Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 25. jun 2013 00:08

Annxii skrev:
TerrificFalcon skrev:Kan det virkeligt passe, at Microsoft simpelthen ikke udgiver en controller med ledning? Jeg håber virkeligt, at vi ser en senere hen - helst før release. I det mindste håber jeg, at der kommer en, som man slutte til sin computer - og som selvfølgelig så også virker med ens Xbox One.

Play'n'Charge fungerer også som trådet controller. Når du har kabel i bruges det til datatransfer. Det blev nævnt i en af Microsofts E3-day videoer, der er blevet postet her på siden. Vist nok Day 1.

Jeg ved sony lavede en daglig video med interviews og andet - men kan ikke finde microsofts -kan du finde dem tror du?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Akandreasen » 25. jun 2013 03:04

Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 25. jun 2013 07:06

Akandreasen skrev:http://video.xboxlife.dk/xbox/2228/xbox-e3-day-1.html


Vi har også de 2 sidste dage:

Dag 2:
http://video.xboxlife.dk/xbox/2253/xbox-e3-day-2.html

Dag 3:
http://video.xboxlife.dk/xbox/2269/xbox-e3-dag-3.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 25. jun 2013 08:10

CaptainKicker skrev:
EvilNinjaMoby skrev:
CaptainKicker skrev:Hvis man ikke kan lide Xbox One, så undre jeg mig over hvad man laver i sådan en tråd som denne - man kan vel ikke forvente andet en Xbox-opbakning. Men af samme grund jeg ikke befinder mig i PS4 tråde på pslife.

Folk kan vel interessere sig for flere konsoller - og ikke synes at alt er fryd og gammen ved hverken den ene eller den anden konsol. Og det skal folk vel have lov at debattere...? Det er tydeligt, at debatten er sort/hvid for nogen, men det er den altså ikke for alle...

Hvis man overhovedet intet kan lide ved Xbox One, så kan du da have lidt ret, så er der jo ingen grund til kigge herind, hvis formålet kun er at piske en stemning op - men jeg synes der er mange som bidrager med en vis nuancering, som gavner debatten. Og det skal folk da endelig gøre, ellers bliver det da så kedeligt...


Selvfølgelig må man debattere. Men det tager lidt af glæden ud af Xbox One, at vi gentagende gange skal se links om hvor meget bedre det er på PS4. Jeg kan ikke finde bare 10 sider, hvor det har været positiv snak, eller hvor emnet faktisk har været pro-Xbox. Det er klart, at folk skal have lov til at ytre sig om maskinen, men det er bare trættende i længden. Jeg går hellere ikke på PSlife, og skriver om hvor meget bedre Xbox One er, da jeg synes de skal have lov til at glæde sig i fred. (Hence, hvorfor jeg er meget aktiv i de her tråde - da jeg glæder mig)

Det er bare min mening. :)


Du skal bare læse Neogaf, Pennyarcade osv. så skal de nok sørge for at du ikke behøver at have din egen mening :) Og lad nu være med at tænk på fremtiden og dens muligheder, for det er flertallet slet ikke klar til, og gud forbyde hvis tingene ændre sig, det ville jo være en skam hvis nye tiltag gjorde hverdagen nemmere....Nye tiltag er fy fy, vi vil have frihed og lov til at bestemme selv, og alt det får du lov til med PS4 som iøvrigt også har flere muskler, en bedre controller, Indie games, gratis spil med dit abonnement samt en billigere pris.....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 25. jun 2013 09:00

Lidt mere omkring hvordan man kan bruge skyen: http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... ion-online?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 25. jun 2013 14:55

Nogen der ved om Viva Pinata-serien er helt død? Kunne være så fedt, med et nyt Viva Pinata til Xbox One, men eftersom a Trouble In Paradise udkom for 4-5 år siden, så er det svært at tro der kommer flere. :/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf P4TR1CK » 25. jun 2013 16:19

Er der officielle priser i forhold til Xbox One tilbehør?

CDON.com har én controller til 699,- kroner :shock:
P4TR1CK
 


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 25. jun 2013 16:38

Controllers har også (ved ikke om de gør endnu) stået til 100 euro inde på Amazon :) Det skulle bare være en placeholder indtil de melder andet ud. Ellers er det aaalt for dyrt.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 25. jun 2013 16:39

Jeg faldt over den her demonstration af kinect. Det ser altså mega vildt ud!

Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 25. jun 2013 17:09

Buktu skrev:Controllers har også (ved ikke om de gør endnu) stået til 100 euro inde på Amazon :) Det skulle bare være en placeholder indtil de melder andet ud. Ellers er det aaalt for dyrt.


Lyder da realistisk nok, den 'gamle' kostede jo 599;- mange steder, og den nye controller er jo noget mere avanceret end den gamle.
Er jo også kun rimeligt med den pris, nu når konsollen er rimelig billig.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 25. jun 2013 17:12

Jeg tror også det er introprisen. Sådan er det gerne fra starten.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 25. jun 2013 17:20

JohnH skrev:
Buktu skrev:Controllers har også (ved ikke om de gør endnu) stået til 100 euro inde på Amazon :) Det skulle bare være en placeholder indtil de melder andet ud. Ellers er det aaalt for dyrt.


Lyder da realistisk nok, den 'gamle' kostede jo 599;- mange steder, og den nye controller er jo noget mere avanceret end den gamle.
Er jo også kun rimeligt med den pris, nu når konsollen er rimelig billig.



En 360 controller koster under 300 kroner nu! 700 kroner for en controller er laaangt over hvad den bør koste, det er helt horribelt. 3 ekstra controllere, så kan du smide 2100 kroner oven i prisen af konsollen - og så billig er en Xbox One sgu heller ikke!
2 ekstra el-motorer indbygget gør sgu ikke controlleren dobbelt så dyr at producere.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 25. jun 2013 18:11

Buktu skrev:
JohnH skrev:
Buktu skrev:Controllers har også (ved ikke om de gør endnu) stået til 100 euro inde på Amazon :) Det skulle bare være en placeholder indtil de melder andet ud. Ellers er det aaalt for dyrt.


Lyder da realistisk nok, den 'gamle' kostede jo 599;- mange steder, og den nye controller er jo noget mere avanceret end den gamle.
Er jo også kun rimeligt med den pris, nu når konsollen er rimelig billig.



En 360 controller koster under 300 kroner nu! 700 kroner for en controller er laaangt over hvad den bør koste, det er helt horribelt. 3 ekstra controllere, så kan du smide 2100 kroner oven i prisen af konsollen - og så billig er en Xbox One sgu heller ikke!
2 ekstra el-motorer indbygget gør sgu ikke controlleren dobbelt så dyr at producere.


Den koster så kun 59,99 Euro = 527 kr , http://www.amazon.co.uk/Microsoft-Xbox- ... B00CM1KT8S

Det jeg skrev at de gamle controllere kostede 599,- .... det var da de kom frem, men de koster nu stadig 449,- mange steder (Fona , Gamestop m.m.) , så så meget prisforskel er der heller ikke.

Ellers må man jo lige spare lidt mere op, intet er gratis og ingen tvinger en til at købe noget man ikke vil :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 25. jun 2013 18:26

Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 25. jun 2013 18:27

Annxii skrev:Jeg faldt over den her demonstration af kinect. Det ser altså mega vildt ud!



Super imponerende.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster