IkkNico skrev:Jeg er ikke engang sikker på, at jeg skal have CD3 Tue, men teknologien bag er for mig at se en gamechanger af de helt store.
Der er fremadrettet ingen begrænsninger. Du kan have en freeroam verden der er lige så stor som Jupiter, fylde den med liv, og lade skyen styre hvert enkelt individ og dyr. Ikke noget pre-scripted, men lade planeten have rigtigt liv og reaktioner til alt hvad der sker omkring dem.
Du kunne faktisk opretholde liv på tusindvis af planeter på en gang. Ikke noget med at resette, sætte på pause eller auto-genere pre-scriptede hændelser mens spilleren besøger andre planeter eller slukker spillet.
x8BiTw0LFx skrev:Hvis vi siger at Xbox One kan levere 1.31 teraflops og cloud kan give den 20x kræfter, så må der da skulle leveres mere end 2-4 Mbits båndbredde?
Redman DK skrev:x8BiTw0LFx skrev:Hvis vi siger at Xbox One kan levere 1.31 teraflops og cloud kan give den 20x kræfter, så må der da skulle leveres mere end 2-4 Mbits båndbredde?
Hvad har størrelsen på båndbredden med servernes beregningskapacitet at gøre?
Der behøver jo ikke nødvendigvis at være særlig meget data der bliver sendt frem og tilbage. Serverne laver beregningerne på hvor skaderne sker og sender de beregnede tal tilbage. Det er jo ikke noget visuelt eller noget audio de sender frem og tilbage, det er bare masser og tal, og det er begrænset hvad det kommer til at fylde.
x8BiTw0LFx skrev:Men skriver de ikke at Xbox One kan blive op til 20x så vild med skyen? Det er det jeg bider mærke i
IkkNico skrev:Det viser alt for tydeligt hvad spil er blevet reduceret til; eye-candy ... og så slipper udviklerne for nytænkning. Tak konsol-krigere fordi i holder os andre tilbage.
Redman DK skrev:Men hvor mange spil bliver egentlig købt pga. deres grafik? Den eneste jeg kan komme i tanke om er Crysis, og hvis jeg husker rigtigt solgte 3'eren ikke særlig godt. Call of Duty er et af de bedst sælgende spilserier og det ligner hø.
Redman DK skrev:x8BiTw0LFx skrev:Men skriver de ikke at Xbox One kan blive op til 20x så vild med skyen? Det er det jeg bider mærke i
Jo fordi de lader servere lave beregninger som Xbox One så slipper for, men det behøver jo ikke betyder du skal have en fancy download/upload hastighed da det ikke er dataen der bliver sendt frem og tilbage der bliver 20x så vild men derimod arbejdet i serverne. Eller er det noget andet du tænker på? Føler lidt jeg misforstår dig
x8BiTw0LFx skrev:Det giver fin mening, men så er vi jo ovre i at en Pentium III fra slut 90'erne snart kan blive en super-computer med hjælp fra skyen?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster