Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2013 16:41

Pladder... selvfølgelig er det kun hans holdning som han skriver, det siger sgu da sig selv.

Men jeg er enig med Slim, Xbox One havde klart det fedeste lineup af spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 11. jun 2013 16:45

Morten Skou skrev:Pladder... selvfølgelig er det kun hans holdning som han skriver, det siger sgu da sig selv.

Men jeg er enig med Slim, Xbox One havde klart det fedeste lineup af spil.


Det er da ikke pladder. Han kommer med et rimelig stort statement som om det er kolde facts.
Det ville være det samme hvis jeg sagde "Keanu Reeves ER den bedste skuespiller". Det er som om man sætter punktum for alles mening.

Sony har de fleste førstepartsudviklere. (Fact)
Sony har de fedeste eksklusive titler synes jeg. (Min holdning)
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2013 16:47

Nu er der vel per definition ikke nogen som kan udtale sig på vegne af alle - derfor giver det sig selv. Fact.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 11. jun 2013 16:49

Morten Skou skrev:Nu er der vel per definition ikke nogen som kan udtale sig på vegne af alle - derfor giver det sig selv. Fact.


Det er forkert formuleret. Fact.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 11. jun 2013 16:50

On-topic.

Er jeg den eneste der morede mig gevaldigt over MS' forsøg på at efterligne PS Plus og så vælger at de to første spil de giver Xbox Live medlemmer er AC2 og Halo3? haha
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 11. jun 2013 16:50

Nu stopper i. Fact.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Revorge » 11. jun 2013 16:51

Meistar skrev:
Morten Skou skrev:Pladder... selvfølgelig er det kun hans holdning som han skriver, det siger sgu da sig selv.

Men jeg er enig med Slim, Xbox One havde klart det fedeste lineup af spil.


Det er da ikke pladder. Han kommer med et rimelig stort statement som om det er kolde facts.
Det ville være det samme hvis jeg sagde "Keanu Reeves ER den bedste skuespiller". Det er som om man sætter punktum for alles mening.

Sony har de fleste førstepartsudviklere. (Fact)
Sony har de fedeste eksklusive titler synes jeg. (Min holdning)


Sprog teknisk / grammatisk har du ret, men vil nu give Skou ret i, at så længe der er tale om et statement, der ikke omhandler et "Fact", som du selv kalder det, så må man som udgangspunkt kunne antage, at folk skriver deres egen mening...
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2013 17:02

Twinkling skrev:
Stricker skrev:
Slimjay DK skrev:Microsoft viste de bedste exclusive titler igår til den hardcore gamer . Sony viste indie games af underlig karakter samt RPG spil, intet af det siger mig en skid, dog ser de 4 titler de viste i Februar ganske fornuftige ud, specielt Killzone. Dog ser jeg prisen og drm som et problem for microsoft.


Hvordan beskriver man en hardcore gamer? Jeg synes ingen af spillene vist ved E3 indtil videre er specielt "hardcore".


Erh, TC's The Division, Battlefield 4 og Splinter Cell måske? Hvad med Destiny? Syntes nu alle de spil så hardcore ud. Med mindre du har et andet syn på hvad hardcore er...


Det er multiplatform :) Jeg skriver Exclusive ;) Hvis det er mig du henvender dig til :mrgreen:
Senest rettet af Slimjay DK 11. jun 2013 17:09, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 11. jun 2013 17:03

Er der nogle som har hørt noget om cross-platform(xbox one-ps 4)? Jeg regner med at det stadig er no-go...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2013 17:08

Meistar skrev:
Ja og husk lige at tilføje "synes jeg" så er den i vinkel.


JEG SYNTES DET ER flueknepperi det du har gang i der. gaaaaaaaaaaaaaab :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 11. jun 2013 17:15

Slimjay DK skrev:
Meistar skrev:
Ja og husk lige at tilføje "synes jeg" så er den i vinkel.


JEG SYNTES DET ER flueknepperi det du har gang i der. gaaaaaaaaaaaaaab :lol:


Ja det er aldrig rart at blive rettet på hva?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2013 17:16

Meistar skrev:On-topic.

Er jeg den eneste der morede mig gevaldigt over MS' forsøg på at efterligne PS Plus og så vælger at de to første spil de giver Xbox Live medlemmer er AC2 og Halo3? haha


Er jeg så den eneste der morede mig gevaldigt over at Sony hopper på MS vognen ved at lave deres Playstation plus abonnement om til en nødvendighed for at spille online på PS4 ? haha
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 11. jun 2013 17:20

Meistar skrev:On-topic.

Er jeg den eneste der morede mig gevaldigt over MS' forsøg på at efterligne PS Plus og så vælger at de to første spil de giver Xbox Live medlemmer er AC2 og Halo3? haha


Det var da ikke et forsøg på at efterligne? Det var en gave til Gold-ejerne. Og Halo 3 digital. Fantastisk. Rart faktisk at eje spillene.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 11. jun 2013 17:22

Meistar skrev:
Slimjay DK skrev:
Meistar skrev:
Ja og husk lige at tilføje "synes jeg" så er den i vinkel.


JEG SYNTES / synes DET ER flueknepperi det du har gang i der. gaaaaaaaaaaaaaab :lol:


Ja det er aldrig rart at blive rettet på hva?


Du opdagede den ikke hva ?

On-topic: Sony havde det nemt igår. Microsoft meldte $499 - Sony sagde 399. Jeg nægter og tro på at de har haft gang i den store lommeregner. De ville bare under Microsoft.. Slut prut.
Når Ubisofts CEO vælger at svare de vil se hvad platform-holdernes holdning er til DRM.. Så er den sag ikke slut endnu. Men MS havde helt helt klart den mest interessante line-up af ekslusive spil. Mange af Sonys kan jeg forstå er multiplatform-spil.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 11. jun 2013 17:22

Slimjay DK skrev:
Meistar skrev:On-topic.

Er jeg den eneste der morede mig gevaldigt over MS' forsøg på at efterligne PS Plus og så vælger at de to første spil de giver Xbox Live medlemmer er AC2 og Halo3? haha


Er jeg så den eneste der morede mig gevaldigt over at Sony hopper på MS vognen ved at lave deres Playstation plus abonnement om til en nødvendighed for at spille online på PS4 ? haha


Det må du næsten være da PS Plus ikke kun er et abonnement for at du kan være online, men tilbyder så meget mere til hele oplevelsen.
Samtidig med det er et abonnement der dækker over ikke én konsol, men tre. PS3, PS Vita og PS4.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 91 gæster