Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Raxxu » 11. jun 2013 16:07

xbox 360 M skrev:har ikke fuldt så meget med så spørger lige her. hvad sker der hvis man ikke kan gå på nettet mindst en gang om dagen. f.eks hvis man er på ferie eller nettet ikke virker


Så kan du ikke spille offline eller online som jeg har forstået det men hvis du har været online inden for 24 timer så kan du godt spille offline i nogle timer (Kan ikke huske præcis hvor mange)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf GreyDex » 11. jun 2013 16:08

Jeg skal have den konsol, hvorpå jeg kan spille Kingdom Hearts III! Jeg tror at jeg kommer til at køre X360, PS3 og PS4. Sådan ser det ud for mit vedkommene indtil videre.. :P
GreyDex
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Ullerslev


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2013 16:10

Microsoft viste de bedste exclusive titler igår til den hardcore gamer . Sony viste indie games af underlig karakter samt RPG spil, intet af det siger mig en skid, dog ser de 4 titler de viste i Februar ganske fornuftige ud, specielt Killzone. Dog ser jeg prisen og drm som et problem for microsoft.

Jeg vil gerne høre mere om den family setting der gør det muligt for 10 familie medlemmer at dele et spil bibliotek. Jeg vil gerne vide hvad der skete med "det er udviklerne der bestemmer DRM metoden" som både Sony og Microsoft har meldt ud. Jeg nægter simeplthen at tro at Microsoft's brugere kan risikere at blive begrænset via DRM som udviklerne smider på og så skåne Sony brugerne ...

Drop det DRM fis og giv os spillene som vi kender det nu, så betaler jeg gerne 100$ ekstra for en fed controller :)
Senest rettet af Slimjay DK 11. jun 2013 16:12, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Revorge » 11. jun 2013 16:11

http://www.bilka.dk/elektronik/computer ... 1&event=32

- Bilka mener åbenbart de kan sælge den til 3900kr, - hvis det holder så begynder prisforskellenm allerede at flade lidt ud, selvom det nok er tvivlsomt, så længe der ikke er noget officielt fra MS DK... og man skal jo så forøvrigt også ligge kamera til en 400 / 500kr til ps4 pris, for at man sammenligner på ens grundlag....

Kan forøvrigt godt lide, at det står som om de har den på lager.... dog med ukendt release dato - haha :)
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stricker » 11. jun 2013 16:16

Slimjay DK skrev:Microsoft viste de bedste exclusive titler igår til den hardcore gamer . Sony viste indie games af underlig karakter samt RPG spil, intet af det siger mig en skid, dog ser de 4 titler de viste i Februar ganske fornuftige ud, specielt Killzone. Dog ser jeg prisen og drm som et problem for microsoft.


Hvordan beskriver man en hardcore gamer? Jeg synes ingen af spillene vist ved E3 indtil videre er specielt "hardcore".
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 11. jun 2013 16:19

Revorge skrev:http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/konsoller-og-spil/temaer/xbox-one/xbox-one/p/100067935?point=1&event=32

- Bilka mener åbenbart de kan sælge den til 3900kr, - hvis det holder så begynder prisforskellenm allerede at flade lidt ud, selvom det nok er tvivlsomt, så længe der ikke er noget officielt fra MS DK... og man skal jo så forøvrigt også ligge kamera til en 400 / 500kr til ps4 pris, for at man sammenligner på ens grundlag....

Kan forøvrigt godt lide, at det står som om de har den på lager.... dog med ukendt release dato - haha :)



Men hvis man nu absolut ingen interesse har i sådan et kamera... :b

Og CaptainKicker, er da meget muligt at det kun er 1 uge ud af et år, og når man ser på det lige nu, så er det ikke så slemt nej. Men i den ene uge hvor du måske gerne ville have brugt den.. Der er det ret træls.

Og hvad angår "men får hvad man betaler for", så er det Kinect du betaler ekstra for, intet andet. Resten er software, og det koster selvfølgelig penge at udvikle, men i the grand scheme of things er det småpenge.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. jun 2013 16:22

Stricker skrev:
Slimjay DK skrev:Microsoft viste de bedste exclusive titler igår til den hardcore gamer . Sony viste indie games af underlig karakter samt RPG spil, intet af det siger mig en skid, dog ser de 4 titler de viste i Februar ganske fornuftige ud, specielt Killzone. Dog ser jeg prisen og drm som et problem for microsoft.


Hvordan beskriver man en hardcore gamer? Jeg synes ingen af spillene vist ved E3 indtil videre er specielt "hardcore".


Så sletter vi "til den hardcore gamer" og nøjes med "Microsoft viste de bedste exclusive titler igår " fordi den debat gider jeg slet ikke at tage :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Revorge » 11. jun 2013 16:23

Slimjay DK skrev:Microsoft viste de bedste exclusive titler igår til den hardcore gamer . Sony viste indie games af underlig karakter samt RPG spil, intet af det siger mig en skid, dog ser de 4 titler de viste i Februar ganske fornuftige ud, specielt Killzone. Dog ser jeg prisen og drm som et problem for microsoft.

Jeg vil gerne høre mere om den family setting der gør det muligt for 10 familie medlemmer at dele et spil bibliotek. Jeg vil gerne vide hvad der skete med "det er udviklerne der bestemmer DRM metoden" som både Sony og Microsoft har meldt ud. Jeg nægter simeplthen at tro at Microsoft's brugere kan risikere at blive begrænset via DRM som udviklerne smider på og så skåne Sony brugerne ...

Drop det DRM fis og giv os spillene som vi kender det nu, så betaler jeg gerne 100$ ekstra for en fed controller :)


Helt enige i dine betragtninger her..... jeg kan heller ikke se det for mig, at udviklerne skulle kunne tillade sig, at køre forskellige DRM politikker de 2 platforme i mellem, - også derfor jeg ligeknap anser den problematik for helt så stor, som det er tilfældet for mange andre herinde.... men det er klart det er en faktor....

- Og ja, synes personligt også at MS fremvise bedre spil til "hardcore" gameren..... det og så deres controller er de 2 ting MS har kørende for sig lige nu, - hvad alt andet angår må man nok indrømme, at Sont pt har et overtag....
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 11. jun 2013 16:23

Revorge skrev:http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/konsoller-og-spil/temaer/xbox-one/xbox-one/p/100067935?point=1&event=32

- Bilka mener åbenbart de kan sælge den til 3900kr, - hvis det holder så begynder prisforskellenm allerede at flade lidt ud, selvom det nok er tvivlsomt, så længe der ikke er noget officielt fra MS DK... og man skal jo så forøvrigt også ligge kamera til en 400 / 500kr til ps4 pris, for at man sammenligner på ens grundlag....

Kan forøvrigt godt lide, at det står som om de har den på lager.... dog med ukendt release dato - haha :)


Coolshop og elgiganten har sat den til 4300... Jeg håber sandeligt at den falder til de 3000-3500, ellers venter jeg med at købe den.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2013 16:24

Vores bannere her på Xboxlife, linket blandt andet til Bilka - så jeg er ret sikker på at det er "officielt fra Microsoft", det er dem der har booket bannerne :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 11. jun 2013 16:30

Slimjay DK skrev:
Drop det DRM fis og giv os spillene som vi kender det nu, så betaler jeg gerne 100$ ekstra for en fed controller :)


Opsummerer fuldstændig min holdning til situationen som den ser ud lige nu..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 11. jun 2013 16:31

Stricker skrev:
Slimjay DK skrev:Microsoft viste de bedste exclusive titler igår til den hardcore gamer . Sony viste indie games af underlig karakter samt RPG spil, intet af det siger mig en skid, dog ser de 4 titler de viste i Februar ganske fornuftige ud, specielt Killzone. Dog ser jeg prisen og drm som et problem for microsoft.


Hvordan beskriver man en hardcore gamer? Jeg synes ingen af spillene vist ved E3 indtil videre er specielt "hardcore".


Erh, TC's The Division, Battlefield 4 og Splinter Cell måske? Hvad med Destiny? Syntes nu alle de spil så hardcore ud. Med mindre du har et andet syn på hvad hardcore er...
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Revorge » 11. jun 2013 16:36

Major Oblivious skrev:
Slimjay DK skrev:
Drop det DRM fis og giv os spillene som vi kender det nu, så betaler jeg gerne 100$ ekstra for en fed controller :)


Opsummerer fuldstændig min holdning til situationen som den ser ud lige nu..


Fuldstændig enig.... og igen, MS påstår jo det vil være op til udviklerne DRM mæssigt og jeg kan simpelthen ikke se, hvordan de skulle kunne slippe afsted med at stævnsbinde folk til spillene på X1, hvis ikke de også gør det på PS4 - det er der jo ingen kunder der vil finde sig i, - i hvert fald ikke hvis spilprisen er den samme.

Så har et nogenlunde håb og tro på, - at enten så forsvinder DRM også mere eller mindre hos MS efter Sony's udmelding - eller også så står udviklerne selv for den manglende DRM på PS4...... og så er det jo hip som hap. Igen - det er selvfølgeligt spekulation fra min side, - men har virkeligt svært ved, at se dem slippe afsted med det ellers.....
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 11. jun 2013 16:39

^^ Enig med ovenstående - men jeg håber bare at MS fjerner det :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 11. jun 2013 16:39

Slimjay DK skrev:
Stricker skrev:
Slimjay DK skrev:Microsoft viste de bedste exclusive titler igår til den hardcore gamer . Sony viste indie games af underlig karakter samt RPG spil, intet af det siger mig en skid, dog ser de 4 titler de viste i Februar ganske fornuftige ud, specielt Killzone. Dog ser jeg prisen og drm som et problem for microsoft.


Hvordan beskriver man en hardcore gamer? Jeg synes ingen af spillene vist ved E3 indtil videre er specielt "hardcore".


Så sletter vi "til den hardcore gamer" og nøjes med "Microsoft viste de bedste exclusive titler igår " fordi den debat gider jeg slet ikke at tage :)


Ja og husk lige at tilføje "synes jeg" så er den i vinkel.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 58 gæster