Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 21. jun 2013 07:10

-S- skrev:
Descenter 1976 skrev:


Han har fuldstændig ret :)

det finder jeg desværre aldrig ud af! kan slet ikke holde ud at høre på ham! han er dog et af verdens mest irriterende mennesker!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jun 2013 08:14

Fandt dette spændende blog indlæg, den har vist ikke været postet i tråden... -> http://www.heyuguysgaming.com/news/1250 ... -must-read

Kan ud af det forstå, at deres 'familie deling' var en tidsbegrænset lås på under 1 time, hvorefter man skulle købe... det var ikke helt det indtryk jeg havde fået fra MS selv, så føler ikke helt tabet af 'familie delingen' længere er så stor.

Og så skriver han faktisk at 'familie delingen' for det digitale download ikke er helt skrinlagt, så måske MS pønser på at lave en 2 delt løsning, med fysiske skiver/digital download ? ;)

Hvis den løsning bliver på samme måde som den de havde tiltænkte 'familie delingen' så er det vel snarere en slags "demo" man får adgang til i max 1 time, det er sgu vildt nok de har omtalt det som "sharing" tidligere...

EDIT: bloggen var så åbenbart postet på side 192 tidligere, damn ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 21. jun 2013 08:21

-S- skrev:
Descenter 1976 skrev:


Han har fuldstændig ret :)



Efter ca. 15 sek. har man vist fået nok at ham. Er det meningen man skal tage ham seriøst eller er han bare et forsøg på at være en blanding mellem Francis og Jim Carrey ?

Han får i hvert fald ikke 18 min. af min tid .....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 21. jun 2013 08:23

BulletEyeDk skrev:Fandt dette spændende blog indlæg, den har vist ikke været postet i tråden... -> http://www.heyuguysgaming.com/news/1250 ... -must-read

Kan ud af det forstå, at deres 'familie deling' var en tidsbegrænset lås på under 1 time, hvorefter man skulle købe... det var ikke helt det indtryk jeg havde fået fra MS selv, så føler ikke helt tabet af 'familie delingen' længere er så stor.

Og så skriver han faktisk at 'familie delingen' for det digitale download ikke er helt skrinlagt, så måske MS pønser på at lave en 2 delt løsning, med fysiske skiver/digital download ? ;)



Hvis du hopper en side bagud så vil du kunne se denne :

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jun 2013 08:26

Ja korrekt, den har jeg set... bare ikke selve blog indlægget ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 21. jun 2013 08:31

BulletEyeDk skrev:Ja korrekt, den har jeg set... bare ikke selve blog indlægget ;)


Hvis det var sandt, så er jeg kun glad for at Microsoft har fjernet DRM ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Agrolyte » 21. jun 2013 08:36

BulletEyeDk skrev:Ja korrekt, den har jeg set... bare ikke selve blog indlægget ;)


Tjek side 192, ha ha :lol:

Men det går sku stærkt i de her dage. Bliver spændende at se hvad der kommer af nyheder og podcasts omkring dette emne henover weekenden og i løbet af næste uge :D
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jun 2013 08:40

Ahh damn, my bad... syntes sgu ellers jeg har fulgt ret godt med i tråden, men det blog indlæg har jeg simpelthen overset ;) tak for heads up...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 21. jun 2013 08:43

Billede
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Revorge » 21. jun 2013 09:13

Annxii skrev:
-S- skrev:
Descenter 1976 skrev:


Han har fuldstændig ret :)

det finder jeg desværre aldrig ud af! kan slet ikke holde ud at høre på ham! han er dog et af verdens mest irriterende mennesker!


Kan virkeligt heller ikke holde ham ud, - for satan han er belastende at høre på.... men nu så jeg det alligevel og ja, specielt delen med Major Nelson "It's not easy to reverse", det er sgu meget sjovt....
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 21. jun 2013 09:35

har lyst til at sparke ham i munden.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 21. jun 2013 09:37

Slimjay DK skrev:
BulletEyeDk skrev:Fandt dette spændende blog indlæg, den har vist ikke været postet i tråden... -> http://www.heyuguysgaming.com/news/1250 ... -must-read

Kan ud af det forstå, at deres 'familie deling' var en tidsbegrænset lås på under 1 time, hvorefter man skulle købe... det var ikke helt det indtryk jeg havde fået fra MS selv, så føler ikke helt tabet af 'familie delingen' længere er så stor.

Og så skriver han faktisk at 'familie delingen' for det digitale download ikke er helt skrinlagt, så måske MS pønser på at lave en 2 delt løsning, med fysiske skiver/digital download ? ;)



Hvis du hopper en side bagud så vil du kunne se denne :

Billede



Hele demo tidsbegrænsning udgaven af family sharing er blevet bekræftet som sandt af CBoat ovre på Neogaf forummet apparently. Han er rimeligt notorisk for aldrig at tage fejl med den slags.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JesperN2820 » 21. jun 2013 09:50

fc0712 skrev:Jeg må alså indrømme a folk der tror Microsoft skiftede holdning pga de ville høre på deres kunder

Det har kun gjort det pga, at ps4 fik flere forudbestillinger


Ja, undskyld, men det er da en falsk modstilling der vil noget.

Det er vel PRÆCIS at lytte, at reagere på hvad forbrugerne GØR (forudbestiller PS4 over Xbox One), frem for at regere blot på baggrund af random trolling på nettet?

Hvis dit ærinde er at motivforske, har jeg en overraskelse til dig: Sony og Microsoft er drevet af PRÆCIS samme motiv - at tjene penge. Ingen af Sonys features (eller mangel på samme) er udtryk for andet end, at det er sådan de vurderer at have størst mulighed for at erobre markedsandele.

At Sony så har valgt at differentiere sig ved at indtage positionen "PS4 - It's not an Xbox One" er de jo i deres gode ret til. Det er måske også smart, men elegant er det ikke.

Vh Jesper
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 21. jun 2013 10:17

Antallet af pre-orders er vel netop det bedste pejlemærke i forhold til deres egne kunder. Der kan sagtens være masser af larm på internettet, uden at det havde været noget de behøvede tage sig af - det larmende mindretal. Antallet af pre-orders har så vist at de absolut ikke har fat i andre end deres mest loyale kunder.

ALLE beslutninger de har firmar tager har profit som endeligt mål. Naivt at tro andet.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf tue69 » 21. jun 2013 10:20

Buktu skrev:ALLE beslutninger de har firmar tager har profit som endeligt mål. Naivt at tro andet.


This!

Jeg grinte min røv i laser over nettets "Sony lytter jo til os, forbrugerne. Vores ønsker".

Nej, de lytter til Jeres penge, ikke andet. At forbrugerens ønsker og forbrug så hænger sammen er jo en anden ting. Men selv hvis 95 procent af nettet sagde "INGEN DRM", så ville Sony være ligeglade, hvis de sidste 5 procent stod for 90 procent af omsætningen, og sagde "DRM PLEASE!"
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster