Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. dec 2013 15:52

Er der nogen af jer der har oplevet at miste jeres Forza savegames (eller andre) efter den seneste Xbox One opdatering?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 12. dec 2013 16:08

Ikke miste savegames, det er stort set det sidste der må ske haha.. det orker jeg ikke
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dr_Gonzo » 12. dec 2013 16:25

Har x1 ikke cloud saving?
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 12. dec 2013 16:32

Morten Skou skrev:Er der nogen af jer der har oplevet at miste jeres Forza savegames (eller andre) efter den seneste Xbox One opdatering?


Har lige set efter :-) har ikke miste nogle savegame :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 12. dec 2013 16:34

Har bare hørt et rygte - muligvis rammer det kun folk der spiller på to forskellige Xbox Ones (og dermed bruger savegamet i clouden). Men hvis ingen har oplevet det, så er de tmåske bare et rygte.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 12. dec 2013 18:36

Morten Skou skrev:Har bare hørt et rygte - muligvis rammer det kun folk der spiller på to forskellige Xbox Ones (og dermed bruger savegamet i clouden). Men hvis ingen har oplevet det, så er de tmåske bare et rygte.


Hmm, hvis man nu spiller på den ene konsol og trykker guide-knappen, og springer tilbage til dashboard, uden at quitte spillet og derefter slukker konsollen så den står på standby, hvis du så starter den anden konsol op, og starter forza, kan det så være, at spillet stadigvæk står åben på den anden konsol, og så kan den ikke loade ens save-game??
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 12. dec 2013 18:40

Har et lidt mærkeligt spørgsmål. måske kan i hjælpe:

Jeg er desværre kommet i pengemangel, så overvejer at sælge min nye xbox one. Normalt vil en køber jo gerne have kvittering med, men synes ikke at huske jeg fik en med? Købte ved Shop To, dvs. fra England over nettet. Jeg har fundet kassen jeg fik den i - smed den bare til siden så snart den kom ind af døren, og der er den heller ikke i. Kan det passe der ikke følger et eller andet proof of purchase med?
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 12. dec 2013 18:42

Stranger skrev:Har et lidt mærkeligt spørgsmål. måske kan i hjælpe:

Jeg er desværre kommet i pengemangel, så overvejer at sælge min nye xbox one. Normalt vil en køber jo gerne have kvittering med, men synes ikke at huske jeg fik en med? Købte ved Shop To, dvs. fra England over nettet. Jeg har fundet kassen jeg fik den i - smed den bare til siden så snart den kom ind af døren, og der er den heller ikke i. Kan det passe der ikke følger et eller andet proof of purchase med?


Den ligger vel i din digitale indbakke.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 12. dec 2013 18:42

Stranger skrev:Har et lidt mærkeligt spørgsmål. måske kan i hjælpe:

Jeg er desværre kommet i pengemangel, så overvejer at sælge min nye xbox one. Normalt vil en køber jo gerne have kvittering med, men synes ikke at huske jeg fik en med? Købte ved Shop To, dvs. fra England over nettet. Jeg har fundet kassen jeg fik den i - smed den bare til siden så snart den kom ind af døren, og der er den heller ikke i. Kan det passe der ikke følger et eller andet proof of purchase med?


Log ind på deres side, der finder du nok en liste over dine ordre og der kan du sikkert finde en kvittering du kan printe ud.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stranger » 12. dec 2013 18:48

Fedt! Regnede ikke med det var nok men tror jeg måske det er! Tak for hjælpen!
Stranger
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 12. dec 2013 18:59

Major Oblivious skrev:
munckster skrev:
Og den virker også fint på dashboardet nu? Har/havde nemlig også en mistanke om at min kinectmic var i stykker.

Det er nemlig herude, hvor den nu opfanger 90-95 % af hvad jeg siger. Og jeg skal endda ikke tale højt, og kan sidde tilbagelænet i sofaen. De her 3-4 meter fra mikrofonen. Så tror at du vil kunne drage fordel af det, også..


Kinect er stadigt ligeså tungnem som før for mig desværre. Fanger intet når jeg sidder i min sofa 3-4m væk. Hvis jeg sidder 1m fanger den ca 80%, men stadigt så ustadigt jeg ikke gider bruge det.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf cigi silk » 12. dec 2013 19:16

Har du prøvet at kalibrere den. Hus mig spiller stort set hver gang. Har dog set at nogen "dialekter" har det svært.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 12. dec 2013 19:18

munckster skrev:
Major Oblivious skrev:
munckster skrev:
Og den virker også fint på dashboardet nu? Har/havde nemlig også en mistanke om at min kinectmic var i stykker.

Det er nemlig herude, hvor den nu opfanger 90-95 % af hvad jeg siger. Og jeg skal endda ikke tale højt, og kan sidde tilbagelænet i sofaen. De her 3-4 meter fra mikrofonen. Så tror at du vil kunne drage fordel af det, også..


Kinect er stadigt ligeså tungnem som før for mig desværre. Fanger intet når jeg sidder i min sofa 3-4m væk. Hvis jeg sidder 1m fanger den ca 80%, men stadigt så ustadigt jeg ikke gider bruge det.


Så skal den kalibreres igen, jeg sidder også så langt væk med en dårlig kalibrering (konen stod og snakkede og babyen hylede) og den opfanger ca. 90% af det jeg siger.

Hvis det ikke virker, så må det være dit engelsk der er dårlig ala Villy Søvndal :lol:
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 12. dec 2013 19:37

munckster skrev:
Major Oblivious skrev:
munckster skrev:
Og den virker også fint på dashboardet nu? Har/havde nemlig også en mistanke om at min kinectmic var i stykker.

Det er nemlig herude, hvor den nu opfanger 90-95 % af hvad jeg siger. Og jeg skal endda ikke tale højt, og kan sidde tilbagelænet i sofaen. De her 3-4 meter fra mikrofonen. Så tror at du vil kunne drage fordel af det, også..


Kinect er stadigt ligeså tungnem som før for mig desværre. Fanger intet når jeg sidder i min sofa 3-4m væk. Hvis jeg sidder 1m fanger den ca 80%, men stadigt så ustadigt jeg ikke gider bruge det.


Husker du at skrue rigtig højt op for anlægget/TV´et når du kalibrerer ?
Jeg holdte mig for ørene, da jeg gjorde det, og nu fanger den temmelig meget
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 12. dec 2013 19:57

Tro mig. Den er kalibreret jeg ved ikke hvor mange gange. Både med fuld spade på højtalerne og normalt niveau. Ingen forskel. Skulle mene mit engelsk er ganske habilt. Uden obskur Villy-accent. Mine kammerater kan heller ikke få den til at reagere.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 67 gæster