Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 4. nov 2013 15:26

torniel skrev:...Og som jeg forstår det, er play and charge nu inkluderet fra starten (se usb-stikket på billedet).

Det er ikke play & charge, men du kan sætte den nye xbox controller til via usb, og så er det den vej den sender signaler og ikke via trådløs. Så du i princippet har en kablet controller. Jeg er ikke sikker på, at den får nok strøm den vej, til helt at undvære batterier.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf torniel » 4. nov 2013 15:30

munckster skrev:Lækkert nok. Det ændrer dog ikke på at der burde være et rechargeable bat. i pakken ved køb..


Arh, det er jeg heller ikke enig i. Det ville gøre det dyrere og jeg vil helst bare benytte de Duracell Staycharged (vistnok), som jeg er så glad for, frem for et eller andet genopladeligt batteri af tvivlsomt fabrikat.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf torniel » 4. nov 2013 15:33

spif2001 skrev:
torniel skrev:...Og som jeg forstår det, er play and charge nu inkluderet fra starten (se usb-stikket på billedet).

Det er ikke play & charge, men du kan sætte den nye xbox controller til via usb, og så er det den vej den sender signaler og ikke via trådløs. Så du i princippet har en kablet controller. Jeg er ikke sikker på, at den får nok strøm den vej, til helt at undvære batterier.


Ach so, en nødløsning. Endnu en grund til at være glad for battery-packs og et lager af genopladelige batterier samt en lynlader :)
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Garde92 » 4. nov 2013 17:03

Hvad sker der for at man ikke kan spille local co-op i ryze og deadrising 3?? :S

Fandme en skam de ikke får noget mere local co-op ind i spil igen :( det er jo ved at dø ud....
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 4. nov 2013 17:11

Garde92 skrev:Hvad sker der for at man ikke kan spille local co-op i ryze og deadrising 3?? :S

Fandme en skam de ikke får noget mere local co-op ind i spil igen :( det er jo ved at dø ud....


Det håber jeg ikke det er, det er noget af de sjoveste når man har drengene på besøg.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 4. nov 2013 17:11

Garde92 skrev:Hvad sker der for at man ikke kan spille local co-op i ryze og deadrising 3?? :S

Fandme en skam de ikke får noget mere local co-op ind i spil igen :( det er jo ved at dø ud....


Tror spillene er blevet så grafisk komplicerede, at det ikke kan lade sig gøre for en maskine at spille 2x det samme spil på én gang :)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 4. nov 2013 17:59

Den seneste trailer til Ryse ser nu ellers ret fed ud:

http://www.youtube.com/watch?v=0QjHxlln5Qg

Sorry, ved ikke hvordan jeg ligger videon ind i min post ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 4. nov 2013 18:15

DrGetHigh DK skrev:
Garde92 skrev:Hvad sker der for at man ikke kan spille local co-op i ryze og deadrising 3?? :S

Fandme en skam de ikke får noget mere local co-op ind i spil igen :( det er jo ved at dø ud....


Tror spillene er blevet så grafisk komplicerede, at det ikke kan lade sig gøre for en maskine at spille 2x det samme spil på én gang :)


Ahh det skulle være mærkeligt hvis det ikke var muligt, det er jo.. når alt kommer til alt det samme område (formentlig lidt mindre med kanter osv) som skal vises rent grafisk, dvs. rent FPS mæssigt bør det ikke være en hindring, der bør også være tilstrækkelig "motorkraft" til den netværkskode der skal afvikle det lokalt.

Jeg tror simpelthen bare at local co-op står tilpas langt nede på deres to-do liste til at det ofte ikke kommer med, da der er andre, for dem væsentlig ting som skal være med.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 4. nov 2013 18:23

Lige for at være sikker:

Når jeg får min X1 hjem fra UK og skal ind og hente Killer Instinct på den engelske store/butik (Den danske findes vel ikke før næste år?), er det så denne jeg skal bruge for at kunne købe det?:

http://www.shopto.net/video%20games/xbo ... -gift-card
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 4. nov 2013 18:33

Garde92 skrev:Hvad sker der for at man ikke kan spille local co-op i ryze og deadrising 3?? :S

Fandme en skam de ikke får noget mere local co-op ind i spil igen :( det er jo ved at dø ud....


? Du kan spille co-op i Ryse
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 4. nov 2013 18:48

Blandina skrev:
Garde92 skrev:Hvad sker der for at man ikke kan spille local co-op i ryze og deadrising 3?? :S

Fandme en skam de ikke får noget mere local co-op ind i spil igen :( det er jo ved at dø ud....


? Du kan spille co-op i Ryse

Ikke local på én Xbox One.
Det kræver 2 Xbox'e og 2 spil.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 4. nov 2013 18:59

Hvem fanden spiller også splitscreen i dag ? :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 4. nov 2013 19:08

Slimjay DK skrev:Hvem fanden spiller også splitscreen i dag ? :)


Folk der godt kan lide selskab og couch-co-op? Hvad er det dog for et spørgsmål?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 4. nov 2013 19:30

Slimjay DK skrev:Hvem fanden spiller også splitscreen i dag ? :)


Alle der har venner?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Buktu » 4. nov 2013 20:36

Den bedste form for multiplayer er stadig med nogle venner i en sofa foran samme fjernsyn.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster