Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 26. nov 2013 19:42

Oplever i at jeres spil fryser? Oplever det både i NBA 2K14 og Live 14 demoen.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 26. nov 2013 19:47

NimaAKaJoJo skrev:Oplever i at jeres spil fryser? Oplever det både i NBA 2K14 og Live 14 demoen.


Har kun spillet Ghost og Killer Instinct og de fryser ikke.. Men har godt hørt at folk oplever crashes en gang i mellem. Men det gælder også PS4.. Så der er sikkert nogle bugs som skal udreddes
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf NimaAKaJoJo » 26. nov 2013 20:13

Major Oblivious skrev:
NimaAKaJoJo skrev:Oplever i at jeres spil fryser? Oplever det både i NBA 2K14 og Live 14 demoen.


Har kun spillet Ghost og Killer Instinct og de fryser ikke.. Men har godt hørt at folk oplever crashes en gang i mellem. Men det gælder også PS4.. Så der er sikkert nogle bugs som skal udreddes


Jep, det gik jeg også ud fra. :)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. nov 2013 20:28

Okay, jeg overvejer virkelig at bestille en Xbox One pr. 1 januar fra Amazon.de eller noget, med opsparing og så udbetaling der, og så cancel min pre-order hos Gamestop og evt. sælge gavekortet der har 3900,- på, så vil jeg have mere end nok.

Puuh, ville det være smart... For set i bakspejlet, ønsker jeg mig CoD:Ghost og Zoo Tycoon til Xbox 360, hvilket jeg ligeså godt kunne ønske til X1, hvis jeg så bestiller den 1. januar...Såfremt man kan få fat i nogen der...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 26. nov 2013 20:38

ØV, hvor går det langsomt når jeg henter og installerer spil. :( Det tager en evighed. Jeg har været igang siden 19:20 cirka med Forza 5 og den er kun nået 10%... Hvad sker der lige?! Har selv en teori om at det er min internet hastighed.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf fneribyen » 26. nov 2013 20:49

CvKM skrev:ØV, hvor går det langsomt når jeg henter og installerer spil. :( Det tager en evighed. Jeg har været igang siden 19:20 cirka med Forza 5 og den er kun nået 10%... Hvad sker der lige?! Har selv en teori om at det er min internet hastighed.


Hvis du først skal til at downloade spillet, er det jo din internethastighed ;)

Jeg kom til at tænke, fordi jeg overvejer at få shipped en X1 ind fra Tyskland, om alle de der regional ting som MS arbejder på i form af udgivelsen i Danmark, kommer til at være tilgængelige hvis man nu importerer fra Tyskland?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 26. nov 2013 20:51

fneribyen skrev:
CvKM skrev:ØV, hvor går det langsomt når jeg henter og installerer spil. :( Det tager en evighed. Jeg har været igang siden 19:20 cirka med Forza 5 og den er kun nået 10%... Hvad sker der lige?! Har selv en teori om at det er min internet hastighed.


Hvis du først skal til at downloade spillet, er det jo din internethastighed ;)

Jeg kom til at tænke, fordi jeg overvejer at få shipped en X1 ind fra Tyskland, om alle de der regional ting som MS arbejder på i form af udgivelsen i Danmark, kommer til at være tilgængelige hvis man nu importerer fra Tyskland?


Det har de sagt at det vil være. Tjek evt. vores Q&A med dem:
http://www.xboxlife.dk/artikler/80/qa-m ... x-one.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 26. nov 2013 20:55

CaptainKicker skrev:Okay, jeg overvejer virkelig at bestille en Xbox One pr. 1 januar fra Amazon.de eller noget, med opsparing og så udbetaling der, og så cancel min pre-order hos Gamestop og evt. sælge gavekortet der har 3900,- på, så vil jeg have mere end nok.

Puuh, ville det være smart... For set i bakspejlet, ønsker jeg mig CoD:Ghost og Zoo Tycoon til Xbox 360, hvilket jeg ligeså godt kunne ønske til X1, hvis jeg så bestiller den 1. januar...Såfremt man kan få fat i nogen der...


Ønsk dig endelig ikk COD: Ghost på 360.. Det er meget meget bedre på One. Det er møg svært at se folk på 360 fordi grafikken er gnidret. Har det kun fordi at min lillebror har en 360´er.
Ingen tvivl om at IW har fokuseret på next-gen denne gang
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 26. nov 2013 20:56

NimaAKaJoJo skrev:Oplever i at jeres spil fryser? Oplever det både i NBA 2K14 og Live 14 demoen.

Mit BF4 crashende een gang. :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 26. nov 2013 20:58

Major Oblivious skrev:
CaptainKicker skrev:Okay, jeg overvejer virkelig at bestille en Xbox One pr. 1 januar fra Amazon.de eller noget, med opsparing og så udbetaling der, og så cancel min pre-order hos Gamestop og evt. sælge gavekortet der har 3900,- på, så vil jeg have mere end nok.

Puuh, ville det være smart... For set i bakspejlet, ønsker jeg mig CoD:Ghost og Zoo Tycoon til Xbox 360, hvilket jeg ligeså godt kunne ønske til X1, hvis jeg så bestiller den 1. januar...Såfremt man kan få fat i nogen der...


Ønsk dig endelig ikk COD: Ghost på 360.. Det er meget meget bedre på One. Det er møg svært at se folk på 360 fordi grafikken er gnidret. Har det kun fordi at min lillebror har en 360´er.
Ingen tvivl om at IW har fokuseret på next-gen denne gang


Også det jeg tænker. Ghost er det første CoD jeg ikke har købt omkring release siden Call of Duty 2. Samt, jeg kan ikke holde ventetiden ud mere, og pengene er der til det i januar :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 26. nov 2013 21:07

Det kan forresten varmt anbefales at tjekke om ens TV understøtter color depth 30 bits per pixel i Display & Sound.. Det gør en forskel!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 26. nov 2013 21:07

Competa skrev:
NimaAKaJoJo skrev:Oplever i at jeres spil fryser? Oplever det både i NBA 2K14 og Live 14 demoen.

Mit BF4 crashende een gang. :)


Har spillet ca. 2 timer på BF4 kampagnen... har crashet en enkelt gang ifm. start af et nyt kapitel...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Nordic » 26. nov 2013 23:03

Er der nogen af jer der har prøvet smartglass endnu på xbone? Jeg har en app men den vil ikke connecte? Er der lavet en seperat app for xbone? Alle de link jeg har fundet linker til en blank side på Apple app store
Nordic
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 26. nov 2013 23:06

Nogen der ved hvordan man ser progress paa et download ?

EDIT: fundet under 'games and apps'
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 26. nov 2013 23:07

Der er en anden Smartglass til Xbox One.

Og den er mig bekendt endnu ikke tilgængelig i DK med mindre du installerer den fra 3.part (Android)
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster