Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 23. maj 2013 11:55

Det er pænt godt gået :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 23. maj 2013 12:29

Den er oppe på 3.300.000 hits nu :shock:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Morten Skou » 23. maj 2013 12:42

Det er sgu meget godt gået - det havde han nok ikke selv regnet med da han lavede den :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 23. maj 2013 12:47

Der har været meget snak omkring størrelsen og hastigheden på ram i X1 vs. PS4... angiveligt vil der kun være 5GB ram tilgængelig på xboxen til afvikling af spil, da de sidste 3GB vil være låst til OS og Apps.

check video interview, spol frem til ca. 10:10...
https://www.gameinformer.com/b/features ... itten.aspx

EDIT:
Faldt over dette billede på neogaf - om værdierne er korrekte kan jeg ikke stå inde for, men hvis det holder ser det ud til at X1 kan være svagere end PS4 på væsentlig områder specielt vedr. rammen...

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf maagaard90 » 23. maj 2013 13:19

BulletEyeDk skrev:Der har været meget snak omkring størrelsen og hastigheden på ram i X1 vs. PS4... angiveligt vil der kun være 5GB ram tilgængelig på xboxen til afvikling af spil, da de sidste 3GB vil være låst til OS og Apps.

check video interview, spol frem til ca. 10:10...
https://www.gameinformer.com/b/features ... itten.aspx

EDIT:
Faldt over dette billede på neogaf - om værdierne er korrekte kan jeg ikke stå inde for, men hvis det holder ser det ud til at X1 kan være svagere end PS4 på væsentlig områder specielt vedr. rammen...

Billede


Men som han også siger, så vil de benytte den "power", som de har i Cloud'en til at køre spil. Ret essentielt når vi taler multiplayer spil.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 23. maj 2013 13:23

Ja det er rigtigt, det ved jeg... det er sikkert også et plus - men reelt set kan Sony vel også bringe det på banen.

Hvis konsollen fra starten af er svagere rent hardwaremæssigt ser jeg et problem, men tror bare MS har fokuseret meget mere på at ramme bredt og ikke så meget på os gamere, desværre.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 23. maj 2013 13:26

BulletEyeDk skrev:Ja det er rigtigt, det ved jeg... det er sikkert også et plus - men reelt set kan Sony vel også bringe det på banen.

Hvis konsollen fra starten af er svagere rent hardwaremæssigt ser jeg et problem, men tror bare MS har fokuseret meget mere på at ramme bredt og ikke så meget på os gamere, desværre.


Det er også den fornemmelse jeg sidder med i maven. Omvendt så er PS3´eren også væsentlig stærkere end Xbox 360´eren, og det har jo kun udmærket sig i et par få outstanding spil..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 23. maj 2013 13:45

Major Oblivious skrev:
BulletEyeDk skrev:Ja det er rigtigt, det ved jeg... det er sikkert også et plus - men reelt set kan Sony vel også bringe det på banen.

Hvis konsollen fra starten af er svagere rent hardwaremæssigt ser jeg et problem, men tror bare MS har fokuseret meget mere på at ramme bredt og ikke så meget på os gamere, desværre.


Det er også den fornemmelse jeg sidder med i maven. Omvendt så er PS3´eren også væsentlig stærkere end Xbox 360´eren, og det har jo kun udmærket sig i et par få outstanding spil..


Det er rigtigt, så snart titlerne er exclusive, så er PS3 stærk :) Og Naughty Dog er dem der kan finde ud af at presse safterne ud af PS3 :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 23. maj 2013 13:58

For dem der har mod på lidt mere teknisk læsning omkring begge konsoller, så er denne artikel rigtig god... -> http://www.eurogamer.net/articles/digit ... s-xbox-one
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf maagaard90 » 23. maj 2013 14:25

BulletEyeDk skrev:For dem der har mod på lidt mere teknisk læsning omkring begge konsoller, så er denne artikel rigtig god... -> http://www.eurogamer.net/articles/digit ... s-xbox-one



Jeg tror, at Microsoft tager genmæle på E3. De skal overbevise folket om, hvad Xbox One kan præstere og præsentere for sin gamere. Mange gamere følte sig forrådt i tirsdags, selvom det allerede her var udmeldt, at det ikke blev spillene, som kom i fokus.
Senest rettet af maagaard90 23. maj 2013 14:27, rettet i alt 1 gang.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf maagaard90 » 23. maj 2013 14:26

Post nummer 1000.

Vi har lavet over 600 indlæg i denne tråd siden tirsdag.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 23. maj 2013 14:35

maagaard90 skrev:Post nummer 1000.

Vi har lavet over 600 indlæg i denne tråd siden tirsdag.


Bare vent til E3, så går det helt over gevind :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Psymatiq » 23. maj 2013 15:18

nyt next gen spil afsløret dog ikke exclusive

Warner Bros. Interactive Entertainment today announces Dying Light, a first-person, action survival horror video game with a portentous day-night cycle set in a vast open world. Currently under development by Techland, the game will be available in 2014 for Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, PlayStation®4, plus Xbox 360, PlayStation®3 system, and PC.

During the day, players will traverse an expansive urban environment overrun by a vicious outbreak, scavenging the world for supplies and crafting weapons to defend against the growing infected population. At night, the hunter becomes the hunted, as the infected become aggressive and more dangerous. Most frightening are the predators which only appear after sundown. Players must use everything in their power to survive until the morning's first light.

"We are excited to partner with Techland on Dying Light, which is an original gaming experience for next-generation consoles," said Kevin Kebodeaux, Senior Vice President, Sales and Operations, Americas, Warner Bros. Interactive Entertainment. "The partnership with Techland allows us to combine their successful development capabilities with Warner Bros. Interactive Entertainment's one-of-a-kind publishing expertise to deliver on this title."

"The next-gen technology allows us to create a truly dynamic open world that features a game-changing day-night cycle," said Paweł Marchewka, CEO of Techland. "Inventive free running mechanics also allow for nearly unrestricted exploration and weapon-crafting to further enhance the action survival experience."


Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf maagaard90 » 23. maj 2013 15:40

Det ser interessant ud, men jeg håber ikke, at det bliver ligeså forvirrende open world som Far Cry 2 var for mit vedkommende.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox ONE-tråden

Indlægaf Psymatiq » 23. maj 2013 15:42

også kommet noget om det nye NFS og udviklerene siger at man ikke skal være allways online

Billede

In light of the confusion around the Xbox One, I asked him if the next generation versions of Rivals would need to be constantly online, since we spoke on the day after the reveal of Microsoft’s new console. “You can play this alone with a disconnected box as much as you want,” Nilsson answered. “It will work with AI in the open world, and it will take you through the single-player progression of the game. That’s something that is very dear to us, and foremost Need for Speed is a game that you play through yourself.”
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster

cron