Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 24. nov 2013 23:24

tue69 skrev:
Blauwy skrev:Præcis. De vil give det bedst mulige første indtryk, også selvom det endelige produkt afviger fra det de viser på E3.


Tænk bare på Colonial Marines demoen kontra det endelige resultat. Det var jo måske denne generations mest vanvittige skifte.


Haha ja, det ville jeg havde nævnt men havde helt svedt titlen ud. Det var jo helt absurd. Det viser bare at man skal tage alt footage før release med et gran salt.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 25. nov 2013 08:15

uuhh... Så er mine pakker kommet fra Brøndby til Vejle. Det plejer at betyde, at jeg får dem samme dag.

[-o<
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 08:55

spif2001 skrev:uuhh... Så er mine pakker kommet fra Brøndby til Vejle. Det plejer at betyde, at jeg får dem samme dag.

[-o<


Min er i bilen ude til levering, så knokler løs indtil den kommer :D
Kan dog ikke finde ud af om jeg skal have dead rising 3 eller Ryse :? Dead Rising 3 får væsentlig højere score på metacritic end Ryse.. Men det ser bare så pænt ud
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 25. nov 2013 09:17

Min er også på trapperne :-) kan lige nå at lave plads til den i mit setup. Syntes jeg er ved at løbe tør for hdmi indgange og ethernet stik fra routeren :?
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 25. nov 2013 09:21

blazingnsane skrev:Min er også på trapperne :-) kan lige nå at lave plads til den i mit setup. Syntes jeg er ved at løbe tør for hdmi indgange og ethernet stik fra routeren :?

First World Problems :mrgreen: ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 25. nov 2013 09:29

ja er der ikke en krise linie man kan ringe til, så man ikke står og stresser over sådan nogle vigtige ting :D
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 09:29

IkkNico skrev:
blazingnsane skrev:Min er også på trapperne :-) kan lige nå at lave plads til den i mit setup. Syntes jeg er ved at løbe tør for hdmi indgange og ethernet stik fra routeren :?

First World Problems :mrgreen: ;)


Har været nød til at ofre min BR-afspiller af samme grund.. Hvis min lille blå lampe ikke lyser på forstærkeren (HD-audio) når jeg propper en BR i.. Så har jeg også plads problemer :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf blazingnsane » 25. nov 2013 09:35

Major Oblivious skrev:
IkkNico skrev:
blazingnsane skrev:Min er også på trapperne :-) kan lige nå at lave plads til den i mit setup. Syntes jeg er ved at løbe tør for hdmi indgange og ethernet stik fra routeren :?

First World Problems :mrgreen: ;)


Har været nød til at ofre min BR-afspiller af samme grund.. Hvis min lille blå lampe ikke lyser på forstærkeren (HD-audio) når jeg propper en BR i.. Så har jeg også plads problemer :?



Den afspiller eller sender vil forhåbentligt også Hd lydformater videre til recieveren :? ellers så skal jeg da også til at bygge ud..
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 25. nov 2013 09:40

HAhahaha....

I dag kom min Xbox One - 2 gange! Amazon.de har sendt mig 2 Day One editions selvom jeg kun har 1 på min ordre.

Nu venter jeg på at se, hvor meget de trækker fra min konto, og om der kommer en tilbagekaldelse.

Mærkeligt, for jeg har ikke rodet med den ordre siden jeg lavede den i september.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. nov 2013 09:44

spif2001 skrev:HAhahaha....

I dag kom min Xbox One - 2 gange! Amazon.de har sendt mig 2 Day One editions selvom jeg kun har 1 på min ordre.

Nu venter jeg på at se, hvor meget de trækker fra min konto, og om der kommer en tilbagekaldelse.

Mærkeligt, for jeg har ikke rodet med den ordre siden jeg lavede den i september.


Det er fandme iorden :D Selv om du vel i teorien burde gøre dem opmærksom på fejlen :wink:

Min står som "Shipping prepared",
VORAUSSICHTLICHE LIEFERUNG Freitag 29. November 2013 - Montag 16. Dezember 2013

Kunne godt få lidt noia over den her oversættelse:
Billede

Her er den originale, som er knapt så slem ;-)
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 25. nov 2013 09:47

spif2001 skrev:HAhahaha....

I dag kom min Xbox One - 2 gange! Amazon.de har sendt mig 2 Day One editions selvom jeg kun har 1 på min ordre.

Nu venter jeg på at se, hvor meget de trækker fra min konto, og om der kommer en tilbagekaldelse.

Mærkeligt, for jeg har ikke rodet med den ordre siden jeg lavede den i september.


Smid den til salg til 5700 på dba :P
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 25. nov 2013 09:48

Så kom PostDanmark med sådan en til mig. :)

Billede
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Spankey103 » 25. nov 2013 09:51

arrrggg Post DK, kom nu og bank på den dør! :-D
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. nov 2013 09:57

blazingnsane skrev:
Den afspiller eller sender vil forhåbentligt også Hd lydformater videre til recieveren :? ellers så skal jeg da også til at bygge ud..


Det gør den.. Fik Skou til at tjekke understøttede lydformater. 5.1 og 7.1 uncompressed :mrgreen: Forventer at spillene grundet deres størrelse smides ud i dette, og ikke DD 5.1 som på Xbox 360
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. nov 2013 09:59

Så fik jeg skam også lige Forza 5 og en extra controller ind af døren. Den controller virker nu ganske udemærket ;-)

Så mangler jeg kun konsollen og den skulle ifølge TNT (Som jeg snakkede med i morges), så skulle den ankommer mellem nu og 14... :-D KOM NU!!
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 89 gæster