Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 19. sep 2013 15:57

Den ekstra GPU bliver monteret i ver. 2.0 af Xbox One, som udkommer når den første udgave er udsolgt :wink: :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 20. sep 2013 05:51

Nu ved jeg ikke om det her har været oppe og vende, men snakkede med en fra gamestop igår og hun sagde at dem der forudbestiltes den danske version og så ventede til en gang til Marts måske, de ville få et valgfri ms spil med gratis.

Flere der kender til det?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. sep 2013 07:40

Buktu skrev:Jeg ser det stadig som at gribe lidt efter græsstrå at tro at der sidder to GPU'er i Xbox One. Men jeg vil da hjertens gerne tage fejl.

det giver jeg dig fuldstændig ret i, men man har jo stadig lov til at håbe :) og det er altså underligt, at X1 skulle bruge lige så meget strøm som den første X360. Den næste Dan Brown bog kommer til at handle om Xbox One :lol:
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Krisgebis » 20. sep 2013 07:49

Phimosis skrev:Nu ved jeg ikke om det her har været oppe og vende, men snakkede med en fra gamestop igår og hun sagde at dem der forudbestiltes den danske version og så ventede til en gang til Marts måske, de ville få et valgfri ms spil med gratis.

Flere der kender til det?

Jeg ved ikke om det bliver valgfrit, men forudbestillinger herhjemme får i hvert fald et gratis AAA spil med, som ikke er Fifa.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 20. sep 2013 12:37

Krisgebis skrev:
Phimosis skrev:Nu ved jeg ikke om det her har været oppe og vende, men snakkede med en fra gamestop igår og hun sagde at dem der forudbestiltes den danske version og så ventede til en gang til Marts måske, de ville få et valgfri ms spil med gratis.

Flere der kender til det?

Jeg ved ikke om det bliver valgfrit, men forudbestillinger herhjemme får i hvert fald et gratis AAA spil med, som ikke er Fifa.

Er det ikke to ?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Krisgebis » 20. sep 2013 13:42

Competa skrev:
Krisgebis skrev:
Phimosis skrev:Nu ved jeg ikke om det her har været oppe og vende, men snakkede med en fra gamestop igår og hun sagde at dem der forudbestiltes den danske version og så ventede til en gang til Marts måske, de ville få et valgfri ms spil med gratis.

Flere der kender til det?

Jeg ved ikke om det bliver valgfrit, men forudbestillinger herhjemme får i hvert fald et gratis AAA spil med, som ikke er Fifa.

Er det ikke to ?

Det er kun to titler for dem der havde placeret en preorder inden udskydelsen blev annonceret.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 20. sep 2013 14:08

Krisgebis skrev:
Competa skrev:
Krisgebis skrev:Jeg ved ikke om det bliver valgfrit, men forudbestillinger herhjemme får i hvert fald et gratis AAA spil med, som ikke er Fifa.

Er det ikke to ?

Det er kun to titler for dem der havde placeret en preorder inden udskydelsen blev annonceret.

Ah ! Der var jeg heldig ! :D
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf kofoed » 20. sep 2013 20:51

Billede
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf arnel925 » 21. sep 2013 03:27

kofoed skrev:Billede

Så er jeg amerikaner :)
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Prozel » 21. sep 2013 13:44

Elsker USA, er klar på One!
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Garde92 » 22. sep 2013 12:08

Nogen der ved om amazon.co.uk levere på relase med xbox one hvis man har valgt 1 day delivery ?
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 22. sep 2013 12:32

Garde92 skrev:Nogen der ved om amazon.co.uk levere på relase med xbox one hvis man har valgt 1 day delivery ?


Hvis du bor i England ja, ellers ikke ...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Garde92 » 22. sep 2013 12:36

så gider jeg sgu ikke betale de ca 250 kr for det da, tak for svaret


og hvis der skulle være nogen som får forza med som heller ville have fifa vil jeg gerne bytte :)
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Da Senzai » 22. sep 2013 12:47

Garde92 skrev:Nogen der ved om amazon.co.uk levere på relase med xbox one hvis man har valgt 1 day delivery ?


Det er måske lige optimistisk nok. Det kan godt være, at Amazon.co.uk sender fra England dagen før, men du skal nok ikke regne med, at Post dk har one day delivery.

F. eks den seneste pakke jeg bestilte, den blev afsendt den 06/09 fra afsenderen. Jeg modtog først pakken den 19/09.

http://www.postdanmark.dk/da/Sider/Trac ... 1569692405

Skulle det måske ske pakkebudet kommer dagen efter efter post.dk har fået pakken fra England, er det ikke sikkert, at han ringer på døren, og så går der yderlige 1-2 dage før du får en notifikation og kan hente pakken på dit afhentningsted.

Så nej, forvente ikke at få den på release :P.

Generelt er jeg okay tilfreds med Post.dk. Man skal bare ikke forvente at få pakkerne med det samme. Så hellere bliv glædeligt overrasket, hvis de ankommer i tide eller pakkebuddet er så venlig aflevere pakken istedet for bare at smide en seddel i postkassen, hvor der står "forsøgt afleveret" ^_^.

De bedste er næsten, når man får en SMS med "en pakke er på vej til dig"; og man så sætter sig på et stol ved døren, og venter på, at den kommer, og man så et par timer efter får en SMS, hvor der står "du var ikke hjemme". :D

Vil du have maskinen på release så skal du næsten selv hente den i en fysisk butik :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf WilleGame » 22. sep 2013 12:54

Nåh, så kom to af Microsofts arkitekter bag Xbox One på banen. Denne artikel går i dybden rent teknisk med deres valg, så Nerd Alert:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-the-xbox-one-architects

Ingen magiske tricks bliver afdækket, men de tekniske kyndige er sikkert i fuld gang med at dissekere teksten. Jeg følger med på beyond3d, så må andre tage tjansen med neoGAF. :mrgreen:
WilleGame
Niveau 0
 
Indlæg: 18


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster