Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 10. mar 2015 10:21

pede B skrev:Kan man stacke up på xbl gold?
Købte 12 måneder igår, men det jeg har nu udløber om en måned.
Får jeg så bare 13 måneder hvis jeg bruger koden idag?


Ja selvfølgeligt :P

-----

Damn har kigget længe på Zombie Army Trilogy. Er vildt interesseret i det, men splittet over om det skal købes til PC eller Xbox One. Ville helst til One, men den forbandede Screen Tearing og hakken ser irriterende ud :/ Og kan få det til pc for 16 euro.

Og holy shit hvor dollarkursen stiger. 60 dollars er nu 411 kr
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf pede B » 10. mar 2015 16:05

Cool cool, kunne bare godt være man skulle vente til det udløb, med at indløse koden :) men tak for info
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 10. mar 2015 17:08

Redman DK skrev:Ahhh jeg troede du mente der ville være 1.5 mia. pc brugere med windows 10 :)

Har ikke set deres præsentation, men jeg kan stadig ikke helt se hvor de får det høje tal fra.

Kom lige til at tænke på dig i badet i morges Red :mrgreen:
Hahahahaha, nu sidder du sikkert og sveder.

Jeg kom faktisk til at tænke på denne lille diskussion, og måske er de 1.5 milliarder ikke skudt helt ved siden af. Spørgsmålet er så bare, hvor mange er i private hænder, og hvor mange bliver brugt til job?
På mit tidligere job havde jeg 4 x windows maskiner til rådighed plus en windows mobile. Der må alligevel være en hel del windows maskiner i omløb, og mske ser MS de alle som potentielle Win10 opgraderinger.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Redman DK » 10. mar 2015 17:26

IkkNico skrev:Kom lige til at tænke på dig i badet i morges Red :mrgreen:
Hahahahaha, nu sidder du sikkert og sveder.


Billede

IkkNico skrev:Jeg kom faktisk til at tænke på denne lille diskussion, og måske er de 1.5 milliarder ikke skudt helt ved siden af. Spørgsmålet er så bare, hvor mange er i private hænder, og hvor mange bliver brugt til job?
På mit tidligere job havde jeg 4 x windows maskiner til rådighed plus en windows mobile. Der må alligevel være en hel del windows maskiner i omløb, og mske ser MS de alle som potentielle Win10 opgraderinger.


Læste en artikel for ikke så mange måneder siden, at der faktisk var omkring de 1,6 mia. windows licenser i omløb. Men kun 600 mio. af dem var Windows 7 og 200 mio. er Windows 8, og da det kun er brugere med dem der får gratis opgradering tror jeg ikke der nogensinde kommer så mange windows 10 brugere.
Men der er helt sikkert mange i omløb, og især med hensyn til job som du skriver. Men man kan vel ikke tælle dem som potentielle kunder til spilkøb.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 10. mar 2015 17:30

Redman DK skrev:Men man kan vel ikke tælle dem som potentielle kunder til spilkøb.

Nej, det vil jeg heler ikke mene, men det er jo fed PR, og MS lyver jo ikke ligefrem, når de så siger der 1.5 milliarder potentielle kunder derude ... De spinner bare en lillebitte smule ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 11. mar 2015 09:23

Andre der har fået tilsendt Smite koder?
Xbox Preview Program:
As one of the participants at the top of the Preview Points Leaderboard, we invite you to be among the first to play SMITE Alpha, the popular PC MOBA on Xbox One!
Choose Redeem code to get started.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf xsoenx » 11. mar 2015 10:18

Bavi skrev:Andre der har fået tilsendt Smite koder?
Xbox Preview Program:
As one of the participants at the top of the Preview Points Leaderboard, we invite you to be among the first to play SMITE Alpha, the popular PC MOBA on Xbox One!
Choose Redeem code to get started.

Har også modtaget 2 alpha koder
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Snemonster » 11. mar 2015 10:27

Også 2 koder her.
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 11. mar 2015 15:38

Vil folk anbefale Dying Light eller Zombie Army Trilogy? Har lyst til noget zombie slagtning, men ved ikke hvilke af de to der ville være sjovest.

