Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Rygte: Always On

Indlægaf Anonymous22 » 6. apr 2013 08:33

ADVARSEL! - DENNE TRÅD ER FYLDT MED FANBOYS!
Anonymous22
 


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Meistar » 6. apr 2013 08:35

Always-on?
Det gider jeg ikke ! Jeg får fandme ud og køber en ekstra Wii U så!
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Slimjay DK » 6. apr 2013 08:36

M0nsterM0nk3y skrev:
Slimjay DK skrev:@M0nsterM0nk3y Var der ikke noget med Sony købte GaiKai som er en Service hvor man kan streame spil ? det lyder lidt som en ALWAYS ON feature, hvis det skal benyttes ... :)


Det kræver jo stadig ikke at PS4eren skal være always on :roll:


Jo hvis du har valgt at købe spil på den service som det eneste :lol:

Ved du hvad "Fuck it" .. Jeg er Always ON, så jeg er PÅ :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Cena » 6. apr 2013 08:39

Jeg forstår ikke at der er så meget diskussion over om folk OVERVEJER at skifte konsol, fordi den har en always on funktion?
Har i aktier i Microsoft siden i gør næsten alt for at overtale folk til ikke at skifte til PS?

Altså jeg overvejer at skifte til PS4. Både pga. evt. always on, men også fordi jeg ikke gider betale for onlinedelen når jeg ikke bruger den ret meget mere. Men det er jo ikke sådan at jeg har en pre-order på PS4 og ikke engang kigger på hvad den nye Xbox kan.
Jeg OVERVEJER bare at skifte, men hvis Xbox sender en vild konsol ud, jamen så bliver jeg da :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Anonymous22 » 6. apr 2013 08:41

Slimjay DK skrev:Ved du hvad "Fuck it" .. Jeg er Always ON, så jeg er PÅ :lol:


Anonymous22
 


Re: Rygte: Always On

Indlægaf M0nsterM0nk3y » 6. apr 2013 08:49

Cena skrev:Jeg forstår ikke at der er så meget diskussion over om folk OVERVEJER at skifte konsol, fordi den har en always on funktion?
Har i aktier i Microsoft siden i gør næsten alt for at overtale folk til ikke at skifte til PS?

Altså jeg overvejer at skifte til PS4. Både pga. evt. always on, men også fordi jeg ikke gider betale for onlinedelen når jeg ikke bruger den ret meget mere. Men det er jo ikke sådan at jeg har en pre-order på PS4 og ikke engang kigger på hvad den nye Xbox kan.
Jeg OVERVEJER bare at skifte, men hvis Xbox sender en vild konsol ud, jamen så bliver jeg da :)


LIGE PRÆCIS! Altså tak fordi du har forstået det :D
Kan heller ikke se hvorfor der skal forsvares så meget for den nye XBOX når der heller ikke er andet end rygter om den, og indtil videre måler rygterne sig ikke engang med det som Sony allerede har annonceret.
Kompensere den nye XBOX for måske en always on feature, og bliver den mere tiltalende så bliver jeg da helt klart også, jeg går helt klart efter den konsol der har mest, og det bedste at byde på.
Billede
M0nsterM0nk3y
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Rygte: Always On

Indlægaf TU I Raven » 6. apr 2013 09:55

M0nsterM0nk3y skrev:
TU I Raven skrev:Hvis du har så mange problemer med Xbox og live som helhed, hvor har du så ikke skiftet konsol for længe siden? Jeg kan personlig ikke se, det store problem i Always on, jeg er altid online alligevel og jeg tager ikke min box med i sommer hus eller ligende, man kan ikke tilfredstille alle. Der vil altid være nogen som skal tude over et eller andet, vent at se til den kommer.


Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg har problemer med X360 eller Live som det er nu, så hvorfor skulle jeg? Nu må det sgu stoppe med beskyldninger man må sgu gå ud fra det der bliver sagt.
Ligesom at jeg så kan stille dig dette simple spørgsmål nu, når du alligevel ikke har noget problem med always on eller ej, hvorfor vælger du så ikke bare at købe PS4'eren? Den kan også altid være on hvis krævet, og HVIS du ikke havde brug for det så kan den også være off.. Det er jo klart fanboyism der gør at du bare siger at du ikke kan se det store problem osv og du skal bare have xbox om så de pisser endnu mere på forbrugerne.

Du har jo slet ikke fattet noget som helst af min pointe, når du stadig ikke forstår at det ikke er "tude over et eller andet", det er min holdning og jeg kan ikke se DIG modargumentere på nogen fornuftig måde overhovedet så det viser jo bare hvor lidt du egentlig tager det seriøst og hvorvidt du bare holder dig til XBOX'en fordi du skal tude over at vi ikke synes om always on featuren.

Det kan sgu godt være at du altid er online og aldrig tager den med i sommerhus eller lignende, men du kan da ligeså godt have medfølelse for andre mennesker og udvise respekt bare fordi at du måske tror du er lidt smartere fordi du har et stabilt internet og aldrig har behov for at bevæge dig udendørs.
Jeg synes at det er, bogstavelig talt, syndt for alle de mennesker verden over som så gerne også vil have en nextbox men ikke har mulighed for det hvis det kræver always on.

EDIT: Og hvornår har jeg nogensinde nævnt noget med sommerhus??
undskyld mig, men tud da lige lidt mere, jeg køber ikke PlayStation fordi jeg syntes onlinedelen til at lykke op og skide i sorry. Det jeg læser ud af det du skriver bitching over et eller andet, som måske du tror der kommer på den nye box, hvad at se når der bliver meldt noget ud fra ms istedet for, at sidde her og tude hele tiden om noget du reelt ikke ved en skid om det kommer eller ej.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Anonymous22 » 6. apr 2013 09:59

TU I Raven skrev:jeg køber ikke PlayStation fordi jeg syntes onlinedelen til at lykke op og skide i sorry. Det jeg læser ud af det du skriver bitching over et eller andet, som måske du tror der kommer på den nye box, hvad at se når der bliver meldt noget ud fra ms istedet for, at sidde her og tude hele tiden om noget du reelt ikke ved en skid om det kommer eller ej.


Hvad med at du selv venter og ser hvad Sony melder ud om deres nye onlinedel, inden du begynder at bashe?
Anonymous22
 


Re: Rygte: Always On

Indlægaf M0nsterM0nk3y » 6. apr 2013 10:13

TU I Raven skrev:undskyld mig, men tud da lige lidt mere, jeg køber ikke PlayStation fordi jeg syntes onlinedelen til at lykke op og skide i sorry. Det jeg læser ud af det du skriver bitching over et eller andet, som måske du tror der kommer på den nye box, hvad at se når der bliver meldt noget ud fra ms istedet for, at sidde her og tude hele tiden om noget du reelt ikke ved en skid om det kommer eller ej.


Du burde seriøst virkelig tænke dig om før du begynder at udtale dig. Nu begynder du at sige at jeg tuder mere når jeg bare kommer med flere argumenter, og stiller dig nogle simple spørgsmål.
Hvordan kan du sige at du ikke vil købe den nye PlayStation pga. onlinedelen når du heller ikke "reelt" ved en skid om det?
Jeg bliver bare irriteret over at du skal blive ved med at bruge "du tuder" som dit argument! Jeg har udtalt mig om hvad jeg synes om M$ planer ang. rygterne omkring Always on. Det har jeg sgu ret til det er fandeme inden for topic, ved ikke om du kender reglerne?
At du så synes at det lyder som tuderi i dine øre er dit eget problem, men at jeg ligefrem skal høre på det istedet for at du har noget relevant at sige til det jeg har skrevet pisser mig sgu af! Du har lige så lidt forstand på det hele, hvis ikke mindre som det lyder til, så hvad giver dig ret i at have dine holdninger omkring hele nextgen markedet i forhold til mig?
Billede
M0nsterM0nk3y
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Rygte: Always On

Indlægaf CaptainKicker » 6. apr 2013 11:47

WollaMan skrev:Jeg troede man tog i sommerhus for at slappe af, hygge sig og nyde vejret og naturen og lign. Da ikke for at spille xbox/ps/pc og hvad der ellers er at spille på :D


Haha har tænkt det samme. Havde godt nok min Xbox med, da vi var i et fedt sommerhus, sidste år. Men udover nogen PES kampe mod brormand, så blev tiden mest brugt på at nyde vejret, hænge ud med familien og så alle de features sommerhuset havde, såsom swimmingpool og billiardbord. - Så kan ikke forstå de mange deal-breakers det er for folk, at man ikke lige kan undvære sin maskine i én uge. - medmindre man sidder i et rigtig kedeligt sommerhus, som bare er fire vægge, og et lokum udenfor.

Ellers må man erhverve sig én handheld.

Meeeeeeen det er alt sammen løse rygter, og folk maler fanden på væggen alt for hurtigt - der er mange vilde kommentarer rundt omkring på gaming sites, hvor folk brænder Microsoft på bålet, uden grund, da 'Always On' ikke engang er officielt.

Vent og se - maskinen er ikke annonceret.

Så længe at det er en eller anden fladpande, der var lidt for kæk på Twitter, så vil jeg ikke lægge for meget i det. Havde det derimod været et eller andet officielt der var sivet ud indefra, eller en Gamestop mand der havde brudt tavshedspligt om hvad han var vist, så kan jeg ikke forstå at man allerede nu drager konklussioner.

- Og nej, de sindsyge kommentarer er ikke herinde fra, men derimod Kotaku, Xbox360Achievements.org, Xbox.com og så Major Nelsons blog.

EDIT: Og jeg prøver ikke at hverve folk til Xbox-army'en, men jeg er lidt forundret over den galskab, EN person har skabt. Hvis 3 latterlige tweets, virkelig skal flytte så mange mennesker på så kort tid, så vil jeg næsten fristes til at tro, at Sony har købt sig til den PR. <- det ville dog være et genialt og anderledes træk.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Anonymous22 » 6. apr 2013 12:31

CaptainKicker skrev:Hvis 3 latterlige tweets, virkelig skal flytte så mange mennesker på så kort tid, så vil jeg næsten fristes til at tro, at Sony har købt sig til den PR. <- det ville dog være et genialt og anderledes træk.


Konspirationer! - Nu fangede du min opmærksomhed! :lol:
Anonymous22
 


Re: Rygte: Always On

Indlægaf IkkNico » 6. apr 2013 12:41

Min dealbreaker på næste generation er stadig om der kan spilles brugte spil eller ej, og ellers hvilken platform der leverer de bedste spil.

CaptainKicker skrev:... jeg er lidt forundret over den galskab, EN person har skabt. Hvis 3 latterlige tweets, virkelig skal flytte så mange mennesker på så kort tid, så vil jeg næsten fristes til at tro, at Sony har købt sig til den PR ...

Spil er religion.
Hvad er bedst C64, Spectrum eller Amstrad? ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Rygte: Always On

Indlægaf CaptainKicker » 6. apr 2013 12:44

Stronghold skrev:
CaptainKicker skrev:Hvis 3 latterlige tweets, virkelig skal flytte så mange mennesker på så kort tid, så vil jeg næsten fristes til at tro, at Sony har købt sig til den PR. <- det ville dog være et genialt og anderledes træk.


Konspirationer! - Nu fangede du min opmærksomhed! :lol:


;)

IkkNico skrev:Spil er religion.
Hvad er bedst C64, Spectrum eller Amstrad? ;)


Hahah!


... og på den måde blev konspiration og religion blandet ind i det her emne. Nu bliver det en spændende debat!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rygte: Always On

Indlægaf tue69 » 6. apr 2013 12:46

Nu er det jo vigtigt at påpege, at ingen allerede er flyttet - det er jo bare spekulationer indtil videre.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Rygte: Always On

Indlægaf Psymatiq » 6. apr 2013 18:35

Imo vent til der er gået et eller to år af den næste genration og der tag stilling, console launches og de første par år er næsten som at være beta tester anyways.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster

cron