Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 23:04

Note to self, "Xbox Bing", "Xbox LIfe" = Xbox Live...tsk tsk :D
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 23:06

http://media1.gameinformer.com/filestor ... ndsxb1.jpg

Til dem der er alene hjemme og ikke orker at række ud efter controlleren.
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 22. nov 2013 23:06

nogle indryk af kinect voice funktion og kontroller hvad syndes i?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. nov 2013 23:07

Det vigtige er vel bare at folk er klar over, at det ikke er den "fulde" TV-funktion som virker, men som Mox siger, så kan den sagtens relaye via hdmi-in :-)

Er der i øvrigt nogen der har fundet ud af, om det er muligt at "afslutte" et spil helt?
Og så ser det ud til at jeg ikke kan spille Ghosts endnu, selv om den har installeret 44%.. er der andre der har oplevet det? (på forza kunne jeg spille allerede efter 13%, men det var også en digital kopi).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 23:10

Nej kun ved at slukke for konsollen helt :(
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BHFanatic » 22. nov 2013 23:12

Morten Skou skrev:Det vigtige er vel bare at folk er klar over, at det ikke er den "fulde" TV-funktion som virker, men som Mox siger, så kan den sagtens relaye via hdmi-in :-)

Er der i øvrigt nogen der har fundet ud af, om det er muligt at "afslutte" et spil helt?
Og så ser det ud til at jeg ikke kan spille Ghosts endnu, selv om den har installeret 44%.. er der andre der har oplevet det? (på forza kunne jeg spille allerede efter 13%, men det var også en digital kopi).



jeg kunne spille ghosts først efter 54% :D
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 22. nov 2013 23:12

TigerJax007 skrev:
Mox skrev:Tjah ifølge quizzen på bussen så virker det i DK (Jeg er ikke enig). Men du smider din yousee/stofa boks i røven på xbox one HDMI one så skulle tv virke.


Ok det lyder pænt cool, hvis det passer. Så ved jeg da godt, hvad min Stofaboks skal om et par dage når boxen dumper ind fra England :) Jeg havde også indtryk af, at det kun virkede i USA...


Boxen i sig kan jo intet vedr tv, det er kun en HDMI-gennemgang, så du slipper for at sætte flere HDMI stik i dit tv end det fra boxen, der skal stadig en boks til at modtage og styre kanalerne i X1 for at det virker.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf smiley-mann » 22. nov 2013 23:14

Ærgerligt at min Tv-boks ikke har HDMI så :P
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 23:15

Men damn hvor er Kinect blevet forbedret...både på voice og ansigtsgenkendelse...
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TigerJax007 » 22. nov 2013 23:17

JohnH skrev:
TigerJax007 skrev:
Mox skrev:Tjah ifølge quizzen på bussen så virker det i DK (Jeg er ikke enig). Men du smider din yousee/stofa boks i røven på xbox one HDMI one så skulle tv virke.


Ok det lyder pænt cool, hvis det passer. Så ved jeg da godt, hvad min Stofaboks skal om et par dage når boxen dumper ind fra England :) Jeg havde også indtryk af, at det kun virkede i USA...


Boxen i sig kan jo intet vedr tv, det er kun en HDMI-gennemgang, så du slipper for at sætte flere HDMI stik i dit tv end det fra boxen, der skal stadig en boks til at modtage og styre kanalerne i X1 for at det virker.


Det er jeg klar over - det jeg er interesseret i at vide om fungerer er den integrerede Xbox TV-Menu. Men det gør den nok ikke...?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mox » 22. nov 2013 23:32

Pas jeg har kun alm. yousee.
Mox
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 22. nov 2013 23:34

Ej hvor jeg altså glæder mig..
Har lige for en times tid siden fået en SMS fra både Post DK og DHL.
Post DK kommer med min Fifa 14 Xbox mandag, og det samme gør DHL med CoD:Ghosts og Dead Rising 3.
\o/
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 22. nov 2013 23:40

Fandt ud af Netflix faktisk virker og på dansk med undertekster og hele mulitjavsen ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 22. nov 2013 23:42

Morten Skou skrev:Det vigtige er vel bare at folk er klar over, at det ikke er den "fulde" TV-funktion som virker, men som Mox siger, så kan den sagtens relaye via hdmi-in :-)

Er der i øvrigt nogen der har fundet ud af, om det er muligt at "afslutte" et spil helt?
Og så ser det ud til at jeg ikke kan spille Ghosts endnu, selv om den har installeret 44%.. er der andre der har oplevet det? (på forza kunne jeg spille allerede efter 13%, men det var også en digital kopi).


Ja nogen spil skal du vente længere med ;) for at afslutte et spil helt er der et ikon ved siden af din konto en globus af en art mener at den kan bruges til at lukke programmet ellers tryk start
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 22. nov 2013 23:45

Nogen som ved om UPS har åbent om lørdagen, og man eventuelt kan komme forbi og hente pakken der?
Kan se min Xbox er i lufthavnen nu.. I want
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster