Xboxlife forum

E3 2013-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

E3 2013-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 30. maj 2013 21:28

------------------------------------------------Program for d. 10 Juni------------------------------------------------
Microsoft -> Monday, June 10th @ 10:00AM PT (d. 10 Juni, kl. 19:00, dansk tid)

EA -> Monday, June 10th @ 1PM PT (d. 10 Juni, kl. 22:00, dansk tid)

Ubisoft -> Monday, June 10th @ 3PM PT (d. 11 Juni, kl. 00:00, dansk tid)

Sony -> Monday, June 10th @ 6PM PT (d. 11 Juni, kl. 03:00, dansk tid)

Nintendo -> Canceled
------------------------------------------------.........................------------------------------------------------

E3 er rigtig tæt på, og nu begynder det så småt at vrimle ind med teasers osv.

Jeg starter lige med at poste denne:



Fulde trailer til E3. Selvom jeg mest spiller FIFA, er jeg vanvittig imponerende, hvis grafikken bliver noget a lá det her.

Glæder i jer? Skal i følge intenst med?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf MrCarrazzia001 » 30. maj 2013 21:31

Jeg følger med på både PS4 og Xbox One fronten :D Glæder mig til at se noget mere til nogle nye titler til Xboxen, og noget mere til de allerede fede titler til PS4'eren ;)

På efterspørgsel fra Slimjay, her er showtiderne:

Microsoft -> Monday, June 10th @ 10:00AM PT (d. 10 Juni, kl. 19:00, dansk tid)

EA -> Monday, June 10th @ 1PM PT (d. 10 Juni, kl. 22:00, dansk tid)

Ubisoft -> Monday, June 10th @ 3PM PT (d. 11 Juni, kl. 00:00, dansk tid)

Sony -> Monday, June 10th @ 6PM PT (d. 11 Juni, kl. 03:00, dansk tid)

Nintendo -> Canceled
Senest rettet af MrCarrazzia001 31. maj 2013 10:40, rettet i alt 2 gange.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Cena » 30. maj 2013 21:41

Satser på jeg skal se i hvert fald Sony's og Microsofts show medmindre deres tidspunkter bliver helt vanvittige.
Er godt nok spændt på at se nogle trailers og in-game video fra nogle af next-gen spillene.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf heinstach » 30. maj 2013 21:47

Ja, kicker. Ser skam også frem til pes.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 30. maj 2013 21:51

Jeg glæder mig til at se Mirror's Edge 2 fra EA. Det kan meget vel gå hen og blive en af messens helt store titler - eller også går det hen og bliver en fiasko af de store.

Jeg glæder mig til at se Ubisoft bevise, at de er deroppe med EA og Activison, når vi snakker store selskaber. Nyt Assassin's Creed, Rayman Legends, Watch Dogs og så South Park: The Stick of Truth, som er et meget interessant projekt, omend jeg ikke er interesseret i at spille det, overhovedet - jeg er ikke til South Park. Så er der selvfølgelig alle deres nye titler, som vi ikke kender, hvor jeg da håber at se Beyond Good & Evil 2 til Xbox One og PS4.

Det allermest spændende bliver selvfølgelig at se hvad de tre store har oppe i ærmerne - ja, også Nintendo, som trods alt fremviser det nye Super Smash Brothers. Intet der kan gøre Wii U til en fantastisk konsol, men det spil bringer nok konsollen noget tættere på at være pengene værd. Om Microsoft får snakket sig ud af alt det, de har fået snakket sig ind i, mht. Xbox One, er også et af mine store spørgsmål.

Og så glæder jeg mig selvfølgelig til at se Konami, fordi de altid er så skidesjove at se. Har aldrig fået spillet Ninety-Nine Nights, og har aldrig set to'eren i en butik, men jeg glemmer ikke "1 MILLION TROOPS" lige med det samme.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Erroneus » 30. maj 2013 21:51

Cena skrev:Satser på jeg skal se i hvert fald Sony's og Microsofts show medmindre deres tidspunkter bliver helt vanvittige.
Er godt nok spændt på at se nogle trailers og in-game video fra nogle af next-gen spillene.

Sony's starter kl 3 om natten, så det tidspunkt kan man godt kalde lidt vanvittigt :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Lowlandet » 30. maj 2013 21:53

Just Cause 3
Mirrors Edge 2
Battlefield 4 Multiplayer + dato for beta
Mere Xbox One

Nuff Said. :)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Cena » 30. maj 2013 22:02

Erroneus skrev:
Cena skrev:Satser på jeg skal se i hvert fald Sony's og Microsofts show medmindre deres tidspunkter bliver helt vanvittige.
Er godt nok spændt på at se nogle trailers og in-game video fra nogle af next-gen spillene.

Sony's starter kl 3 om natten, så det tidspunkt kan man godt kalde lidt vanvittigt :)


Ej men for helvede da :x
Nå så må vi håbe på at sønnen måske er utilfreds og ikke vil sove. Så kan vi sidde og se showet. Han er godt nok kun 7 måneder, men man kan lige så godt starte tidligt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 30. maj 2013 22:27

Cena skrev:
Erroneus skrev:
Cena skrev:Satser på jeg skal se i hvert fald Sony's og Microsofts show medmindre deres tidspunkter bliver helt vanvittige.
Er godt nok spændt på at se nogle trailers og in-game video fra nogle af next-gen spillene.

Sony's starter kl 3 om natten, så det tidspunkt kan man godt kalde lidt vanvittigt :)


Ej men for helvede da :x
Nå så må vi håbe på at sønnen måske er utilfreds og ikke vil sove. Så kan vi sidde og se showet. Han er godt nok kun 7 måneder, men man kan lige så godt starte tidligt :)


Du må lave en uro ud af gamle xbox komponenter :lol:

Jeg glæder mig utrolig meget til at se Sonys og Microsofts show. De skal virkelig arbejde for vores penge denne gang. Microsoft står med ryggen mod muren, og skal overbevise alle core-gamerne om at de ikke er glemt.

Sony skal højest sandsynligt afsløre nogle ubehagelige hemmeligheder, og på bedste vis overbevise folk om hvorfor used-game fee er nødvendigt osv.
De er begge utrolig lige i mine øjne, og jeg aner ærlig talt ikke om det er den ene eller anden til at starte med.. Så jeg forventer et seriøst show uden alt det lys og lyd-fis som har præget de senere par år \:D/
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Cena » 30. maj 2013 22:29

Major Oblivious skrev:Du må lave en uro ud af gamle xbox komponenter :lol:



Det var en absolut glimrende idé. Det må jeg gøre :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf nakka » 31. maj 2013 02:05

jeg er pænt spændt på alle de "games, games and games" som vi åbenbart skal se.

MS snakker om 15 eksklusive titler det første år. vi kender vel til forza, fable, halo, Quantum Break og ryse. det er ikke imponernde pt. og foruden halo, så tror jeg ikke det hiver folk til konsollen. hvem laver de sidste 10. jeg glæder mig til at se det.

intet er "set in stone". men formodningerne er at RARE laver 2 spil. begge til kinect som fokus. det samme hos Good Science Studio, Kids and Lifestyle, Playful Learning, BigPark,Platform Next Studios og Soho Productions. så det er 8 kinect titler.
så ser vi nok et par XBLA spil fra Xbox LIVE Productions og Twisted Pixel. herved rammes de magiske 15 titler.

Microsoft Games Victoria, Microsoft Osaka, Black Tusk skulle først have spil ude i slutningen af 2014 start 15.

overstående er også mine forventninger til microsfts 15 eksklusive titler. hvilket jo så gør, jeg KUN kan bliver overrasket, når der kun nævnes 5 kinect titler, 3 xbla titler og et par heavy hitters fra 3partsudviklere.

sony kommer igen til at kaste ansvaret fra sig. "vi har en åben konsol, udviklerne kan gøre hvad de vil". dette resultere i cross play mellem pc og ps4 (der er jo allerede et par free2play titler offentligjort med denne mulighed f.eks. war thunder), men også mulighed for DRM/use game fees. tror dog IKKE dette bliver noget vi kommer til at se på sonys konsol.

ellers glæder jeg mig til at se et af Guerilla Games to andre projekter, blandt andet deres nye IP, som skulle være vist frem ved GDC. hvad Sony Japan Team/siren/ICO viser. de har efterhånden 6hold dernede. knack, rain, Freedom Wars
og Puppeteer kender vi. the last guardin håber jeg vi ser til starten af ps4s levetid. hvad Evolution andet hold arbejder på - er "rygterne" sande, og er holdet blevet fusioneret med en del fra det lukkede london studie (ligesom zipper, nærmest bare flyttede kontor til SSM og skiftede "navn"). laver de isåfald et wipeout spil? og når vi snakker om de 2 øvrige Santa Monica hold (det 3, har lige lavet GoW:A). hvad har de gang i?. det ene er en ny ip.. det andet er? vis mig noget til E3!
hvad laver Media Molecule? og hvad med det "nye hold", hos San Diego? og hvad er det Ready at Dawn laver til ps4? hvordan med Bend ? hvor meget arbejder Novarama på? udover Frozen Synapse, hvad er det så Double Eleven snakker om på ps4? og når vi snakker om ps4 spil, er Zindagi og The Workshop begge igang med move/moveunderstøttet spil? er SuperMassive Games ps4spil også dette? deres kommende ps3titel understøtter jo move. Clap Hanz skulle også lave et eksklusivt spil til ps4. hvad er det? det samme gør Housemarque (2), Just Add Water og DrinkBox (alle er vel psntitler til ps4?). og London studiet er vel fokuseret på move og øjet? Quantic Dreams viser vel ikke deres ps4 spil, når nu deres andet spil ikke er udkommet endnu ?

der er mulighed for at både sony og microsoft viser en hær af spil. kvalitet, størrelse og kinect/move mangler at blive offentliggjort. jeg forventer at se en masse godt. de skal jo sælge os helt nye konsoller.

sidst håber jeg på noget "meltdown". insomniac games med et eksklusivt spil til xbone. gears of war 4 til ps4, med eksklusivt indhold/eksklusiv ny ip fra epic. kunne være underholdende.
og ikke mindst hvad gør nintendo? deres genbrug af samme IPs virker ikke til at hive dem igang. de må simpelthen skabe noget nyt.

min sidste tanke om E3, er at jeg tror MS har lavet en genial handling med deres always on (24timer), aktivering/serial osv. samt "angreb" på brugtmarkedet". det bider kunderne i røven, og kan få stor indflydelse på deres salgstal. MEN udover alt den negative PR, så har det potentielt givet pote hos publisherne. hvis man ikke har brugtsalg på xbox, men det er muligt på ps4. så vil publisherne helst have kunderne køber deres produkter på xbone. hvordan for de folk til dette - eksklusivt indhold. tror vi for en masse af disse at se til E3.

alt i alt, så glæder jeg mig bare
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 31. maj 2013 02:16

Spændende bliver det i hvertfald. En af de der awesome tider på året. Jeg og nogen venner, samt brormand smækker vores TV's og Xbox's op, og så gamer vi mellem event pauserne og ser så showsne. Det er sgu en af de tidspunkter, hvor det bare er fantastisk og være gamer :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 31. maj 2013 09:56

Til dem der ikke ved det :

No Nintendo Press Conference at E3 2013
"We are planning to host a few smaller events that are specifically focused on our software lineup."
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 31. maj 2013 10:09

Som gammel gamer er det sgu lidt trist at se Nintendo i frit fald, tror de fleste af os har haft nogle fede timer på en SNES eller lignende...

Når det er sagt så glæder jeg mig også vildt meget til E3, håber vi får release dates på de 2 konsoller.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: E3 2013-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 31. maj 2013 10:15

Pt. burde det se sådan her ud :) (@CaptainKicker : Det Kunne måske være en ide at kopiere den til starten af tråden ? )

Microsoft -> Monday, June 10th @ 10:00AM PT (d. 10 Juni, kl. 19:00, dansk tid)

EA -> Monday, June 10th @ 1PM PT (d. 10 Juni, kl. 22:00, dansk tid)

Ubisoft -> Monday, June 10th @ 3PM PT (d. 11 Juni, kl. 00:00, dansk tid)

Sony -> Monday, June 10th @ 6PM PT (d. 11 Juni, kl. 03:00, dansk tid)

Nintendo -> Canceled
Senest rettet af Slimjay DK 31. maj 2013 10:28, rettet i alt 2 gange.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster