Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. jun 2013 22:29

Morten Skou skrev:
Psymatiq skrev:syntes lige pt at det a tragikomisk at kælder nørder har formået at skubbe udviklingen 5-10 år bagud på grund af de bruger for mange penge på ostepops og er paranoide i stedet for stabilt internet og penge til spil.


Enig. Det er latterligt. Jeg skifter over til Wii U.

Alle de SUPER fede ting forvandt lige med et snuptag der.


Fik faktisk en Wii U i dag. Lol, den er meget bedre end Xbox dOne. Nintendo Land > Halo
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 19. jun 2013 22:31

Morten Skou skrev:
Psymatiq skrev:syntes lige pt at det a tragikomisk at kælder nørder har formået at skubbe udviklingen 5-10 år bagud på grund af de bruger for mange penge på ostepops og er paranoide i stedet for stabilt internet og penge til spil.


Enig. Det er latterligt. Jeg skifter over til Wii U.

Alle de SUPER fede ting forvandt lige med et snuptag der.


Har hørt at alle deres third party titler skulle være gode...... :lol:
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Elgaard » 19. jun 2013 22:35

CaptainKicker skrev:Gaming history in the making.

Flot Microsoft, for at lytte.


Det er super fedt deres usle politikker bliver ændret, og en meget stor sejr for forbrugerne... men lad os nu lige blive enige om at det ikke er brok på internettet Microsoft lytter til her. Der er en grund til det sker nu, og ikke tidligere. Det er nemlig salgstallene.

Hvis de rent faktisk ville rette til pga. alle os brokhoveder på nettet, så havde de gjordt det for lang tid siden - I hvertfald før E3. Det havde været den perfekte lejlighed til at slå fast at de lytter til deres brugere, præcis som Sony gjorde det. Overvej lige den positive respons de kunne have fået. I stedet, så er det dollars der får dem overbevist. - Eller manglen på samme.

Igen, jeg syntes det er så fedt at det rent faktisk sker for os som forbrugere, men de fortjener ingen ros for det på det her tidspunkt. De gør det for sent, og af de forkerte årsager.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. jun 2013 22:36

Psymatiq skrev:
Morten Skou skrev:
Psymatiq skrev:syntes lige pt at det a tragikomisk at kælder nørder har formået at skubbe udviklingen 5-10 år bagud på grund af de bruger for mange penge på ostepops og er paranoide i stedet for stabilt internet og penge til spil.


Enig. Det er latterligt. Jeg skifter over til Wii U.

Alle de SUPER fede ting forvandt lige med et snuptag der.


Har hørt at alle deres third party titler skulle være gode...... :lol:


Den er totalt billig i spil, det er helt sikkert :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ceerial » 19. jun 2013 22:36

Det er allerede for sent, jeg skal aldrig have en Xbone, med eller uden DRM restriktioner. De sidste på par måneder har skadet deres image for meget, for mig. Jeg kommer ikke til at stole på dem igen, og det er ikke bare noget irrationelt som jeg bare siger.

Noget helt ander er at jeg ikke forstår hvor Nintendo ikke får kritik af deres DRM politik, de har nok den værste af alle spilkompagnier. Det er udelukkende Microsoft og EA der får øretæver (og det er også FULDT fortjent), men Nintendo er mindst ligeså slemme, hvis ikke værre.
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 19. jun 2013 22:41

Elgaard skrev:
CaptainKicker skrev:Gaming history in the making.

Flot Microsoft, for at lytte.


Det er super fedt deres usle politikker bliver ændret, og en meget stor sejr for forbrugerne... men lad os nu lige blive enige om at det ikke er brok på internettet Microsoft lytter til her. Der er en grund til det sker nu, og ikke tidligere. Det er nemlig salgstallene.

Hvis de rent faktisk ville rette til pga. alle os brokhoveder på nettet, så havde de gjordt det for lang tid siden - I hvertfald før E3. Det havde været den perfekte lejlighed til at slå fast at de lytter til deres brugere, præcis som Sony gjorde det. Overvej lige den positive respons de kunne have fået. I stedet, så er det dollars der får dem overbevist. - Eller manglen på samme.

Igen, jeg syntes det er så fedt at det rent faktisk sker for os som forbrugere, men de fortjener ingen ros for det på det her tidspunkt. De gør det for sent, og af de forkerte årsager.


+100000000000000000000
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Revorge » 19. jun 2013 22:45

Elgaard skrev:
CaptainKicker skrev:Gaming history in the making.

Flot Microsoft, for at lytte.


Det er super fedt deres usle politikker bliver ændret, og en meget stor sejr for forbrugerne... men lad os nu lige blive enige om at det ikke er brok på internettet Microsoft lytter til her. Der er en grund til det sker nu, og ikke tidligere. Det er nemlig salgstallene.

Hvis de rent faktisk ville rette til pga. alle os brokhoveder på nettet, så havde de gjordt det for lang tid siden - I hvertfald før E3. Det havde været den perfekte lejlighed til at slå fast at de lytter til deres brugere, præcis som Sony gjorde det. Overvej lige den positive respons de kunne have fået. I stedet, så er det dollars der får dem overbevist. - Eller manglen på samme.

Igen, jeg syntes det er så fedt at det rent faktisk sker for os som forbrugere, men de fortjener ingen ros for det på det her tidspunkt. De gør det for sent, og af de forkerte årsager.


Det er jo nu engang sådan, at man driver forretning og det beviser bare det faktum, at det i sidste ende er forbrugerne og deres pengepung der sidder på magten, - det skal vi jo sådan set kun være glade for... Så om det er preorders eller holdningen på nettet der er årsagen, det kan for mig komme ud på et....
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 19. jun 2013 22:48

Jeg tror stadig ikke Xbox One vinder på solgte konsoller på Day One. Der går noget tid før al denne snak falder hen. Men om Xbox One vinder på længere sigt er uvist.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. jun 2013 22:50

Det er nok mere pre-order tallene der har ændret deres politik.

At der er nogen tosser som synes det er sjovt at poste ASCII & svine/debatere features til de ikke kan lide, så vil disse folk aldrig kunne få Microsoft til at ændre mening. For uanset hvad, vil de aldrig være tilfredse med hvad Microsoft finder på, også selvom det de nu har brugt som argument er løftet.

Men jeg er bitter over mange af de features er væk, men samtidig glad på vegne af dem der har droppet Xbox One grundet dem. En konsol skal være til alle, og Gaming folket er bare ikke klar til DRM, Online og digitalisering endnu.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 19. jun 2013 22:50

Elgaard skrev:
CaptainKicker skrev:Gaming history in the making.

Flot Microsoft, for at lytte.


Det er super fedt deres usle politikker bliver ændret, og en meget stor sejr for forbrugerne... men lad os nu lige blive enige om at det ikke er brok på internettet Microsoft lytter til her. Der er en grund til det sker nu, og ikke tidligere. Det er nemlig salgstallene.

Hvis de rent faktisk ville rette til pga. alle os brokhoveder på nettet, så havde de gjordt det for lang tid siden - I hvertfald før E3. Det havde været den perfekte lejlighed til at slå fast at de lytter til deres brugere, præcis som Sony gjorde det. Overvej lige den positive respons de kunne have fået. I stedet, så er det dollars der får dem overbevist. - Eller manglen på samme.

Igen, jeg syntes det er så fedt at det rent faktisk sker for os som forbrugere, men de fortjener ingen ros for det på det her tidspunkt. De gør det for sent, og af de forkerte årsager.


Tror sgu du rammer den meget godt med dit indlæg, det er helt sikkert det lave antal af preorders vs. PS4 der har fået dem til at indse, at de nok burde ændre på nogle ting.

Hvad de skulle ændre var ret tydeligt, de har sikkert også fulgt med rundt omkring på nettet ;)

Men som udgangspunkt ville de jo ikke ændre på noget, tilsyneladende kun efter en dårlig start på preorders...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. jun 2013 22:51

Blev sgu nødt til at skrive et surt blogindlæg: http://blogs.xboxlife.dk/skou/9171/skuf ... osoft.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 19. jun 2013 22:52

Morten Skou skrev:
Psymatiq skrev:syntes lige pt at det a tragikomisk at kælder nørder har formået at skubbe udviklingen 5-10 år bagud på grund af de bruger for mange penge på ostepops og er paranoide i stedet for stabilt internet og penge til spil.


Enig. Det er latterligt. Jeg skifter over til Wii U.

Alle de SUPER fede ting forvandt lige med et snuptag der.


Jeps, og de har lyttet til alle dem der alligevel skulle have en PS4. Og alle dem der har brokket sig har så noget nyt at brokke sig over nu "hvorfor melder de først det ud nu, og bla bla bla", det er latterligt, jeg beholder me pre-order på PS4 ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf loonitunius » 19. jun 2013 22:54

Jeg som skrevet os ked af de ting der er fjernet ik er der længere, men jeg kan kun tænke mig at de ville komme igen engang i fremtiden, når de har tweeket deres drm og deres ideer , de har koden til det og mulighederne resten handler om detajler som hvordan de skal tjekke gyldighed og lignede ...

så er man heldig kommer de funktioner engang i fremtiden som en patch til xboxen .
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 19. jun 2013 22:55

CaptainKicker skrev:Det er nok mere pre-order tallene der har ændret deres politik.

At der er nogen tosser som synes det er sjovt at poste ASCII & svine/debatere features til de ikke kan lide, så vil disse folk aldrig kunne få Microsoft til at ændre mening. For uanset hvad, vil de aldrig være tilfredse med hvad Microsoft finder på, også selvom det de nu har brugt som argument er løftet.

Men jeg er bitter over mange af de features er væk, men samtidig glad på vegne af dem der har droppet Xbox One grundet dem. En konsol skal være til alle, og Gaming folket er bare ikke klar til DRM, Online og digitalisering endnu.


Jeg tror rigtig mange var klar, hvis de valgte en Steam løsning med sales og billigere spil generelt. Men dette var ikke deres udgangspunkt. Desværre.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Elgaard » 19. jun 2013 22:57

Revorge skrev:Det er jo nu engang sådan, at man driver forretning og det beviser bare det faktum, at det i sidste ende er forbrugerne og deres pengepung der sidder på magten, - det skal vi jo sådan set kun være glade for... Så om det er preorders eller holdningen på nettet der er årsagen, det kan for mig komme ud på et....


Ja, selvfølgelig er det forretning, men det betyder ikke at man skal vente på at det hele går ned af bakke før man lytter til sine kunders ønsker. En essentiel del af det at drive forretning er jo netop at levere et produkt der lever op til kundernes forventninger. Det har de haft hundredevis af chancer for at gøre siden reveal, men de gjorde det ikke før det kunne mærkes på pengepungen. Det siger i min optik rigtig meget om deres holdning til os som kunder, og det er ikke positivt.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster