Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 27. nov 2013 14:27

Nakka, er det dig?



... It's an NSA Global Kill Robot :lol:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Miaauw » 27. nov 2013 14:29

Haha, hver gang jeg ser en Alex Jones video laver jeg det ansigt ved 1:02
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2013 14:56

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 27. nov 2013 15:08

Slimjay DK skrev:Next-gen Kinect anyone :lol:

http://www.metacritic.com/game/xbox-one/fighter-within

haha ja det er sgu godt nok usselt men deres reklamer var nu meget sjov :)

Jeg tror hvis man skal have fat i noget, der er "pure kinect" så skal man gå efter Xbox Fitness. Jeg har ikke kunne finde nogen deciderede rating-reviews af det, men det er vel også mere betegnet som en "app" frem for et spil. Jeg har dog kun hørt godt om det
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf o1-bennermin10 » 27. nov 2013 16:40

Er der nogle der ved, hvordan man spiller 2 player online i fifa 14? kan ikke se at man kan trykke Y eller andet for at være 2 sammen på en xbox.
FIFA & Manchester United
o1-bennermin10
Niveau 3
 
Indlæg: 211
By: Slagelse/Nyrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 27. nov 2013 20:17

Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Nordic » 27. nov 2013 20:39

Stadig problemer med party chat "nat" er åben virkede en gang forleden, mange på Google klager over dette, håber virkelig snart de får styr på dette, syntes det er en tilbage gang i forhold til 360 på det punkt lige nu. Men lyd kvaliteten var virkelig gid.
Nordic
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TU I Raven » 27. nov 2013 20:42

Nordic skrev:Stadig problemer med party chat "nat" er åben virkede en gang forleden, mange på Google klager over dette, håber virkelig snart de får styr på dette, syntes det er en tilbage gang i forhold til 360 på det punkt lige nu. Men lyd kvaliteten var virkelig gid.

Ja det er underligt, jeg har ikke overhovedet ikke nogen problemer med party chat.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 27. nov 2013 20:42


Jeg elsker titler hvor overskriften indeholder spørgsmål-tegn og den artikel laver vilde spekulationer, men hvad kan man forvente af en side som intet aner om gaming.

Men så for at kommentere artiklen. Nej der har ikke været et hack af PSN, de har reset password på kontoer som har udvist mistænksom opførelse. Det samme sker på Facebook, Twitter, Xbox Live, Google osv. osv.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 27. nov 2013 20:52

Hvad syntes i om funktion man kan vælge når xbox one opsættes oversat til dansk;

Skal din xbox Være på standby så den selv henter opdateringer så man er klar til at spille = nul ventetid

Eller

Den skal Være helt slukket og hente opdateringer når maskinen startes. Kan se på min router at den er aktiv den plejer at Være grøn men nu den orange.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2013 20:54

Pyha, min nye Xbox One virkede også!

Nu er jeg lidt spændt på, hvordan det fungerer når jeg har samme profil på to forskellige Xbox Ones.

I øvrigt, så har jeg lige haft øret på mine strømforsyninger og BEGGE to afgiver sådan en brummelyd.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf nakka » 27. nov 2013 21:09

når nu folk har fokus på at hvad jeg tænker, så er her en head2head med cod:ghost på nextgen.

"Each next-gen console version has its strengths and weaknesses, but clearly it is the PS4 game that offers a superior experience overall. The advantage here comes in the form of cleaner and sharper visuals that help to better realise the extra next-gen spit and polish on display over the 360, PS3, and Wii U versions of the game - something that Xbox One's upscaled 720p presentation fails to do in quite the same way."

http://www.eurogamer.net/articles/digit ... n-face-off

iøvrigt er nba 2k14 næste multiplat der ser ud til at være bedre på ps4, og trenden forsættes :)
http://www.ign.com/videos/2013/11/26/nb ... comparison
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 27. nov 2013 21:11

#-o
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2013 21:11

Sådan her ser det ud, hvis man vil logge ind på en Xbox One, imens man i forvejen er logget ind på en anden:
Billede

Og så kommer den her besked indenfor ca. et minut, på den maskine man bliver logget af:
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Krisgebis » 27. nov 2013 21:12

nakka skrev:når nu folk har fokus på at hvad jeg tænker, så er her en head2head med cod:ghost på nextgen.

"Each next-gen console version has its strengths and weaknesses, but clearly it is the PS4 game that offers a superior experience overall. The advantage here comes in the form of cleaner and sharper visuals that help to better realise the extra next-gen spit and polish on display over the 360, PS3, and Wii U versions of the game - something that Xbox One's upscaled 720p presentation fails to do in quite the same way."

http://www.eurogamer.net/articles/digit ... n-face-off

iøvrigt er nba 2k14 næste multiplat der ser ud til at være bedre på ps4, og trenden forsættes :)
http://www.ign.com/videos/2013/11/26/nb ... comparison

Var Digital Foundry ikke upålidelig :lol:
Du hopper mere rundt end et helt hold i høvdingebold
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster