Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 26. nov 2013 23:33

Nordic skrev:Er der nogen af jer der har prøvet smartglass endnu på xbone? Jeg har en app men den vil ikke connecte? Er der lavet en seperat app for xbone? Alle de link jeg har fundet linker til en blank side på Apple app store


https://itunes.apple.com/us/app/id736179781 , har ikke Itunes, så ved ikke om linket virker.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 26. nov 2013 23:35

fneribyen skrev:
CvKM skrev:ØV, hvor går det langsomt når jeg henter og installerer spil. :( Det tager en evighed. Jeg har været igang siden 19:20 cirka med Forza 5 og den er kun nået 10%... Hvad sker der lige?! Har selv en teori om at det er min internet hastighed.


Hvis du først skal til at downloade spillet, er det jo din internethastighed ;)

Jeg kom til at tænke, fordi jeg overvejer at få shipped en X1 ind fra Tyskland, om alle de der regional ting som MS arbejder på i form af udgivelsen i Danmark, kommer til at være tilgængelige hvis man nu importerer fra Tyskland?


Jo det skulle de, en update burde vel komme til den tid, så konsollen kan sættes til Dansk.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 27. nov 2013 07:12

Der er en på reddit, der har spurt hvordan han fjernede advarselsklistermærket på fronten af Xbox one. Det er der kommet en del herlige svar ud af :lol:

http://www.reddit.com/r/xboxone/comment ... e_an_easy/
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 27. nov 2013 08:15

Nordic skrev:Er der nogen af jer der har prøvet smartglass endnu på xbone? Jeg har en app men den vil ikke connecte? Er der lavet en seperat app for xbone? Alle de link jeg har fundet linker til en blank side på Apple app store

Ja ! Men for at hente den skal du lave en falsk US konto og skifte din itunes til et amerikansk. Det er lidt problematisk, men det er det hele værd i sidste ende. Appen fungere perfekt.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 27. nov 2013 08:18

Jeg kan forresten bekræfte at man fint kan indstille sit Locale til US - købe et spil, skifte til UK, og den vil forsat downloade og starte uden problemer. Fik COD:Ghost til den nette sum af 326 kr. :D Det tog så ca. 2 dage at hente spillet, but who cares ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 27. nov 2013 08:31

Hmm.. okay. Nu har jeg lige købt Ghosts på UK marketplace. Kunne man ikke forestille sig at MS vil lave restriktioner for den slags?
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2013 08:48

Major Oblivious skrev:Jeg kan forresten bekræfte at man fint kan indstille sit Locale til US - købe et spil, skifte til UK, og den vil forsat downloade og starte uden problemer. Fik COD:Ghost til den nette sum af 326 kr. :D Det tog så ca. 2 dage at hente spillet, but who cares ;)


Hvis man bare kan swappe rundt, så kommer de da ikke til at sælge meget på det Danske marketplace når den dag kommer. :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 27. nov 2013 08:48

munckster skrev:Hmm.. okay. Nu har jeg lige købt Ghosts på UK marketplace. Kunne man ikke forestille sig at MS vil lave restriktioner for den slags?

Hvis de gør, så bruger man bare unblock-US og laver en VPN :D
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Noga » 27. nov 2013 08:58

Major Oblivious skrev:Jeg kan forresten bekræfte at man fint kan indstille sit Locale til US - købe et spil, skifte til UK, og den vil forsat downloade og starte uden problemer. Fik COD:Ghost til den nette sum af 326 kr. :D Det tog så ca. 2 dage at hente spillet, but who cares ;)


Er det så noget med at man skal spille på US servers, hvis spillet er købt på US marketplace? :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 27. nov 2013 08:59

Det er sjovt at Oman-trickket er ok på Xbox one's markedsplads, men på Xbox 360 der bliver man banned, for det vi gør med at skifte markedsplads på xbone, er jo faktisk det samme som Oman-trickket på x360, og der blev folk banned på live.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hamdenfede » 27. nov 2013 09:03

Tror foreskellen er at Folk gjorde det for at "snyde" systemet og få Gratis spil! og der er vel lidt frit lejde nu hvor vi er blevet snydt for udgivelsen!
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 27. nov 2013 09:06

hamdenfede skrev:Tror foreskellen er at Folk gjorde det for at "snyde" systemet og få Gratis spil! og der er vel lidt frit lejde nu hvor vi er blevet snydt for udgivelsen!


Jamen hva så når Xbone udkommer i DK. og os med importkonsoller skifter lokale til DK. og der så efterfølgende kommer et gratis spil på UK.-markedsplasden, må vi så skifte tilbage og downloade det?
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 27. nov 2013 09:08

Tbigum skrev:Det er sjovt at Oman-trickket er ok på Xbox one's markedsplads, men på Xbox 360 der bliver man banned, for det vi gør med at skifte markedsplads på xbone, er jo faktisk det samme som Oman-trickket på x360, og der blev folk banned på live.

De for jo stadig deres penge. Jeg vil enda mene flere end hvis det var købt i Gamestop Danmark.
Grunden til vores høje priser er jo alle mulige tillæg, f.eks. told og export omkostninger.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 27. nov 2013 09:20

Det kunne vel også tænkes at dem der fx har købt på us eller uk marketpladsen, får lov at købe deres spil igen, da de har snydt systemet for at op nå billige spil - eller de går som på 360 og bare banner dem der gjorde det.

Men er næsten 100% sikker på vi her inden for den nærmest fremtid, finder ud af hvad xbox selv siger til det :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 27. nov 2013 09:42

Der skulle vel ikke være en NFL nørd der har testet deres NFL app.? Kunne rigtigt godt tænke mig at høre om den virker med ens gamepass.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster