Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Prozel » 19. feb 2014 18:13

UPS ankommer, men ham der er hjemme sover selvfølgelig. Vi prøver med arbejdet i morgen.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 19. feb 2014 18:45

Er folk klar til en dansk Xbox One lancering? Jeg afbestiller min Xbox One Day One Edition fra Microsoft Store, i aften. Med mit held smider de en lancerings dato ud imorgen.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 19. feb 2014 18:56

Er der en der kan forklare mig hvorfor, når jeg har 50/50 kablet direkte i Xbox One, så melder den kun download på 19mps og 24 up? Downloads tager utrolig lang tid når det kun drejer sig om 3-4gb lige nu.

Min NAT er open og min forbindelse er fin på speedtest/pingtest. På X360 gik downloads betydeligt hurtigere end det gør på One lige pt.

Nogle tips?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 19. feb 2014 18:57

Bavi skrev:Er folk klar til en dansk Xbox One lancering? Jeg afbestiller min Xbox One Day One Edition fra Microsoft Store, i aften. Med mit held smider de en lancerings dato ud imorgen.


Den må hedde Q3. Ellers havde de været ude allerede tror jeg. Godt nok har de lavet uheldig pr op til lanceringen men tror de melder ud i god tid når den ellers en gang kommer.

@Blauwy
Pres på serverne?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 19. feb 2014 19:01

Cena skrev:Den må hedde Q3. Ellers havde de været ude allerede tror jeg. Godt nok har de lavet uheldig pr op til lanceringen men tror de melder ud i god tid når den ellers en gang kommer.


Synes bare det er vanvittigt, det er som om de slet ikke vil have mine penge. Så har kastet dem efter Sony i stedet, selvom jeg svor jeg ikke ville gå den vej.
Xbox One kommer vel i en opdateret udgave på et tidspunkt. De sænker i alt fald prisen på en eller anden måde, om det bliver en udgave uden Kinect eller hvad, tør jeg ikke gætte på. Uanset hvad, må jeg jo overveje hvorvidt den skal indkøbes til den tid.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 19. feb 2014 19:05

Blauwy skrev:Er der en der kan forklare mig hvorfor, når jeg har 50/50 kablet direkte i Xbox One, så melder den kun download på 19mps og 24 up? Downloads tager utrolig lang tid når det kun drejer sig om 3-4gb lige nu.

Min NAT er open og min forbindelse er fin på speedtest/pingtest. På X360 gik downloads betydeligt hurtigere end det gør på One lige pt.

Nogle tips?


Det er fuldstændig underordnet hvad du har af linje hvis den server du henter fra ikke kan levere mere.

I og med din speedtest er fin indikerer det endnu mere, at det var den server du hentede fra som ikke kunne levere mere data, det er mit bedste bud... ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 19. feb 2014 19:58

BulletEyeDk skrev:
Blauwy skrev:Er der en der kan forklare mig hvorfor, når jeg har 50/50 kablet direkte i Xbox One, så melder den kun download på 19mps og 24 up? Downloads tager utrolig lang tid når det kun drejer sig om 3-4gb lige nu.

Min NAT er open og min forbindelse er fin på speedtest/pingtest. På X360 gik downloads betydeligt hurtigere end det gør på One lige pt.

Nogle tips?


Det er fuldstændig underordnet hvad du har af linje hvis den server du henter fra ikke kan levere mere.

I og med din speedtest er fin indikerer det endnu mere, at det var den server du hentede fra som ikke kunne levere mere data, det er mit bedste bud... ;)


Og siden man ikke kan ændre server, så er der ikke meget at gøre ved det?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf zerowipe1980 » 19. feb 2014 19:59

jeg har lige bestilt en xbox one i dag.. skal lige høre spil købt via den amerikanske store - hvad vil der ske med dem når engang man
laver om til den danske når engang vi kommer på ? og kan jeg bruge mit visa kort på den amerikanske eller skal jeg ud og købe point eller hvad de hedder?
zerowipe1980
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 19. feb 2014 20:05

zerowipe1980 skrev:jeg har lige bestilt en xbox one i dag.. skal lige høre spil købt via den amerikanske store - hvad vil der ske med dem når engang man
laver om til den danske når engang vi kommer på ? og kan jeg bruge mit visa kort på den amerikanske eller skal jeg ud og købe point eller hvad de hedder?


Læs om at bruge dit kreditkort på Xbox One her:
http://www.xboxlife.dk/news/11038/xbox- ... tkort.html

Og spillene skulle da meget gerne blive liggende når du først har købt dem :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 19. feb 2014 21:27

Blauwy skrev:
BulletEyeDk skrev:
Blauwy skrev:Er der en der kan forklare mig hvorfor, når jeg har 50/50 kablet direkte i Xbox One, så melder den kun download på 19mps og 24 up? Downloads tager utrolig lang tid når det kun drejer sig om 3-4gb lige nu.

Min NAT er open og min forbindelse er fin på speedtest/pingtest. På X360 gik downloads betydeligt hurtigere end det gør på One lige pt.

Nogle tips?


Det er fuldstændig underordnet hvad du har af linje hvis den server du henter fra ikke kan levere mere.

I og med din speedtest er fin indikerer det endnu mere, at det var den server du hentede fra som ikke kunne levere mere data, det er mit bedste bud... ;)


Og siden man ikke kan ændre server, så er der ikke meget at gøre ved det?


Der er nok ikke så meget at gøre, det eneste jeg umiddelbart kan foreslå er at vælge en locale tæt på DK, om det har noget som helst at sige er der vidst endnu ikke rigtig nogle der ved.

Hvis du har US locale på din xbox var det da værd at prøve med den tyske eller engelske locale ? ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 19. feb 2014 22:07

Det er da et forsøg værd. Ellers må det være hvad det er :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf XenturionxTc » 19. feb 2014 23:52

Prøv titanfall beta. Viser hvilken hub og forbindelse du har til nærmeste server.
Virker perfekt herfra (17 ms ping western europe).
Glæder mig forøvrigt til endelig version
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf XenturionxTc » 19. feb 2014 23:53

Er forøvrigt sat til location us
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 20. feb 2014 00:15

XenturionxTc skrev:Prøv titanfall beta. Viser hvilken hub og forbindelse du har til nærmeste server.
Virker perfekt herfra (17 ms ping western europe).
Glæder mig forøvrigt til endelig version


Samme som jeg har på pc; 17ms til west, 45 til north. Ellers er det omvendt, kan jeg ikke huske. Det er underligt at network test viser 180ms delay og 19mps download tops.

Har en DNS adresse i min router så jeg kommer på US netflix og læste at det kunne godt have noget at gøre med den dårlige dl hastighed. Selvom jeg ingen problemer har på pc eller x360 for den sags skyld.

Jeg må kigge videre på det i morgen og se.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 20. feb 2014 12:54

Strider fortsætter tendensen med, at der er rigtig, rigtig gode download-only titler. Skidefedt spil, Metroidvania i meget samme stil som Shadow Complex, bare med dobbelt så meget fart. Fandens godt. Pengene værd.

Blauwy, det er sandsynligvis på grund af din DNS-adresse, i hvert fald dit delay. Nu er det jo heller ikke ligefrem fordi at det er en decideret dårlig hastighed du er nede på, dog :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster