Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 24. sep 2013 14:39

Det er nu engang naturligt at det bliver mørkt og regner engang imellem .. men fred være med det.

Hvis Forza er baseret på at vi kun køre om dagen og regnvejr er ikke eksisterende, så er det jo sådan det er :)

Jeg synes nu det kunne være ganske underholdende med skiftene vejr samt dag og nat cyklus, da det vil være en sværhedsgrad der rammer alle. Eventuelt udvidet spillet med en løbende vejr prognose der gør at man bliver nødt til at vurdere hvilket type dæk man skal have på, og om man skal skifte nu eller se om man lige kan nå en runde mere osv.

Hvorfor spilde en masse kræfter på noget stort set ingen ville bruge?


Stort set ingen ? er det noget du gætter dig til eller antager du bare at alle deler din holdning ?

Men somsagt kan man også blive i samme rille som de andre Forza spil og bare nøjes med at hæve det grafiske, det vil sælge alligevel ..... også til mig :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 24. sep 2013 15:43

Slimjay DK skrev:Det er nu engang naturligt at det bliver mørkt og regner engang imellem..


Men det fine ved spil er jo netop at det ikke behøver at være naturlig, fjenderne i eg Halo er jo heller ikke ligefrem naturlige.


Stort set ingen ? er det noget du gætter dig til eller antager du bare at alle deler din holdning?


Når mine venner og jeg spillede PGR og der kom en nat / regn bane altid sagde "f*ck hvor nederen" og var glad når når banen var overstået. Og man skulle jo helst være glad for en ny bane ikke .

men regn etc er jo helt fint hvis det er en option man selv kan slå til. Og kommer der regn / nat i Forza 6 overlever jeg da også det :-)
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 24. sep 2013 17:45

Overhørte en interessant samtale i Blockbuster her i weekenden. Jeg var henne for at forudbestille Batman: Arkham Origins. Og en kunde spurgte hvornår de regnede med at få Xbox One hjem til salg her i Danmark. Ekspedienten svarede at hun regnede med at den ville være i butikken engang i Januar.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 24. sep 2013 18:03

Lowlandet skrev:Ekspedienten svarede at hun regnede med ......


Håber self. hun har ret, men vi skal nok ikke lægge ret meget i hvad en ekspedient i i BB regner med. MS har jo selv sagt at først skal X1 på gaden, og så begynder de at arbejde på de manglende lande. Så jeg tror ikke engang de har en dato hos MS
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 24. sep 2013 18:10

Blandina skrev:
Lowlandet skrev:Ekspedienten svarede at hun regnede med ......


Håber self. hun har ret, men vi skal nok ikke lægge ret meget i hvad en ekspedient i i BB regner med. MS har jo selv sagt at først skal X1 på gaden, og så begynder de at arbejde på de manglende lande. Så jeg tror ikke engang de har en dato hos MS


Men jeg tror heller ikke hun ville sige det hvis ikke der var noget i det. Hvis jeg forudbestilte min Xbox One hos hende, og fik den besked så ville jeg da også regne med at kunne afhente min nye konsol i Januar 2014
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 24. sep 2013 18:13

Lowlandet skrev:
Blandina skrev:
Lowlandet skrev:Ekspedienten svarede at hun regnede med ......


Håber self. hun har ret, men vi skal nok ikke lægge ret meget i hvad en ekspedient i i BB regner med. MS har jo selv sagt at først skal X1 på gaden, og så begynder de at arbejde på de manglende lande. Så jeg tror ikke engang de har en dato hos MS


Men jeg tror heller ikke hun ville sige det hvis ikke der var noget i det. Hvis jeg forudbestilte min Xbox One hos hende, og fik den besked så ville jeg da også regne med at kunne afhente min nye konsol i Januar 2014


Der er rigtig mange gætterier på en dansk release dato - jeg tror ikke på at hun med sikkerhed ved at den kommer i januar :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Scooter dk » 24. sep 2013 19:02

Slimjay DK skrev:Det er nu engang naturligt at det bliver mørkt og regner engang imellem .. men fred være med det.

Hvis Forza er baseret på at vi kun køre om dagen og regnvejr er ikke eksisterende, så er det jo sådan det er :)

Jeg synes nu det kunne være ganske underholdende med skiftene vejr samt dag og nat cyklus, da det vil være en sværhedsgrad der rammer alle. Eventuelt udvidet spillet med en løbende vejr prognose der gør at man bliver nødt til at vurdere hvilket type dæk man skal have på, og om man skal skifte nu eller se om man lige kan nå en runde mere osv.

Hvorfor spilde en masse kræfter på noget stort set ingen ville bruge?


Stort set ingen ? er det noget du gætter dig til eller antager du bare at alle deler din holdning ?

Men somsagt kan man også blive i samme rille som de andre Forza spil og bare nøjes med at hæve det grafiske, det vil sælge alligevel ..... også til mig :)


Jeg kender bare ikke nogen der nyder regnvejr i "racing sim" spil, men derfor kan der selvfølgelig godt være nogen der gør det.

Jeg kører så vidt muligt altid uden traction control, abs, linjer på vejen osv., synes slet ikke det er sjovt at køre med hjælpemidler i Forza. Men hvis der var en mulighed for at slå abs og traction control til imens man kører, kunne jeg da egentligt godt se udfordringen i at køre Le´Mans med sporadisk regnvejr, solnedgang, mørke, solopgang osv.

Sry for off topic, skal nok stoppe nu :oops:
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. sep 2013 06:15

For os der har bestilt vores Xbox One og som skal sendes fra udlandet til os... lad os da' bare håbe at dette ikke vil ske :-D

http://www.youtube.com/watch?v=lM3SRG7D21Y

Jim Carrey der kommer med vores X1: http://www.youtube.com/watch?v=4DUWmeRLVRw :-D
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 29. sep 2013 06:02

Forza Motorsport 5 EGX 2013 Developer Session With Dan Greenwalt

http://www.youtube.com/watch?v=wdFTGusE21E#t=1935

De siger det ER første gang man kan køre mod "The Stig". :)
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Scooter dk » 29. sep 2013 11:14

Blandina skrev:Forza Motorsport 5 EGX 2013 Developer Session With Dan Greenwalt

http://www.youtube.com/watch?v=wdFTGusE21E#t=1935

De siger det ER første gang man kan køre mod "The Stig". :)


Det ser virkeligt godt ud. Lige pånær stregerne/pilene på vejen. Fatter simpelthen ikke de vil fremvise et flot grafisk spil, hvor de gør alt hvad de kan for at få det til at ligne virkeligheden, og så ødelægger de hele oplevelsen ved at køre efter grønne/røde fantasi-pile på vejen #-o :roll: [-X . Jeg er glad for at jeg aldrig behøver se de pile på min skærm.

Glæder mig helt vildt til at spille Forza5. Håber der hurtigt kommer understøttelse af Fanatec rat, eller bliver lavet et nyt kvalitets force feedback rat til Xbox One.
Senest rettet af Scooter dk 29. sep 2013 11:45, rettet i alt 1 gang.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. sep 2013 11:39

Husk at i kan indsætte youtube videoer ved bare at sætte [youtube] [/youtube] rundt om urlen, så slipper folk for at klikke for at se hvad det er I poster. Tak :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Clinkie » 29. sep 2013 12:09

Så slipper folk også for at kunne se videoen i fuld skærm.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 29. sep 2013 12:10

Morten Skou skrev:Husk at i kan indsætte youtube videoer ved bare at sætte [youtube] [/youtube] rundt om urlen, så slipper folk for at klikke for at se hvad det er I poster. Tak :)


Tak Morten, det vidste jeg ikke
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. sep 2013 12:11

Clinkie skrev:Så slipper folk også for at kunne se videoen i fuld skærm.


Det kan de da sagtens alligevel. Men hey, bare vær negativ. Jeg spurgte bare folk pænt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Clinkie » 29. sep 2013 12:13

Det var egentlig også mere et jab til at embeds på Xboxlife ikke har tilladt at skifte til fuldskærm. Jeg skal ikke kunne sige om det er blevet fikset siden jeg sidst så en video på XBL, men hvis det er tilfældet skal der da gerne regne en undskyldning ned over dig :)
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster