon ikke de også stemmer herefter ;)
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 23. jun 2015 17:07

OK, så har pøblen vel talt.

Men hvad er vigtigst? Stemmer, eller betalinger?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 23. jun 2015 17:17

CaptainKicker skrev:OK, så har pøblen vel talt.

Men hvad er vigtigst? Stemmer, eller betalinger?


Begge, men du kan ikke se nogen af dem ud fra den liste du har lagt ind herover. :) men lad os nu i øvrigt ikke gå ned af stien, hvor betalinger (jeg tillader mig at kalde det salgstal), definerer vinderen. Det bliver bare så ligegyldigt når vi ender der. (Tråden har været der før).
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 23. jun 2015 17:31

CaptainKicker skrev:Nakka - du nævnte for mig tidligere, at Sony klart vandt E3. Som udgangspunkt, så går jeg ikke meget op i det, men når jeg browser f.eks Reddit, eller gaming-sites (som udgangspunkt er neutrale) - så viser gamerne det præcist modsatte? At det netop var Microsoft der vandt.

Faldt også lige over denne artikel, som klart også er i MS' favør.
http://www.ibtimes.co.uk/microsoft-won- ... ar-1507532

Nogen kommentar, nakka?


En TV2 rapporter fangede Nakka ude på gaden, og her er hans korte og præcise svar:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 23. jun 2015 17:52

Ha ha ha - Uffe Elbæk er nu sød.

Nå, Nakka svarer ikke, så lad mig:

Procentuel udvikling kan man ikke bruge til så meget i denne sammenhæng, medmindre udgangspunktet er ens, det er den nok næppe.

Den nederste liste er en smule mere retvisende, men indeholder titler, som amazon havde i butikken inden den officielle annoncering.

Derudover er jeg ikke tosset med af man bruger salgstal som udtryk for hvad der er bedst. Det har jeg skrevet tidligere og det mener jeg endnu. Det er lidt for unuanceret til at kunne definere vindere, trods alt.

Der skal vel død og pine heller ikke findes en vinder af noget der er subjektivt for langt størstedelen?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 23. jun 2015 18:03

Jeg er ligeglad med hvordan du spinner den Tue, min er størst. Basta
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 23. jun 2015 18:05

IkkNico skrev:Jeg er ligeglad med hvordan du spinner den Tue, min er størst. Basta


Men du er ikke helt ligeglad med om jeg spinder... ;)

You're the best.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 23. jun 2015 18:16

Cena skrev:
CaptainKicker skrev:Nakka - du nævnte for mig tidligere, at Sony klart vandt E3. Som udgangspunkt, så går jeg ikke meget op i det, men når jeg browser f.eks Reddit, eller gaming-sites (som udgangspunkt er neutrale) - så viser gamerne det præcist modsatte? At det netop var Microsoft der vandt.

Faldt også lige over denne artikel, som klart også er i MS' favør.
http://www.ibtimes.co.uk/microsoft-won- ... ar-1507532

Nogen kommentar, nakka?


En TV2 rapporter fangede Nakka ude på gaden, og her er hans korte og præcise svar:


HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf SocomGriseNN » 23. jun 2015 21:49

-S- skrev:Fremtiden ser meget lys ud for Sony og hvis rygterne taler sandt om at de snart overtager en stor del af eSporten, kan det kun gå fremad.


Hvor har du læst dette?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 23. jun 2015 22:02

SocomGriseNN skrev:
-S- skrev:Fremtiden ser meget lys ud for Sony og hvis rygterne taler sandt om at de snart overtager en stor del af eSporten, kan det kun gå fremad.


Hvor har du læst dette?


Der står bla lidt her: http://www.gamasutra.com/view/news/2277 ... he_PS4.php

Det er også næsten vedtaget af Comp. CoD turneringer i BO3 bliver spillet på PS4, ligesom Sony også har fået rettighederne til første omgang af DLC's, hvor nu er det Xbox der skal vente en måned på at få mappacks.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster

cron