Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf pongolle » 29. sep 2014 14:36

Spillede FIFA 15 på den nye PS4 i lørdags, shit der er meget lys i controllerne :D
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Rechain » 29. sep 2014 14:44

pongolle skrev:Spillede FIFA 15 på den nye PS4 i lørdags, shit der er meget lys i controllerne :D

Husk du kan skrue ned for lyset :P min ser forresten sådan her ud:

Billede

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 29. sep 2014 15:02

famulor skrev:Kan du forklare mig pointen ved driveclub? Jeg har meget svært ved at finde det sjove i et bilspil hvor du ikke kan justere dine biler overhovedet.. Det ender vel ud i at alle vælger den hurtigste bil i div klasser?


Kan et bilspil ikke være sjovt uden tuning?

Jeg synes ellers ikke der var noget galt med bilspil som Project Gotham Racing, Need For Speed, Grid, Burnout, Ridge Racer og mange andre.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 29. sep 2014 15:06

Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:
iPwnd94 skrev:Ang. FPS. Så tror jeg også at det ændre sig MEGET med tiden, spil Developer skal også lige have en følelse af hvor Xbox One står henne af.

Det var jo lige som Xbox 360, det var da heller ikke de bedste launch titler, og der gik da 1 år eller mere før de "fede" spil kom frem, det samme gælder Xbox One.

Derimod synes jeg dog at Xbox One, har haft nogle fede titler indtil videre, men det bliver kun bedre med tiden ;)


Det år er så gået nu om ganske kort tid :) .. Men ja, giv nu udviklerne og hardwaren en chance 8)


Det er en dårlig undskyldning. Konsollerne har pc arkitektur og burde kende den.


Så hvorfor kan de ikke få 1080/60 som standard? Når det er tættere på PC arkitektur nu, hvorfor har de så, så svært ved det?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf famulor » 29. sep 2014 15:07

Redman DK skrev:
famulor skrev:Kan du forklare mig pointen ved driveclub? Jeg har meget svært ved at finde det sjove i et bilspil hvor du ikke kan justere dine biler overhovedet.. Det ender vel ud i at alle vælger den hurtigste bil i div klasser?


Kan et bilspil ikke være sjovt uden tuning?

Jeg synes ellers ikke der var noget galt med bilspil som Project Gotham Racing, Need For Speed, Grid, Burnout, Ridge Racer og mange andre.

I både Grid og Need for Speed kan du ændre på dine biler hvis jeg ikke husker helt galt ;) Burnout er et helt andet koncept indenfor den genre
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 29. sep 2014 15:18

Man kan synes hvad man vil om gamefaqs, men det er et af de mest besøgte spilsites på det store www, og i skrivende stund har over 13.000 besøgende stemt ...

Billede

Ikke engang 100 synes, at grafik er vigtigste faktor. Tankevækkende.

http://www.gamefaqs.com/poll/5647-whats ... ame-to-you

Redman DK skrev:
famulor skrev:Kan du forklare mig pointen ved driveclub? Jeg har meget svært ved at finde det sjove i et bilspil hvor du ikke kan justere dine biler overhovedet.. Det ender vel ud i at alle vælger den hurtigste bil i div klasser?


Kan et bilspil ikke være sjovt uden tuning?

Jeg synes ellers ikke der var noget galt med bilspil som Project Gotham Racing, Need For Speed, Grid, Burnout, Ridge Racer og mange andre.

Alle titler jeg har haft alt for mange sjove timer i. Al respekt for dem, der kan lide at rode med alle mulige setup detaljer på deres biler, jeg vil bare køre stærkt :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2014 15:45

Blauwy skrev:Så hvorfor kan de ikke få 1080/60 som standard? Når det er tættere på PC arkitektur nu, hvorfor har de så, så svært ved det?


Fordi du sammenligner en maskine til 3000 med en pc til 5-6000 kr og opefter.

Hardwaren er ikke uhyggelig kraftig i hverken ps4 eller XO - vi er jo i en krise og folk vil helst ikke betale for noget - hvilket er svaret på hvorfor hardwaren ikke er kraftigere.

Så vide jeg ved er du pc mand så jeg tror godt du kendte svaret i forvejen.

Hvad nytter det at have pc arkitektur hvis hardwaren ikke er kraftig nok ?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 3. okt 2014 14:26

Time to tell more about XBOX - nu tror jeg sku' man skal være meget håndnakket for ikke at kunne se at MS teaser bigtime.
Kilde: viewtopic.php?f=1&t=89929&start=75#ixzz3F5N8un9U

Og som en ekstra lille lækker bisken - er Shadow of The Modor nu 1080P med patch fra MS..
http://www.gamepur.com/news/16450-middl ... y-one.html
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 3. okt 2014 22:32

Grafik, opløsning, controller, lydniveau, tilbehør, spil?............... Det er ligemeget. Xboxlife gør Xbox One til den bedste konsol....

Spøg til side.... Det er sq fedt at have Xboxlife-clubben i Forza Horizon 2. Spillet bliver simpelthen bedre af at kunne køre med og mod så mange forskellige mennesker fra et fedt community - og så kommer førstnævnte parametre i sidste række.

Computerspil handler om oplevelser - helst sammen med andre :P

Edit: F.eks. når man nu tæt på midnat en fredag aften kan se Mike Jezz broadcaste Shadow of Mordor :P
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf iDanish Soul » 4. okt 2014 01:22

Niculla skrev:Xboxlife gør Xbox One til den bedste konsol.

+1
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 4. okt 2014 11:21

Jeg må desværre nok snart melde mig ud af denne tråd. Jeg har indtil nu kun haft en ps4, men fra næste uge også en xbox one med fifa 15 og forza motorsport 5 til 2699 kroner i expert. Hvis man har begge kan man vel ikke deltage en tråd der foreskriver den ene "eller" den anden? Jeg opretter en "ps4 & xbox one" tråd. :)

ps: Nu håber jeg selvfølgelig endnu mere at Cigi får ret, så min xbox one fra i næste uge folder sig ud som en tranformer, og sammen med resten af xbox one's i verden, smadrer samtlige andre computer system, da de selvfølgelig ikke kan måle sig med alle de hemmelige chips, og alt den secret sauce der bliver sprøjtet ud i store mængder. Cigi har overtalt mig, jeg vil fra nu af være hans dicipel, for snart vil verden se xbox one, den fantastiske maskine til under 3000 kroner, smadrer alt andet i verden og tage verdensherredømmet, muhaha. :)

PS nr. 2: Jeg skal nok lægge pillerne fra mig nu.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 4. okt 2014 11:54

Ej nu synes jeg i skal være søde mod Cigi :P det er online mobning det der :P

Gad vide hvornår vi ser ps4 til samme pris :P juletilbud måske ?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf TU I Raven » 4. okt 2014 12:00

Mike JezZ skrev:Ej nu synes jeg i skal være søde mod Cigi :P det er online mobning det der :P

Gad vide hvornår vi ser ps4 til samme pris :P juletilbud måske ?

Sjovt du lige skriver det, du kan på torsdag købe en ps4 til 2222kr i elgiganten Randers. :D det er selvfølgelig fordi de holde genåbningsfest.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 4. okt 2014 12:06

TU I Raven skrev:
Mike JezZ skrev:Ej nu synes jeg i skal være søde mod Cigi :P det er online mobning det der :P

Gad vide hvornår vi ser ps4 til samme pris :P juletilbud måske ?

Sjovt du lige skriver det, du kan på torsdag købe en ps4 til 2222kr i elgiganten Randers. :D det er selvfølgelig fordi de holde genåbningsfest.


Det er ikke for at forsvare ps4, men jeg tror det er problematisk, at sammenligne med et åbningstilbud. Men vild pris. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Dr_Gonzo » 4. okt 2014 12:12

jeg har flere gange set ps4 til under 2900,- så de 200,- Xbone er billigere tror jeg ikke bliver en afgørende faktor. Desuden er det jo normalt at man sænker prisen på en vare der sælger dårligt.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster