Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 29. jan 2014 22:26

Dit indlæg kunne bestemt bruges. Jeg synes jeg havde fulgt med herinde og i de andre tråde, men jeg synes ikke jeg kunne finde hvordan det foregik i praksis, altså om jeg feks skulle ændre noget i min profil før jeg satte min XO til.

Så skal jeg da ikke bekymre mig om spil. Så bliver det en ekstra kontroller der bliver næste udfordring - altså af dem jeg kan forudse sagde Murphy :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 30. jan 2014 01:06

I for lige en hurtig update, neogaf er ved at eksplodere, faktisk positivt overfor xbox one. Der er en fyr der er poppet frem, som påstår at han er en insider (ikke CBOAT). Moderatoerne derinde har givet ham et grønt lys til at fortsætte med sine leaks (De har en rigtig streng policy derinde, lyver du, bliver du sparket ud med det samme. for at blive verificeret, vil modsne stille spørgsmål til stilling osv og bla bla.) Men nok om det, her kommer der nogle nyheder, men som altid, tag det med et gran salt:

Xbox One til Tier 2 lande: April.
Halo 2 Anniversary kommer til Xbox One, den 11 november hvor Halo 5 bliver udskudt til næste år.
Crackdown 3 kommer til XO slut 2015 eller starten af 2016, bliv annonceret til E3 2015.
Hvid Xbox One lige om hjørnet til forbrugerne.
Forza Horizon 2, 2014 med vejr og andre free roam stuff.
Der kommer en UI update i Marts.
En bluetooth adapter på vej

osv...

Lidt for godt til at være sandt, men for dælen i hulen jeg håber han er legit.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 30. jan 2014 01:15

Man kan jo have lov at håbe.
Er det unfair hvis jeg håber den danske release kommer meget senere?
Man vender sig hurtigt til de billige priser på det amerikanske marketplace. :-)
Håber dog jeg kan tilgå den med min VPN når det sker.

Crackdown 3 - Oh yes!!!
Forza Horizon 2 - hell yes, var vild med 1'eren. Elsker free roam racing.
UI Update er velkommen.
Bluetooth adapter... Hmmm gamers med mus og tastatur, bliv bare væk, tak.

Men mest af alt.. Hvor fanden bliver Dolby Digital via optisk af???
Mit Tritton Warhead græder hver dag ved tanken om evig stereo.
Stereo is so 80's. Me wants surround!!
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 30. jan 2014 06:12

lige lidt mere precis om leaket i forhold til danmark og release af xb1


Originally Posted by ntkrnl

Might not be completely up to date, as I tend not to care about anything other than NA and Europe.

April, 2014
-
Japan
South Korea
Taiwan
Singapore
Hong Kong

Russia
Sweden
Norway
Finland
Denmark

Colombia
Chile
Argentina


October, 2014
-
China
Poland
Czech Repub.
Hungary (yes, I am. Almost lunch.)
Greece
Portugal
Slovakia

Turkey
Saudi Arabia
South Africa
United Allied Emirates
Israel

India
Indonesia
Egypt


muligt ægte billede af en titanfall xb1

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 30. jan 2014 06:58

Jamen det kan da lige passe at de melder ud om dansk release nu når jeg har droppet min pre order i GS...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 30. jan 2014 07:23

Hvis det billede af en Titanfall konsol er ægte, er det jo lidt mystisk at konsollen ser så forskellig ud på billedet til højre sammenlignet med billedet af konsollen på kassen.
Både front og top er anderledes..
Folk er bare blevet gode til Photoshop, så jeg tvivler. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Kornelius » 30. jan 2014 07:53

Hvorfor? Det kan da sagtens være at still-billederne af konsollen er fra en tidligere udgave af designet, og at billedet med æsken så er det endelige. Det er ikke til at sige, ligesom det ikke er til at sige om det er ægte eller ej. Det må tiden vise :)
Over and out
Kornelius
Niveau 1
 
Indlæg: 50

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Novotex » 30. jan 2014 08:06

Modtog følgende mail fra Bilka igår:
Hej.

Jeg beklager at måtte meddele dig, at din Xbox one bliver yderlige forsinket.

Microsoft har rykket deres levering af Xbox one i Danmark, den vil blive først blive frigivet i Danmark i 3. kvartal 2014.

Jeg beklager ulejligheden.

Ved spørgsmål, kontakt venligt kundeservice på 8778 3090 eller skriv til os her
Vær opmærksom på, at denne mail kan ikke besvares.

Med venlig hilsen

Mette
Bilka.dk
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 30. jan 2014 08:24

Flere rygter, drevløs One, One m/ 1 tb hd m.m.
White Xbox One and an all-digital, less expensive console reportedly coming fall 2014 http://www.engadget.com/2014/01/29/whit ... price-drop via Engadget Android
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 30. jan 2014 08:26

Jesus.... :/ Blev lige så glad.
Jeg gider snart ikke mere. Jeg kan lige med nød og næppe klare at vente til april... Men at der intet sker fra de officielle kanaler, kan jeg slet ikke arbejde med... :(

Omvendt er det underligt at Bilka kan vide noget om levering, idet det tilsyneladende er noget som MS intet har meldt ud om. Jeg har en preorder ved Microsoft Store. Jeg burde vel være iblandt dem der først fik en mail fra leverandøren selv.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 30. jan 2014 09:08

Bavi skrev:Jesus.... :/ Blev lige så glad.
Jeg gider snart ikke mere. Jeg kan lige med nød og næppe klare at vente til april... Men at der intet sker fra de officielle kanaler, kan jeg slet ikke arbejde med... :(

Omvendt er det underligt at Bilka kan vide noget om levering, idet det tilsyneladende er noget som MS intet har meldt ud om. Jeg har en preorder ved Microsoft Store. Jeg burde vel være iblandt dem der først fik en mail fra leverandøren selv.


Koooooom, Bavi... Koooooom til the dark side... Koooom rør ved vores guld... Vi har fest, ballade og storbarmede husdyr herovre.

Jokes aside, så forstår jeg det 100. Hold kæft det er træls at MS ikke får meldt noget ud.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 30. jan 2014 09:10

Gamestop pønser på noget på Facebook de skriver: "Rigtig gode nyheder til danske xbox fans meget snart".
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 30. jan 2014 09:19

livekiller92 skrev:Gamestop pønser på noget på Facebook de skriver: "Rigtig gode nyheder til danske xbox fans meget snart".


De sætter sikkert deres X360 konsoller ned med 10 procent :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 30. jan 2014 09:41

Hahahaha! Helt kanon

Hvis GS melder noget ud i dag, så tager jeg personligt ned og sviner ekspidenten der tog i mod min afbestilling på min One.
Fandme typisk man afbestiller den OGSÅ melder de "måske" noget ud. Godt nok mange rygter for tiden, håber snart vi får be- eller afkræftet noget
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 30. jan 2014 10:07

Zt3pH skrev:
Hvis GS melder noget ud i dag, så tager jeg personligt ned og sviner ekspidenten der tog i mod min afbestilling på min One.
Fandme typisk man afbestiller den OGSÅ melder de "måske" noget ud. Godt nok mange rygter for tiden, håber snart vi får be- eller afkræftet noget


Ja gør endelig det, det virker som en rigtig god ide. Det er jo hans skyld, det kan jeg godt se. Det er jo logisk tænking at han liiiiiige kunne fortælle insider viden fra det store hovedkvarter i USA, inden manden selv vidste noget.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster

cron