Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 20. nov 2013 22:37

Lige tjekket, de har også ændret min forsendelse! Lidt træls. skrevet og snakket med dem om jeg skulle vælge express eller economy, kunne være fedt de nævnte de forreste ikke sender express! Havde lige gået og glædet mig, TNT kundeservice sagde der var 99% chance for den kom om fredagen....
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BHFanatic » 20. nov 2013 22:40

Billede
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 20. nov 2013 22:40

Major Oblivious skrev:
UnrealPirate skrev:YES! Så fik jeg endelig den mail fra ShopTo om at min Xbox One Day One edition er klar til forsendelse i morgen via TNT. Har faktisk betalt ekstra for at den kommer frem hurtigere... nu håber jeg bare at den ankommer om mandagen hvor jeg har fri fra arbejde :-D

Det jeg har bestilt er:

Day One edition af masking
Controller + play and charge kit
Forza 5
50 pund til marketplace

Men havde vi fået afklaret om vi skulle sætte den til engelsk locale og handle med pund der, eller om vi kan bruge dansk locale og handle med kr der? :-)


Skou viste det i sin stream, så nu ved vi det 100%
Vi bliver nød til at sætte engelsk locale - Danmark findes ikke på de tilgængelige lande, men tilgengæld så kan man vist skifte locale lige så tosset man vil. Men det betyder at vi skal bruge pund.
Mener så at "knappen" hvor man redeemer koder findes inde i Store-menuen. Den er vist en smule gemt ift. Xbox 360 :)


Lyder sørme godt. Så har jeg ikke brændt 50 pund af for noget jeg ikke kommer til at bruge... Killer Instinct Ultra Edition, JA TAK :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 20. nov 2013 22:43

Stranger skrev:Lige tjekket, de har også ændret min forsendelse! Lidt træls. skrevet og snakket med dem om jeg skulle vælge express eller economy, kunne være fedt de nævnte de forreste ikke sender express! Havde lige gået og glædet mig, TNT kundeservice sagde der var 99% chance for den kom om fredagen....


Fedt. Men så er der noget med at TNT ringer til en ikk? ShopTo skrev til mig at det var vigtigt at mit telefon nummer var registreret inde hos dem. Kunne så forstå at TNT ringer til en og at man så kan modtage den...? Gad vide om de kan levere den til en på arbejdet eller om det nu SKAL være til hjemmeadressen... ? :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 20. nov 2013 22:44

... Gad godt at have den hvide Xbox One ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 20. nov 2013 22:48

UnrealPirate skrev:
Stranger skrev:Lige tjekket, de har også ændret min forsendelse! Lidt træls. skrevet og snakket med dem om jeg skulle vælge express eller economy, kunne være fedt de nævnte de forreste ikke sender express! Havde lige gået og glædet mig, TNT kundeservice sagde der var 99% chance for den kom om fredagen....


Fedt. Men så er der noget med at TNT ringer til en ikk? ShopTo skrev til mig at det var vigtigt at mit telefon nummer var registreret inde hos dem. Kunne så forstå at TNT ringer til en og at man så kan modtage den...? Gad vide om de kan levere den til en på arbejdet eller om det nu SKAL være til hjemmeadressen... ? :-)


Jeg ville ringe at spørge dem, TNT virker ret fleksible! Jeg snakkede med en fra kundeservice, spurgte om jeg ikke kunne hente den på deres depot, og var intet problem - hvis bare jeg ringede fredag inden 7. Men den plan dør lidt, hvis ShopTo har ændret på forsendelsesmetoden selvom man har betalt for en bedre en, så skal have ringet til dem i morgen og høre hvad der sker..
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 20. nov 2013 22:50

Stranger skrev:
UnrealPirate skrev:
Stranger skrev:Lige tjekket, de har også ændret min forsendelse! Lidt træls. skrevet og snakket med dem om jeg skulle vælge express eller economy, kunne være fedt de nævnte de forreste ikke sender express! Havde lige gået og glædet mig, TNT kundeservice sagde der var 99% chance for den kom om fredagen....


Fedt. Men så er der noget med at TNT ringer til en ikk? ShopTo skrev til mig at det var vigtigt at mit telefon nummer var registreret inde hos dem. Kunne så forstå at TNT ringer til en og at man så kan modtage den...? Gad vide om de kan levere den til en på arbejdet eller om det nu SKAL være til hjemmeadressen... ? :-)


Jeg ville ringe at spørge dem, TNT virker ret fleksible! Jeg snakkede med en fra kundeservice, spurgte om jeg ikke kunne hente den på deres depot, og var intet problem - hvis bare jeg ringede fredag inden 7. Men den plan dør lidt, hvis ShopTo har ændret på forsendelsesmetoden selvom man har betalt for en bedre en, så skal have ringet til dem i morgen og høre hvad der sker..


Cool. Du har ikke tilfældigvis nummeret til TNT ved dig? Ellers finder jeg det bare på deres hjemmeside ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 20. nov 2013 22:50

70101180, de åbner fra 7
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 20. nov 2013 22:51

Jeg takker :-)

PS: De leverer ikke i weekenden, gør de?
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 20. nov 2013 22:58

Morten Skou skrev:Øv - jeg kan sgu ikke få Xbox One til at køre PS4'eren igennem HDMI in... det skulle ellers være muligt :-)


Det skulle vel ikke være i samme indstilling, hvor man opsætter en tv box.
Spørgsmål ved godt tv guide ikke virker, men kan man bruge eksempel en yousee box og se og skifte kanal bare uden en tv guide?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf arrowman67 » 20. nov 2013 23:08

UnrealPirate skrev:
Stranger skrev:Lige tjekket, de har også ændret min forsendelse! Lidt træls. skrevet og snakket med dem om jeg skulle vælge express eller economy, kunne være fedt de nævnte de forreste ikke sender express! Havde lige gået og glædet mig, TNT kundeservice sagde der var 99% chance for den kom om fredagen....


Fedt. Men så er der noget med at TNT ringer til en ikk? ShopTo skrev til mig at det var vigtigt at mit telefon nummer var registreret inde hos dem. Kunne så forstå at TNT ringer til en og at man så kan modtage den...? Gad vide om de kan levere den til en på arbejdet eller om det nu SKAL være til hjemmeadressen... ? :-)


Hvad skulle du/I betale i samlet porto? Da jeg havde valgt "global economy" på selve bundlen, men kun lav takst på selve spillene og tilbehøret, så har de ikke pakket disse ting med i "min kasse". Havde regnet med, at de bare ville pakke alle preorders sammen, og så komme op med en samlet pris for fragten.
arrowman67
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 20. nov 2013 23:10

Jeg spurgte dem om det (har betalt dyr porto på xbox og lav på assassins creed) og de sagde de ville overføre det lave beløb til min account når pakken blev sendt i morgen. Så får tingene samlet
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 20. nov 2013 23:38

EPIC STRIPY skrev:Billede


Elsker at baggrundsfarven på siden af coveret er sort. Den hvide kedelige baggrund fik covers til at se lige kedelige ud på hylden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. nov 2013 00:15

Jeg har lige skrevet et indlæg omkring import af Xbox One konsollen fra andre lande :-)
viewtopic.php?f=1&t=87782&p=1240101#p1240101

Det meste er kendt i forvejen. Men tilføj gerne mere hvis jeg har glemt noget.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 21. nov 2013 00:26

Morten Skou skrev:Øv - jeg kan sgu ikke få Xbox One til at køre PS4'eren igennem HDMI in... det skulle ellers være muligt :-)


Det ville da også være dumt, du får så meget forsinkelse at det vil være uspilbart, har MS også selv skrevet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster