Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 6. nov 2013 21:13

Annxii skrev:Jeg må tilstå, at racing-spil ikke siger mig en skid, men det ser nu alligevel ret vildt ud!


Nøøøøøj hvor ser det fedt ud! Formel 1 biler, Abu Dhabi racer banen og The Stig! For satan jeg glæder mig. Har også lige betalt for alt det jeg skal have, så nu må den godt tage og komme :D
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2013 21:18

CaptainKicker skrev:
nakka skrev:http://www.gameinformer.com/games/ry...e-numbers.aspx

et par hyg fra artiklen om RYSE

I spent two hours with the Xbox One title, but it felt like I was entering random numbers into a computer rather than actually playing a video game.

After a painfully generic story intro, the game began teaching me similarly uninspired combat mechanics. While it tries to sound like an in-depth action game with familiar elements like perfectly-timed blocks and focus meters, the actual experience is anything but deep.

With my left hand completely off the controller, I was able to slice and dice through tons of enemies simply by inputting the same sequence ad nauseum. On a couple of occasions, the game would shift to sequences that involved me defending an area with crossbow stations or ordering my men to block arrows with their shields. These were somehow even less exciting than the tedious swordplay.


Sjovt, sådan har jeg det når jeg spiller en Playstations mest overvurderet spil, God of War. Men "entering random numbers..." giver ingen mening.

Anyways, Ryse ser vildt ud, og jeg glæder mig til at prøve det.


Hvis det er sådan du har det med God Of War, så må Ryse jo blive pænt skuffende for dig ;) specielt hvis man kan slice and dice med venstre hånd i lommen .. :shock:

Ryse ser pænt ud, men frygter lidt at både gameplay og historie ender ud i noget plat ..... Jeg håber jeg tager fejl.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 6. nov 2013 21:25

UnrealPirate skrev:
Annxii skrev:Jeg må tilstå, at racing-spil ikke siger mig en skid, men det ser nu alligevel ret vildt ud!


Nøøøøøj hvor ser det fedt ud! Formel 1 biler, Abu Dhabi racer banen og The Stig! For satan jeg glæder mig. Har også lige betalt for alt det jeg skal have, så nu må den godt tage og komme :D


Det ser rigtig godt ud, men må dog tilstå at jeg synes at Driveclub ser pænere ud visuelt, men det behøver jo ikke at gøre spillet bedre på nogle måder ... men igen, de her hurtig klippet trailers, giver ikke det rigtige billed, man ved dog at Forza serien er lækker og de skal virkelig fucke det grundigt op, hvis det ikke stadig er tilfældet ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 6. nov 2013 21:45

Slimjay DK skrev:
CaptainKicker skrev:Sjovt, sådan har jeg det når jeg spiller en Playstations mest overvurderet spil, God of War. Men "entering random numbers..." giver ingen mening.

Anyways, Ryse ser vildt ud, og jeg glæder mig til at prøve det.


Hvis det er sådan du har det med God Of War, så må Ryse jo blive pænt skuffende for dig ;) specielt hvis man kan slice and dice med venstre hånd i lommen .. :shock:

Ryse ser pænt ud, men frygter lidt at både gameplay og historie ender ud i noget plat ..... Jeg håber jeg tager fejl.

det må komme an på en prøve og ikke en playstation-fans evindelige rants. For hver negativ omtale af Ryse kan man sikkert også finde en positiv. Se! jeg fandt en ny en her!

http://o.canada.com/technology/gaming/p ... reat-game/

...og jeg blev måske lige en lille smule interesseret efter den her seneste trailer. Man kan da i hvert fald ikke klage over mangel på action :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 6. nov 2013 21:49

Lige for at forklarer: ShopTo hæver pengene for ens Xbox One pre-order samt alle de spil og tilbehør man skal have på en gang. De pakker alt ned i en kasse og gør det herefter klar til forsendele til den 21/11 hvor de så sender den. Fremgår meget tydligt i den mail ;)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Benja190782 » 6. nov 2013 22:12

Det fedeste bilspil kommer nu til Xbox One og PS4: http://www.virtualr.net/project-cars-co ... n-consoles

Dette spil kommer til at afgøre om jeg vælger XB1 eller PS4 - hvis opløsningen er 720P på Xbox One frem for 1080P, så kan jeg ikke længere holde mig tilbage...

Har i set grafikken og lyden i Project Cars? WOW!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lowlandet » 6. nov 2013 23:35

Benja190782 skrev:Det fedeste bilspil kommer nu til Xbox One og PS4: http://www.virtualr.net/project-cars-co ... n-consoles

Dette spil kommer til at afgøre om jeg vælger XB1 eller PS4 - hvis opløsningen er 720P på Xbox One frem for 1080P, så kan jeg ikke længere holde mig tilbage...

Har i set grafikken og lyden i Project Cars? WOW!


Ja, men hvad med det vigtigste. Framerate & Gameplay?
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 7. nov 2013 01:46

Annxii skrev:
Slimjay DK skrev:
CaptainKicker skrev:Sjovt, sådan har jeg det når jeg spiller en Playstations mest overvurderet spil, God of War. Men "entering random numbers..." giver ingen mening.

Anyways, Ryse ser vildt ud, og jeg glæder mig til at prøve det.


Hvis det er sådan du har det med God Of War, så må Ryse jo blive pænt skuffende for dig ;) specielt hvis man kan slice and dice med venstre hånd i lommen .. :shock:

Ryse ser pænt ud, men frygter lidt at både gameplay og historie ender ud i noget plat ..... Jeg håber jeg tager fejl.

det må komme an på en prøve og ikke en playstation-fans evindelige rants. For hver negativ omtale af Ryse kan man sikkert også finde en positiv. Se! jeg fandt en ny en her!

http://o.canada.com/technology/gaming/p ... reat-game/

...og jeg blev måske lige en lille smule interesseret efter den her seneste trailer. Man kan da i hvert fald ikke klage over mangel på action :)


Det ser for vanvittigt ud det der! :D
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 7. nov 2013 06:51

Gears of War til PS4? Spændende... :-)

https://twitter.com/MarkRein/status/398283483434745856
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 7. nov 2013 07:45

UnrealPirate skrev:Gears of War til PS4? Spændende... :-)

https://twitter.com/MarkRein/status/398283483434745856

uhh that's gotta hurt, Microsoft!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf A42Merlin » 7. nov 2013 07:55

Slimjay DK skrev:
UnrealPirate skrev:
Annxii skrev:Jeg må tilstå, at racing-spil ikke siger mig en skid, men det ser nu alligevel ret vildt ud!


Nøøøøøj hvor ser det fedt ud! Formel 1 biler, Abu Dhabi racer banen og The Stig! For satan jeg glæder mig. Har også lige betalt for alt det jeg skal have, så nu må den godt tage og komme :D


Det ser rigtig godt ud, men må dog tilstå at jeg synes at Driveclub ser pænere ud visuelt, men det behøver jo ikke at gøre spillet bedre på nogle måder ... men igen, de her hurtig klippet trailers, giver ikke det rigtige billed, man ved dog at Forza serien er lækker og de skal virkelig fucke det grundigt op, hvis det ikke stadig er tilfældet ;)


Formel 1 biler i Forza? Det er så smuttet uden om min radar :) men lækkert
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 7. nov 2013 08:41

De første 25 min. af Dead Rising 3 .. :D

Skal lige love for der bliver rykket nogle pixels rundt omkring 12:45 inde, dog er der trist at se at der flere steder bliver tæsket en zombier igennem en mur f.kes. omkring 12:04 & 13:45, samt zombie der ryger igennem jorden og popper op igen som ved 11:20 ..

Men bortset fra det må jeg sige det ser voldsomt ud, det er jo ren "The Walking Dead" :D

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 7. nov 2013 08:58

Annxii skrev:
UnrealPirate skrev:Gears of War til PS4? Spændende... :-)

https://twitter.com/MarkRein/status/398283483434745856

uhh that's gotta hurt, Microsoft!


Ja tak, det ville være stort, specielt hvis det bliver Exclusive :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 7. nov 2013 09:00

Nu skal jeg hente min xbox one d.22 november Tyskland har ikke dead rising 3 men hvis jeg bestiller fra amazon kan det så godt afspilles? ;)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hamdenfede » 7. nov 2013 09:06

livekiller92 skrev:Nu skal jeg hente min xbox one d.22 november Tyskland har ikke dead rising 3 men hvis jeg bestiller fra amazon kan det så godt afspilles? ;)


Xboxone er ikke Regionslåst så FUCK YEAH!!!!! Har selv bestilt DR3 fra Amazon ;)
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster