Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SteffenPoulsen » 3. sep 2014 18:56

Nå ja, det er da en god ide'. Jeg er nu heller ikke til bil spil, men nu får jeg da chancen for at se det an.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf SteffenPoulsen » 3. sep 2014 18:58

Seriøst jeg er 34år og jeg glæder mig sgu som et lille barn inden juleaften :-)
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 3. sep 2014 20:42

Er sgu' lidt spændt på, om MS denne gang tvinger os tilbage til dansk region og markedsplads. Så skal man sikkert til at bokse med at få konverteret sit guld tilbage igen.

SteffenPoulsen skrev:Seriøst jeg er 34år og jeg glæder mig sgu som et lille barn inden juleaften :-)

Bliv ved med det, du kan tids nok blive voksen :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 3. sep 2014 20:49

IkkNico skrev:Er sgu' lidt spændt på, om MS denne gang tvinger os tilbage til dansk region og markedsplads. Så skal man sikkert til at bokse med at få konverteret sit guld tilbage igen.

SteffenPoulsen skrev:Seriøst jeg er 34år og jeg glæder mig sgu som et lille barn inden juleaften :-)

Bliv ved med det, du kan tids nok blive voksen :)


Ha der er sgu ingen grund til at blive voksen, det er alt for seriøst..... :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 3. sep 2014 21:29

Jeg er virkeligt skuffet over xbox one controlleren. De sku ha holdt sig til de gamle, de virkede bare.

L1 klikkede ikke på min ene, og r1 klikkede ikke på min anden. Fik to nye controllers hvor skulderknapperne virkede, men så var der raslen i de der sticks og de knaste og kørte underligt. 4 controllers er jeg oppe på med fejl som skal byttes igen :( havde 5 x360 controllers (2 fra 1st edition, 2 fra slim og en til pc) og de har alle virket perfekt.

De 100 millioner USD de har brugt til at lave XO controlleren er brugt skidt.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 3. sep 2014 21:42

Mike JezZ skrev:Jeg er virkeligt skuffet over xbox one controlleren. De sku ha holdt sig til de gamle, de virkede bare.

L1 klikkede ikke på min ene, og r1 klikkede ikke på min anden. Fik to nye controllers hvor skulderknapperne virkede, men så var der raslen i de der sticks og de knaste og kørte underligt. 4 controllers er jeg oppe på med fejl som skal byttes igen :( havde 5 x360 controllers (2 fra 1st edition, 2 fra slim og en til pc) og de har alle virket perfekt.

De 100 millioner USD de har brugt til at lave XO controlleren er brugt skidt.


Jeg har 3 stk her, de to er blevet godt brugt og ingen problemer overhovedet. De er kvalitetsmæssigt en del bedre end dem fra 360'eren, synes jeg. Skulderknapperne går lidt stramt i starten, men de skal bare bruges :-)
Har købt de 2 fra Amazon og den ene fulgte med box'en, og er købt i DK.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 3. sep 2014 21:50

Mike JezZ skrev:Jeg er virkeligt skuffet over xbox one controlleren. De sku ha holdt sig til de gamle, de virkede bare.

L1 klikkede ikke på min ene, og r1 klikkede ikke på min anden. Fik to nye controllers hvor skulderknapperne virkede, men så var der raslen i de der sticks og de knaste og kørte underligt. 4 controllers er jeg oppe på med fejl som skal byttes igen :( havde 5 x360 controllers (2 fra 1st edition, 2 fra slim og en til pc) og de har alle virket perfekt.

De 100 millioner USD de har brugt til at lave XO controlleren er brugt skidt.

Really?
Den er da SÅ meget bedre end den gamle controller.
At der er fejl på dine controller gør den jo ikke dårlig, det er bare dig der er uheldig.
Jeg er vild med den.
Jeg har dig fået en af mine byttet igennem Coolshop pga en løst sidedel, men det er bestemt ikke en grund til at kalde den dårlig.
Jeg har et par få gange spillet 360 efter jeg fik min Xbox One, og hold da fast hvor er 360 controlleren klumpet og tung i forhold til Xbox One contorlleren.

Men hvis du vil have dig en ordentlig Xbox One controller, kan du evt. købe dig en Scuf One. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 3. sep 2014 21:54

Den er også sindsyg lækker at holde osv, men synes bare virkeligt det er urealistisk jeg har haft fejl på 4 ud af 4.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 3. sep 2014 22:13

Mike JezZ skrev:Jeg er virkeligt skuffet over xbox one controlleren. De sku ha holdt sig til de gamle, de virkede bare.

L1 klikkede ikke på min ene, og r1 klikkede ikke på min anden. Fik to nye controllers hvor skulderknapperne virkede, men så var der raslen i de der sticks og de knaste og kørte underligt. 4 controllers er jeg oppe på med fejl som skal byttes igen :( havde 5 x360 controllers (2 fra 1st edition, 2 fra slim og en til pc) og de har alle virket perfekt.

De 100 millioner USD de har brugt til at lave XO controlleren er brugt skidt.

What?

X1 controlleren er langt bedre end x360 på flere punkter efter min mening.
Har også brugt min x360 controller og jeg synes også den bare er for klumper, at holde i.
Men jeg tror bare du er uheldig angående controller.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 3. sep 2014 23:03

woah, 40 siden sidst jeg kiggede herind.

Jeg har lige set at den Japanske Xbox One Day One edition fik Titanfall og Kinect Sports Rivals med. Jeg er godt gal over at vi er blevet spist af med Forza 5 og Fifa 15. Også derfor jeg siger et stort fedt FU til Day One edition (lidt ærgelig over jeg misser den fede boks og achievementen samt teksten på controlleren) og køber en destiny+cod ghosts udgave istedet.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 4. sep 2014 07:01

Er der andre som skal ind og hente deres maskine i aften?
Jeg skal ind med en kammerat i Gamestop Roskilde i nat.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 4. sep 2014 07:15

Hah. Har de midnatsåbent.
Må føles lidt tamt eftersom man har kunne købe konsollen i butikkerne i et par måneder nu.

Men håber da i får hygget jer med den.
Jeg er i hvert fald klar til at hjælpe herinde hvis nogen sidder med nogle spørgsmål
når i får dem pakket ud og sat til.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 4. sep 2014 07:18

livekiller92 skrev:Er der andre som skal ind og hente deres maskine i aften?
Jeg skal ind med en kammerat i Gamestop Roskilde i nat.


Så må man da ikke håbe der er lige så få mennesker som ved Yodobashi Akihabara i Japan som er stedet man køber konsoller :shock:

Billede

Jeg henter først min i morgen. Der er jo nogle folk der skal arbejde for at holde samfundet oppe :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. sep 2014 07:38

klarityDk skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg er virkeligt skuffet over xbox one controlleren. De sku ha holdt sig til de gamle, de virkede bare.

L1 klikkede ikke på min ene, og r1 klikkede ikke på min anden. Fik to nye controllers hvor skulderknapperne virkede, men så var der raslen i de der sticks og de knaste og kørte underligt. 4 controllers er jeg oppe på med fejl som skal byttes igen :( havde 5 x360 controllers (2 fra 1st edition, 2 fra slim og en til pc) og de har alle virket perfekt.

De 100 millioner USD de har brugt til at lave XO controlleren er brugt skidt.

What?

X1 controlleren er langt bedre end x360 på flere punkter efter min mening.
Har også brugt min x360 controller og jeg synes også den bare er for klumper, at holde i.
Men jeg tror bare du er uheldig angående controller.


Enig, controlleren føles meget bedre - hvis ikke det var at min ikke også føltes som om den falder fra hinanden ved at være løs :P

En så høj fejl rate for mig gør mig overbevist om der er sindsygt mange defekte controllers. Man kan også finde mange indlæg med bumper fejl samt stick fejl, eller at controlleren føles som om den er ved at falde fra hinanden.

Hvilket virkeligt får mig til at savne x360 controllerens kvalitet

EDIT: Glemte også at nævne de skarpe plastik kanter der er på XO controlleren, det har der været på 2 af dem jeg harh aft :S)
Senest rettet af Mike JezZ 4. sep 2014 08:24, rettet i alt 1 gang.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 4. sep 2014 07:55

Ser ud til at det gratis Forza 5 i weekenden er starten på noget så smukt som "Gold Weekend".
http://arstechnica.com/gaming/2014/09/f ... d-members/

Er da super fedt hvis det er en kampagne de vil fortsætte med.
Ville være rigtigt fedt med fx en weekend hver måned hvor en af de store titler bliver gratis, så man lige kan prøve det for at se om det er noget man skal købe.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster