Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2015 16:38

lol, en Android baseret box der ligner en mini PS4 med en smule Xbox One design på toppen og en dårlig kopi af en Xbox One controller ... hahaha

Junk
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 17. aug 2015 17:03

Ha ha ha - Asien fejler aldrig når det kommer til underholdningsværdien :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 17. aug 2015 17:05

IkkNico skrev:Glæder mig usigeligt til det nye UI. Det nuværende er langsomt og ikke særligt brugervenligt. Jeg havde fornøjelsen af en times tid med en PS4 i weekenden, og det var et UI, der er til at have med at gøre. Til gengæld synes jeg stadig controlleren er forfærdelig (bortset fra sticks'ene, de slår XBO ditto)


Det sjove er, at netop sticks'ene på Dualshock 4 er af det dårligste materiale man kan tænke sig. Min launch PS4's sticks er for længst gået i stykker og jeg har af samme grund måtte erstatte dem med andet.

Min bettebror har købt en Xbox One, og skal et smut forbi ham i weekenden. Glæder mig til at prøve dyret :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 18. aug 2015 12:25

Dead or Alive Xtreme 3 Announced for PS4 and PS Vita :mrgreen: Så er der dømt let påklædte kvinder :lol:

http://www.dualshockers.com/2015/08/18/ ... d-ps-vita/

Og til dem der ikke kender spillet eller mangel på samme, kan jo lige se hvad 2'eren f.eks. havde at byde på ..



Made in japan :lol:

Pt. er der ingen release uden for Japan / Asia
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 18. aug 2015 12:41

PS Vita? Den havde jeg helt glemt.

Men ja, fantastisk spil hvis man er til... sådan noget. Vi går ikke glip af noget her.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 18. aug 2015 13:15

Yup, alle spil er fantastiske hvis man er til... sådan noget. Er man ikke det så går man ikke glip af noget

Ganske kloge ord :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 18. aug 2015 14:20

Hold kæft hvor er det bare japansk... Så skal jeg til at oprette en sekundær profil for at spille det... Igen...

:)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 18. aug 2015 15:41

Slimjay DK skrev:
hackNICE1112@ skrev:betale ikke 500 kr for det spil 250 så er det ok :-)



Det kan så erhverves på Wii U til 69,95 kr :mrgreen:



151 kr for spillet :-) så det er ok download det nu så må vi se hvor godt det er :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 19. aug 2015 12:15

hackNICE1112@ skrev:
Slimjay DK skrev:
hackNICE1112@ skrev:betale ikke 500 kr for det spil 250 så er det ok :-)



Det kan så erhverves på Wii U til 69,95 kr :mrgreen:



151 kr for spillet :-) så det er ok download det nu så må vi se hvor godt det er :-)


ja, det er jo lige det .. pt. har det et gennemsnit på 71 på både PS4 (baseret på 10 anmeldelser) og Xbox One (Baseret på 6 anmeldelser) når man kigger på Metacritic .. WiiU versionen ligger på 77 (baseret på 70 anmeldelser).

Men hvad fanden .. Det skal godt nok være dårligt hvis det ikke er 151 kr værd :mrgreen:

Dog ser der ikke ud til at være den helt store forskel mellem PS4 og WiiU .. Jeg synes Wii U versionen har en bedre dyster stemning grafisk og så kan jeg godt li' den beskidte linse effekt Wii U versionen har ...



Jeg tror bare jeg spiller det på Wii U
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 19. aug 2015 19:59

Heh, Rackspace (dem som Sony har et samarbejde med omkring en OpenStack sky) tilbyder en service de kalder; Fanatical Support for Microsoft Azure

Det synes jeg altså er lidt skægt.

http://www.rackspace.com/microsoft/managed-azure-cloud
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 20. aug 2015 08:07

IkkNico skrev:Heh, Rackspace (dem som Sony har et samarbejde med omkring en OpenStack sky) tilbyder en service de kalder; Fanatical Support for Microsoft Azure

Det synes jeg altså er lidt skægt.

http://www.rackspace.com/microsoft/managed-azure-cloud


Ha! Godt spottet.

Melder historien noget om, hvorvidt Rackspace har været med i udviklingsprocessen omkring det nye Crackdown? :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 20. aug 2015 09:53

Slimjay DK skrev:

ja, det er jo lige det .. pt. har det et gennemsnit på 71 på både PS4 (baseret på 10 anmeldelser) og Xbox One (Baseret på 6 anmeldelser) når man kigger på Metacritic .. WiiU versionen ligger på 77 (baseret på 70 anmeldelser).

Men hvad fanden .. Det skal godt nok være dårligt hvis det ikke er 151 kr værd :mrgreen:

Dog ser der ikke ud til at være den helt store forskel mellem PS4 og WiiU .. Jeg synes Wii U versionen har en bedre dyster stemning grafisk og så kan jeg godt li' den beskidte linse effekt Wii U versionen har ...



Jeg tror bare jeg spiller det på Wii U


Enig det virker faktisk en del mere dystert på Wii U grundet de der effekter på billedet.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf GrillBillerDK » 20. aug 2015 10:15

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Annxii » 20. aug 2015 10:39

GrillBillerDK skrev:Spændende rygter... ;-)
http://wmpoweruser.com/rumour-microsoft ... nza-event/

uha! det kunne godt gå hen og bliver et ekstraordinært dyrt efterår! Jeg håber virkelig på en Xbox One mini uden drev! Det eneste tidspunkt jeg har brugt drevet i min Xbox one er til de tre launch-titler jeg købte sammen med konsollen, og dem spiller jeg ikke mere....
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 20. aug 2015 11:21

Annxii skrev:
GrillBillerDK skrev:Spændende rygter... ;-)
http://wmpoweruser.com/rumour-microsoft ... nza-event/

uha! det kunne godt gå hen og bliver et ekstraordinært dyrt efterår! Jeg håber virkelig på en Xbox One mini uden drev! Det eneste tidspunkt jeg har brugt drevet i min Xbox one er til de tre launch-titler jeg købte sammen med konsollen, og dem spiller jeg ikke mere....


Husk at nogle også bruger drevet til film.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster