Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. nov 2013 14:51

UnrealPirate skrev:Kan man nu ikke spille CoD: Ghosts offline på X1 alligevel? Håber sgu det er fordi hans konsol er blevet banned at han ikke kan... Men stadig så ville det være alt ødelæggende. Man ejer maskinen samt spillene når man har betalt for dem. INTET andet er i mine øjne accepteret. Og det pudsige er, at han hævder at han HAR hentet den day one update der skulle fjerne DRM... Vi må se hvad der sker.

http://www.product-reviews.net/2013/11/ ... hout-live/

UPDATE: Der er nogle der i de "nyheder" som siger at den update han har hentet muligvis ikke er en day one update, men noget andet...?


Selvfølgelig kan man spille CoD: Ghosts offline. Han troede han hentede en day one update men
"That patch was not the day one patch, the day one patch goes active a few days before, that patch is for beta testers."

Folk burde lige checke hvad MS melder ud
Originally Posted by Albert Penello

FYI it's 11pm on a Sunday, so people aren't exactly quick to respond to work email. I wanted to check in before I shut-down for the evening. This is what I believe is going on:

We still have two more weeks before launch - the console is in a pre-release state. We are doing regular updates - I personally took one a few minutes before he posted. His build is now old. This is why we were saying we didn't want people on early - it's not done yet.

This behavior is only because we are in pre-release. When we launch, console will work exactly as you expect today on 360.

For sure this has nothing to do with requiring a connection. There is no "DRM removal" in the Day One update because none of the consoles were ever built with that stuff in it.

This also has nothing to do with COD. The Day One update just brings the SW up to date with the latest versions vs. what's on the box. But there is no 24 check in, that's for sure.


Rygtet er igen started på neogaf som jo er kendt for at lave "tales from the A**"
Billede
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. nov 2013 14:59

susperia skrev:Hvad vil CGI film sige?


Computer-generated imagery (CGI).
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer-generated_imagery
Er som skabt til 3D, her tænker jeg på film fra Pixar, Dreamworks eg Kung Fu Panda 2, How To Train Your Dragon, Despicable Me 2 etc.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. nov 2013 15:02

Zt3pH skrev:XO bliver muligvis bagudkombatibel iflg. et par sites jeg ikke må linke til :)
Synes det er en interessant nyhed!


Det ville da være dejligt, men jeg tillader mig nu at tvivle. Kan nu heller ikke se det er det store problem bare at beholde 360'eren.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 11. nov 2013 15:05

Blandina skrev:
Zt3pH skrev:XO bliver muligvis bagudkombatibel iflg. et par sites jeg ikke må linke til :)
Synes det er en interessant nyhed!


Det ville da være dejligt, men jeg tillader mig nu at tvivle. Kan nu heller ikke se det er det store problem bare at beholde 360'eren.


vis det er dansk og de også har et blad.
så er det da bare samme historie, som IGN og alle andre har kørt længe.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 11. nov 2013 15:25

Blandina skrev:
Zt3pH skrev:XO bliver muligvis bagudkombatibel iflg. et par sites jeg ikke må linke til :)
Synes det er en interessant nyhed!


Det ville da være dejligt, men jeg tillader mig nu at tvivle. Kan nu heller ikke se det er det store problem bare at beholde 360'eren.


Skam heller intet problem at beholde 360'eren - For dem der har plads til begge konsoller.
Grunden til det er interessant er, at det kan få rigtig mange gamere til at købe en XO med det samme, hvis det viser sig at være korrekt. Jeg tror dog ikke selv på det...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 11. nov 2013 15:27

Zt3pH skrev:
Blandina skrev:
Zt3pH skrev:XO bliver muligvis bagudkombatibel iflg. et par sites jeg ikke må linke til :)
Synes det er en interessant nyhed!


Det ville da være dejligt, men jeg tillader mig nu at tvivle. Kan nu heller ikke se det er det store problem bare at beholde 360'eren.


Skam heller intet problem at beholde 360'eren - For dem der har plads til begge konsoller.
Grunden til det er interessant er, at det kan få rigtig mange gamere til at købe en XO med det samme, hvis det viser sig at være korrekt. Jeg tror dog ikke selv på det...


Det gør også Games With Gold meget mere interessant. Et kæmpe spilkatalog som de kan hente hjem.

Men - jeg tror sgu ikke på at XO bliver bagudkompatibel.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. nov 2013 15:37

Zt3pH skrev:
Blandina skrev:
Zt3pH skrev:XO bliver muligvis bagudkombatibel iflg. et par sites jeg ikke må linke til :)
Synes det er en interessant nyhed!


Det ville da være dejligt, men jeg tillader mig nu at tvivle. Kan nu heller ikke se det er det store problem bare at beholde 360'eren.


Skam heller intet problem at beholde 360'eren - For dem der har plads til begge konsoller.


Mon ikke de fleste har plads til begge maskiner, så meget fylder de nu heller ikke. :D

( Men jeg har faktisk på en US tråd set folk "whine" over at de ikke har plads til kinect i deres lejlighed !!!! ) :roll:
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SvAmP » 11. nov 2013 15:41

men hvem gider dog spille 360 spil når det er..
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 11. nov 2013 15:47

Blandina skrev:
Mon ikke de fleste har plads til begge maskiner, så meget fylder de nu heller ikke. :D

( Men jeg har faktisk på en US tråd set folk "whine" over at de ikke har plads til kinect i deres lejlighed !!!! ) :roll:


Altså jeg har skildt mig af med min PS3 for at få plads til XO. Så jeg synes nu ikke der er så urealistisk. Bevares kan da godt finde et sted den kan stå midt på stuegulvet, men vil også gerne have min stue ser nogenlunde præsentabel ud. Og hvis man bor på et kollegieværelse, ja så kan jeg såmænd også forstå pladsproblemet med kinect.

Det med plads til Kinect er jo ikke nødvendigvis et udtryk for hvor det fysiske produkt skal placeres, men måske også den plads der skal bruges foran TV'et.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. nov 2013 15:51

Zt3pH skrev:
Blandina skrev:
Mon ikke de fleste har plads til begge maskiner, så meget fylder de nu heller ikke. :D

( Men jeg har faktisk på en US tråd set folk "whine" over at de ikke har plads til kinect i deres lejlighed !!!! ) :roll:


Altså jeg har skildt mig af med min PS3 for at få plads til XO. Så jeg synes nu ikke der er så urealistisk. Bevares kan da godt finde et sted den kan stå midt på stuegulvet, men vil også gerne have min stue ser nogenlunde præsentabel ud. Og hvis man bor på et kollegieværelse, ja så kan jeg såmænd også forstå pladsproblemet med kinect.

Det med plads til Kinect er jo ikke nødvendigvis et udtryk for hvor det fysiske produkt skal placeres, men måske også den plads der skal bruges foran TV'et.


Det var altså ikke for at genere dig Zt3pH, folk kan jo self have deres grunde, og det respekterer jeg.
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 11. nov 2013 15:54

http://www.youtube.com/watch?v=Vn5u_RJO7YY
OK det hun gør. Var vi garanteret det ikke kunne gøres:-)
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. nov 2013 15:56

SvAmP skrev:men hvem gider dog spille 360 spil når det er..


Sådan tænker jeg også lidt. Chancen for at jeg kommer til at spille nogle af de gamle spil er meget små, så 360'eren bliver nok givet til en af de små i familien, så de kan blivet præget tidlig. :lol:
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 11. nov 2013 15:56

Blandina skrev:
Zt3pH skrev:
Blandina skrev:
Mon ikke de fleste har plads til begge maskiner, så meget fylder de nu heller ikke. :D

( Men jeg har faktisk på en US tråd set folk "whine" over at de ikke har plads til kinect i deres lejlighed !!!! ) :roll:


Altså jeg har skildt mig af med min PS3 for at få plads til XO. Så jeg synes nu ikke der er så urealistisk. Bevares kan da godt finde et sted den kan stå midt på stuegulvet, men vil også gerne have min stue ser nogenlunde præsentabel ud. Og hvis man bor på et kollegieværelse, ja så kan jeg såmænd også forstå pladsproblemet med kinect.

Det med plads til Kinect er jo ikke nødvendigvis et udtryk for hvor det fysiske produkt skal placeres, men måske også den plads der skal bruges foran TV'et.


Det var altså ikke for at genere dig Zt3pH, folk kan jo self have deres grunde, og det respekterer jeg.


Sorry jeg ikke fik smidt en smiley ind så, ellers hvis jeg har givet udtryk for du har generet mig, for det er bestemt ikke tilfældet :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. nov 2013 15:59

ALIE skrev:http://www.youtube.com/watch?v=Vn5u_RJO7YY
OK det hun gør. Var vi garanteret det ikke kunne gøres:-)


Jeg kunne godt tænke mig at se et klip hvor Ozzy Osbourne giver kommandoer til X1 !! :D :D :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 11. nov 2013 16:00

Zt3pH skrev:Sorry jeg ikke fik smidt en smiley ind så, ellers hvis jeg har givet udtryk for du har generet mig, for det er bestemt ikke tilfældet :)


Cool :D
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 105 gæster

cron