Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 22. nov 2013 21:13

Så på 360 kan man kun Xbox one games antal G. Ikke navne på one spil venner har spillet.
Plat :?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. nov 2013 21:18

Akandreasen skrev:
Morten Skou skrev:Hvor er det i øvrigt vildt fedt, at Xbox Live bare fungerer... :-)


True.. Jeg havde virkelig frygtet at det ville tage timer at downloade patchen. Der gik ikke 5 min. :)


Jeg var jo også i gang med PlayStation 4 da den udkom i USA, og der var PSN "nede" i noget der mindede om 24 timer og der gik endnu længere før tingene kørte som de skulle. Så det er rart at det bare fungerer med Xbox One, man vil jo gerne i gang.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 22. nov 2013 21:36

Hvor er det i øvrigt fedt, at man kan være logget ind med to forskellige profiler på samme controller, og så skifte imellem dem (nok mest markant hvis man har givet dem forskellig baggrundsfarve).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Benja190782 » 22. nov 2013 21:42

Hold kæft lyden i Forza 5 er blevet opgraderet! Sygt fedt!

Vtec just kicked in yo!

Listen:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. nov 2013 21:44

Gud, jeg ville ønske jeg havde en Xbox One i huset, eller på vej... Føles meget langt til en DK release.. :(
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 22. nov 2013 21:46

CaptainKicker skrev:Gud, jeg ville ønske jeg havde en Xbox One i huset, eller på vej... Føles meget langt til en DK release.. :(


Får min på fredag :-) så købe en jeg ville ikke kunne hold ud at
Ventet så lang tid :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. nov 2013 21:48

Har bare desværre byttet alle mine PS3 spil + en Wii U jeg købte billigt, ind i Gamestop. Dvs. at hvis jeg trækker pengene ud fra pre-ordered, der ligger på 3900,- så ender jeg vel med et tab der er alt for stort... hvis jeg overhovedet kan hive det kontant ud.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 22. nov 2013 21:52

CaptainKicker skrev:Har bare desværre byttet alle mine PS3 spil + en Wii U jeg købte billigt, ind i Gamestop. Dvs. at hvis jeg trækker pengene ud fra pre-ordered, der ligger på 3900,- så ender jeg vel med et tab der er alt for stort... hvis jeg overhovedet kan hive det kontant ud.


ja du ville nok tab meget på det øv :-/ og du er sikker
Du ikke kan få penge ud :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 22. nov 2013 21:54

hackNICE1112@ skrev:
CaptainKicker skrev:Har bare desværre byttet alle mine PS3 spil + en Wii U jeg købte billigt, ind i Gamestop. Dvs. at hvis jeg trækker pengene ud fra pre-ordered, der ligger på 3900,- så ender jeg vel med et tab der er alt for stort... hvis jeg overhovedet kan hive det kontant ud.


ja du ville nok tab meget på det øv :-/ og du er sikker
Du ikke kan få penge ud :-)


Well, hvis jeg kunne trække 2250,- ud, så er det hvad det er. Kan være jeg skal prøve at høre dem ad.

Fik alligevel den Wii U, sindsygt billigt og solgte den til 1100,- profit. Meeeen, jaaaa....

MEN set i bakspejlet, er det nok hypen der taler lige nu. Det er ret træls at skulle tabe så mange penge.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Sirmcmb » 22. nov 2013 21:56

Hejsa gutter er det lige meget hvad for et live gold man køber til xbox One?
Sirmcmb
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf FroztyDane » 22. nov 2013 22:03

Sirmcmb skrev:Hejsa gutter er det lige meget hvad for et live gold man køber til xbox One?


jeg købte hos coolshop for ca 10 dage siden en ganske alm. 12 måneders kode pr mail til 289kr.

Virker på min X1
FroztyDane
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Ringkøbing


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 22. nov 2013 22:04

Sirmcmb skrev:Hejsa gutter er det lige meget hvad for et live gold man køber til xbox One?


Jeg har ihverfald købt prepaid Live Gold fra både UK og US uden problemer. Somme tider til halv pris endda
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 22. nov 2013 22:05

CaptainKicker skrev:
hackNICE1112@ skrev:
CaptainKicker skrev:Har bare desværre byttet alle mine PS3 spil + en Wii U jeg købte billigt, ind i Gamestop. Dvs. at hvis jeg trækker pengene ud fra pre-ordered, der ligger på 3900,- så ender jeg vel med et tab der er alt for stort... hvis jeg overhovedet kan hive det kontant ud.


ja du ville nok tab meget på det øv :-/ og du er sikker
Du ikke kan få penge ud :-)


Well, hvis jeg kunne trække 2250,- ud, så er det hvad det er. Kan være jeg skal prøve at høre dem ad.

Fik alligevel den Wii U, sindsygt billigt og solgte den til 1100,- profit. Meeeen, jaaaa....

MEN set i bakspejlet, er det nok hypen der taler lige nu. Det er ret træls at skulle tabe så mange penge.


Ja det er nok hypen der tale nu kender det godt det gøre
Det hele ikke letter at læse at flok spille på x1 lige nu
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lemvig » 22. nov 2013 22:08

Til jer der har købt xbox one og har fået den, kan i svare på om den larmer meget fra blæseren? ????
Lemvig
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Lemvig


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 22. nov 2013 22:10

Lemvig skrev:Til jer der har købt xbox one og har fået den, kan i svare på om den larmer meget fra blæseren? ????


Har hørt at den ikke skulle larmer så meget :-)
Hvorfor :-) ?
Senest rettet af hackNICE1112@ 22. nov 2013 22:14, rettet i alt 1 gang.
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster