Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 12. aug 2014 19:34

tue69 skrev:
På PS Blog EU nævnes der 4 titler (Child of Light, NBA2K14 og TLoU blandt andet) såeh...


Watch Dogs. Så skal du klare Pawnee for mig :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 12. aug 2014 19:42

Cena skrev:
tue69 skrev:
På PS Blog EU nævnes der 4 titler (Child of Light, NBA2K14 og TLoU blandt andet) såeh...


Watch Dogs. Så skal du klare Pawnee for mig :D


Ha ha - aldrig! Har du ikke også solgt dit Watch Dogs?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 12. aug 2014 20:24

tue69 skrev:
Cena skrev:
tue69 skrev:
På PS Blog EU nævnes der 4 titler (Child of Light, NBA2K14 og TLoU blandt andet) såeh...


Watch Dogs. Så skal du klare Pawnee for mig :D


Ha ha - aldrig! Har du ikke også solgt dit Watch Dogs?


Jo jo, men det kunne jeg nok låne til en One day session hvor jeg bare skal sidde foran min PS4 og spise popcorn og drikke cola mens du sveder i hænderne :D 8)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Bulls85 » 12. aug 2014 20:25

Godt ps4 show her til aften:) lol
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 12. aug 2014 20:32

Bulls85 skrev:Godt ps4 show her til aften:) lol


Det der var mest fokus på var: Indies og folk med virkelig irriterende accent. Det skal man altså ikke kimse sig af.
Ej syntes det var OK. Men af hvad jeg kan læse omkring Microsofts i går, præsenterede de mere der har min interesse, end Sony gjorde i dag.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf ALIE » 12. aug 2014 20:41

Slimjay DK skrev:
ALIE skrev:Heavenly sword Spinoff og det der horror spil.
Jo tak begynder at se flere grunde til at investere i en ps4


Hellblade :)

The Vanishing of Ethan Carter skal der også kigges nærmere på :wink:


Ja køber klart en ps4 til de spil :D mon ikke den rammer 2500 snart :D
Eller billigere
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 12. aug 2014 20:59

Cena skrev:
Bulls85 skrev:Godt ps4 show her til aften:) lol


Det der var mest fokus på var: Indies og folk med virkelig irriterende accent. Det skal man altså ikke kimse sig af.
Ej syntes det var OK. Men af hvad jeg kan læse omkring Microsofts i går, præsenterede de mere der har min interesse, end Sony gjorde i dag.


MS var i dag kl. 14:00 :)

Jeg har det så omvendt .. fandt 2 titler til Xbox interessante : Quantum Break samt Tomb Raider.
til PS4 fangede de her titler min opmærksomhed : Until Dawn, Alienation, P.T, Wild samt The Vanishing Of Ethan Carter.

Men ja, der er satme meget indie crap imellem :?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 12. aug 2014 21:13

Slimjay DK skrev:MS var i dag kl. 14:00 :)

Jeg har det så omvendt .. fandt 2 titler til Xbox interessante : Quantum Break samt Tomb Raider.
til PS4 fangede de her titler min opmærksomhed : Until Dawn, Alienation, P.T, Wild samt The Vanishing Of Ethan Carter.

Men ja, der er satme meget indie crap imellem :?


Jeg er på en måde glad for jeg valgte konsol tilbage i november, for havde jeg skulle træffe valgte LIGE NU, havde det været sværere for mig tror jeg (Hvis jeg skulle vurdere ud fra mine tidligere spilvaner).

- Xbox har Forza 5 ude og Forza Horizon 2 på vej
- Eksklusiver på Fifa delen, blandt andet Legends i FUT.
- De har fået eksklusiv på Tomb Raider, som jeg var stor fan af.
- De har tidseksklusiv på COD indhold

Den gamle Cena (For et par år siden) havde klart valgt det her over Playstation 4. Men efter jeg har haft PS3 og prøvet spil som God of War, Uncharted, inFAMOUS, LBP osv. er jeg ikke i tvivl om jeg har valgt den rigtige konsol. Jeg er ikke ret fokuseret på MP oplevelser mere, da jeg bedre har tid til SP spil som jeg kan afbryde uden det går udover andre på mit hold. Men derfor er jeg stadig træt af MS har eksklusiver på Fifa stuff, Tomb Raider og Forza :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 12. aug 2014 21:23

ok, det kan jeg godt se .. Jeg har ingen interesse i hverken Forza, Fifa eller Halo og skal deres spilles lidt online så er det BF der vælges og ikke COD. Det er yderst sjældent jeg køber DLC, så DLC exclusive ting til begge platforme er jeg også ligeglad med.

Tomb Raider er nitte, det vil jeg give dig ret i .. Elsker Tomb Raider og har spillet dem alle :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf dantyr » 12. aug 2014 21:27

Det fedeste Ps4 har/får og som Xbox One mangler er da efter min mening helt klart PlayStation TV....... Det ville da være for fedt.....
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 12. aug 2014 21:30

Slimjay DK skrev:ok, det kan jeg godt se .. Jeg har ingen interesse i hverken Forza, Fifa eller Halo og skal deres spilles lidt online så er det BF der vælges og ikke COD. Det er yderst sjældent jeg køber DLC, så DLC exclusive ting til begge platforme er jeg også ligeglad med.

Tomb Raider er nitte, det vil jeg give dig ret i .. Elsker Tomb Raider og har spillet dem alle :)


Det er også virkeligt ærgerligt, men eftersom at xbox one sælger så dårligt i forhold til ps4, så ser vi det nok kort tid efter på ps4. Jeg er helt sikker på det kun bliver timed eksklusive! :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 12. aug 2014 21:41

Shooter DK skrev:
Slimjay DK skrev:ok, det kan jeg godt se .. Jeg har ingen interesse i hverken Forza, Fifa eller Halo og skal deres spilles lidt online så er det BF der vælges og ikke COD. Det er yderst sjældent jeg køber DLC, så DLC exclusive ting til begge platforme er jeg også ligeglad med.

Tomb Raider er nitte, det vil jeg give dig ret i .. Elsker Tomb Raider og har spillet dem alle :)


Det er også virkeligt ærgerligt, men eftersom at xbox one sælger så dårligt i forhold til ps4, så ser vi det nok kort tid efter på ps4. Jeg er helt sikker på det kun bliver timed eksklusive! :)


Det kom ikke til ps4 og det er ikke et time eksklusive :-) og der er nåde tid til slut 2015 så xbox one skal nok for sælge godt lad os se hved der sker til september nåde xbox one udkomme i de andre land :-)


As you may have seen, we've just announced that Rise of the Tomb Raider, coming Holiday 2015, is exclusively on Xbox. We consider all of you to be the lifeblood of Tomb Raider and the work we do at Crystal. I'd like to give you some insight into this decision, and why we feel this is the very best thing for the Tomb Raider sequel we're creating at the studio.

Tomb Raider in 2013 was a success due in large part to your continued support. Our goal has always been to deliver something truly special with Rise of the Tomb Raider. Today's announcement with Microsoft is one step to help us put Tomb Raider on top of action adventure gaming. Our friends at Microsoft have always seen huge potential in Tomb Raider and have believed in our vision since our first unveil with them on their stage at E3 2011. We know they will get behind this game more than any support we have had from them in the past - we believe this will be a step to really forging the Tomb Raider brand as one of the biggest in gaming, with the help, belief and backing of a major partner like Microsoft.

This doesn't mean that we're walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC. Those are great systems, with great partners, and amazing communities. We have Lara Croft and the Temple of Osiris coming to those platforms this December, and Tomb Raider: The Definitive Edition is available on PS4.

We know that there are probably many more questions and concerns. Please do send them to us, and we'll answer to the best of our ability. Meanwhile we're going all out to try and make something truly special - the most ambitious Tomb Raider game ever built.

Thanks,

Darrell Gallagher
Crystal Dynamics Head of Studios
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 12. aug 2014 21:46

dantyr skrev:Det fedeste Ps4 har/får og som Xbox One mangler er da efter min mening helt klart PlayStation TV....... Det ville da være for fedt.....


Ja, Playstation TV skal ejes .. så kan jeg koble den på mit andet TV og spille PS4 spil uden at rykke konsollen .. eller tage den med i lommen sammen med en controller til en ven uden PS4 og spille der (hvis linien er god og stabil) :lol:

Der kan selvfølgelig også spilles Vita spil på den, dog er det ikke alle spil der er understøttet, da Vita har kamera foran og bag på samt touch skærm og touch bagside, ting der ikke rigtig er at finde på en DS4 controller udover touchpad.

Jeg synes nu også shareplay så spændende ud.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 12. aug 2014 21:51

Jeg er fandme godt nok en spasser... Spille P.T. traileren (interaktiv trailer) lige inden sengetid. Farvel søvn.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 12. aug 2014 21:54

hackNICE1112@ skrev:
Shooter DK skrev:
Slimjay DK skrev:ok, det kan jeg godt se .. Jeg har ingen interesse i hverken Forza, Fifa eller Halo og skal deres spilles lidt online så er det BF der vælges og ikke COD. Det er yderst sjældent jeg køber DLC, så DLC exclusive ting til begge platforme er jeg også ligeglad med.

Tomb Raider er nitte, det vil jeg give dig ret i .. Elsker Tomb Raider og har spillet dem alle :)


Det er også virkeligt ærgerligt, men eftersom at xbox one sælger så dårligt i forhold til ps4, så ser vi det nok kort tid efter på ps4. Jeg er helt sikker på det kun bliver timed eksklusive! :)


Det kom ikke til ps4 og det er ikke et time eksklusive :-) og der er nåde tid til slut 2015 så xbox one skal nok for sælge godt lad os se hved der sker til september nåde xbox one udkomme i de andre land :-)


As you may have seen, we've just announced that Rise of the Tomb Raider, coming Holiday 2015, is exclusively on Xbox. We consider all of you to be the lifeblood of Tomb Raider and the work we do at Crystal. I'd like to give you some insight into this decision, and why we feel this is the very best thing for the Tomb Raider sequel we're creating at the studio.

Tomb Raider in 2013 was a success due in large part to your continued support. Our goal has always been to deliver something truly special with Rise of the Tomb Raider. Today's announcement with Microsoft is one step to help us put Tomb Raider on top of action adventure gaming. Our friends at Microsoft have always seen huge potential in Tomb Raider and have believed in our vision since our first unveil with them on their stage at E3 2011. We know they will get behind this game more than any support we have had from them in the past - we believe this will be a step to really forging the Tomb Raider brand as one of the biggest in gaming, with the help, belief and backing of a major partner like Microsoft.

This doesn't mean that we're walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC. Those are great systems, with great partners, and amazing communities. We have Lara Croft and the Temple of Osiris coming to those platforms this December, and Tomb Raider: The Definitive Edition is available on PS4.

We know that there are probably many more questions and concerns. Please do send them to us, and we'll answer to the best of our ability. Meanwhile we're going all out to try and make something truly special - the most ambitious Tomb Raider game ever built.

Thanks,

Darrell Gallagher
Crystal Dynamics Head of Studios


Vi får se, måske tager jeg fejl, men så heller ikke et spil alene, der får mig til at købe xbox one. Jeg må dog inderømme, at quantum break ser ud til at have potentiale.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster

cron