Zombie Army er fedt pga den der bullettime funktion, men skulle have dårlig performance.

Dying Light ser også fedt ud med RPG og zombie slagtning, men er ikke lige til at hoppe hurtigt ind og ud af.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 11. mar 2015 16:13

Mike JezZ skrev:Vil folk anbefale Dying Light eller Zombie Army Trilogy? Har lyst til noget zombie slagtning, men ved ikke hvilke af de to der ville være sjovest.

Zombie Army er fedt pga den der bullettime funktion, men skulle have dårlig performance.

Dying Light ser også fedt ud med RPG og zombie slagtning, men er ikke lige til at hoppe hurtigt ind og ud af.


Helt sikkert dying light :-) det er klart det Best zombie spil jeg har spillet :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 11. mar 2015 16:49

Og nu er QB så ikke udskudt til 2016 (ifølge Greenberg)

http://www.onlysp.com/quantum-break-rum ... greenberg/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 16. mar 2015 11:30

Ved ikke om det er mig der er skør, men er der stor forskel at spille på et fx 32 tommer og et 44 tommer tv?

Efter at have haft min Xbox i stuen på mit 44 tommer tv hvor jeg sidder en 2.5-3 meter fra, har jeg haft den inde i soveværelset på et 32 tommer hvor jeg har siddet en halvanden meter fra.

Har sat min Xbox til igen inde i stuen efter en længere session i sove værelset (grundet mit tv har været til rep), og synes at styringen er blevet sløv - der er ikke delay på, men efter jeg har siddet og spillet fx titanfall i soveværelset på et mindre tv, føles det som om spillet drejer mere langsomt og der er "smooth" på. Som sagt, der er ikke delay, spillet reagere med det samme - men styringen føles sløv. Kan det virkeligt være pga man har spillet på et mindre tv eller bare mig der bilder mig selv noget ind? :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 16. mar 2015 16:33

Mike JezZ skrev:Ved ikke om det er mig der er skør, men er der stor forskel at spille på et fx 32 tommer og et 44 tommer tv?

Efter at have haft min Xbox i stuen på mit 44 tommer tv hvor jeg sidder en 2.5-3 meter fra, har jeg haft den inde i soveværelset på et 32 tommer hvor jeg har siddet en halvanden meter fra.

Har sat min Xbox til igen inde i stuen efter en længere session i sove værelset (grundet mit tv har været til rep), og synes at styringen er blevet sløv - der er ikke delay på, men efter jeg har siddet og spillet fx titanfall i soveværelset på et mindre tv, føles det som om spillet drejer mere langsomt og der er "smooth" på. Som sagt, der er ikke delay, spillet reagere med det samme - men styringen føles sløv. Kan det virkeligt være pga man har spillet på et mindre tv eller bare mig der bilder mig selv noget ind? :P


hvis jeg slår flere frames på til på min tv får jeg noget ala det du skriver.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 16. mar 2015 21:33

Sørg for at slå alle former for billedeforbedringer fra på TV'et, så du bare for det rene billede fra Xbox'en.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 16. mar 2015 21:49

Mike JezZ skrev:Ved ikke om det er mig der er skør, men er der stor forskel at spille på et fx 32 tommer og et 44 tommer tv?

Efter at have haft min Xbox i stuen på mit 44 tommer tv hvor jeg sidder en 2.5-3 meter fra, har jeg haft den inde i soveværelset på et 32 tommer hvor jeg har siddet en halvanden meter fra.

Har sat min Xbox til igen inde i stuen efter en længere session i sove værelset (grundet mit tv har været til rep), og synes at styringen er blevet sløv - der er ikke delay på, men efter jeg har siddet og spillet fx titanfall i soveværelset på et mindre tv, føles det som om spillet drejer mere langsomt og der er "smooth" på. Som sagt, der er ikke delay, spillet reagere med det samme - men styringen føles sløv. Kan det virkeligt være pga man har spillet på et mindre tv eller bare mig der bilder mig selv noget ind? :P


Det er jo ligesom at køre bil, en lille bil skal bruge mindre plads til at dreje end en stor, det her er det samme :wink: :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster