Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 26. dec 2014 17:34

Mike JezZ skrev:Det kunne være rart hvis man kunne deaktivere de achievements som man er "ved at få" på den der leaderboards.

Jeg har en titanfall achievement hvor jeg skal ha 10 win streaks og har tabt dem på 8 og har svært ved at komme derop igen. Det er virkeligt kedeligt at sku se den ligger der og driller for evigt :P

Udover det, er sunset overdrive noget værd hvis man ikke gider det der slide på gelænderet hele tiden?

sliding er den hurtigeste transportmåde, og nemmest at undgå fjender på, så det er stærkt brugbart.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 26. dec 2014 18:32

Okay. Jeg kan høre det ikke er noget for mig :D tak for svar!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 27. dec 2014 11:18

fodbod1232 skrev:Hej er Xbox One spil koder region lukket?

Men hvor finder man de spil koder henne?

Jeg synes kun jeg kan finde gift cards og Live tid, ikke egentlige spil
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf fodbod1232 » 27. dec 2014 11:49

Har nogle gange købt steam og origin koder derfra, har ikke prøvet at købe Xbox one koder før.

http://www.simplycdkeys.com/xbox-games
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 27. dec 2014 14:22

IkkNico skrev:
fodbod1232 skrev:Hej er Xbox One spil koder region lukket?

Men hvor finder man de spil koder henne?

Jeg synes kun jeg kan finde gift cards og Live tid, ikke egentlige spil


Her har de masser af spilkoder
http://www.gamepointsnow.com/xbox-live
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 27. dec 2014 14:39

Nice, tak
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stricker » 31. dec 2014 16:39

Lidt OT: Kan man bruge Xbone controlleren trådløst på PC endnu? Hvis ikke, er der nyheder eller rygter om, at den mulighed er på vej?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 31. dec 2014 17:51

Stricker skrev:Lidt OT: Kan man bruge Xbone controlleren trådløst på PC endnu? Hvis ikke, er der nyheder eller rygter om, at den mulighed er på vej?

Nix, nej og ikke endnu.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 31. dec 2014 18:35

Det er et par måneder siden MS bekræftede at den ville være på vej, jeg går ud fra de arbejder på en SDK som de så sender ud til de største spiludviklere, så de kan sørge for deres spil er kompatibel med controlleren før de for alvor slipper den løs. :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 31. dec 2014 23:09

Stricker skrev:Lidt OT: Kan man bruge Xbone controlleren trådløst på PC endnu? Hvis ikke, er der nyheder eller rygter om, at den mulighed er på vej?


Du kan evt. bruge din DS4 på PC trådløst via DS4Windows. Bruger det selv blot med kabel og det fungerer uden problemer.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 4. jan 2015 11:21

Lidt en sjov og ret så ligegyldig ting her, men finder det nu alligevel ret sjovt :)

Men min ældste søn på lidt over 6 år, har fået en bruger på min xbox, da han spiller Skylanders og Mindcraft og et par spil mere, og da vi mente det var nemmere, så lavede vi det sådan at der ikke var kode på, ud over kinecten, og det virker også perfekt - men når så hans lille bror på 1½ kommer, så logger den sgu den ældste ind :D

De må jo i følge xboxen være ret ens, selv om de bare slet ikke ligner hinanden :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. jan 2015 11:57

Måske Kinect kan aflæse DNA og i har mere tilfælles. Damn you High tech kinect.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf cigi silk » 4. jan 2015 14:42

Phimosis skrev:Lidt en sjov og ret så ligegyldig ting her, men finder det nu alligevel ret sjovt :)

Men min ældste søn på lidt over 6 år, har fået en bruger på min xbox, da han spiller Skylanders og Mindcraft og et par spil mere, og da vi mente det var nemmere, så lavede vi det sådan at der ikke var kode på, ud over kinecten, og det virker også perfekt - men når så hans lille bror på 1½ kommer, så logger den sgu den ældste ind :D

De må jo i følge xboxen være ret ens, selv om de bare slet ikke ligner hinanden :)


Du kan lave en Microsoft did not recognize me, og så opdatere den data. Gør du det et par gange er det min oplevelse at det løser det du nævner.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 4. jan 2015 18:45

Jeg ejer en Hauppauge HD PVR Rocket.

Jeg smider HDMI i Xbox One, igennem min forstærker (Pioneer VX-924) til Rocket og videre til TV. Har lyd fra forstærkeren, men ingen video. Okies, HDCP problem til trods for at min XBox One lukker helt ned HVER gang (har ikke Kinect til alligevel, så den kan lige så godt lukke helt ned), og siden MS ikke bruger deres hjerne og faktisk lader os selv bestemme om HDCP skal være slået til eller fra, så har jeg ikke en chance for at rette dette problem. Det er SÅ åndssvagt.

For ikke at tale om auto-recording man ikke kan slå fra med mindre man slår DVR helt fra.. Der findes ikke nok facepalms i hele verden for dette.

/rant
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 5. jan 2015 11:49

Twinkling skrev:Jeg ejer en Hauppauge HD PVR Rocket.

Jeg smider HDMI i Xbox One, igennem min forstærker (Pioneer VX-924) til Rocket og videre til TV. Har lyd fra forstærkeren, men ingen video. Okies, HDCP problem til trods for at min XBox One lukker helt ned HVER gang (har ikke Kinect til alligevel, så den kan lige så godt lukke helt ned), og siden MS ikke bruger deres hjerne og faktisk lader os selv bestemme om HDCP skal være slået til eller fra, så har jeg ikke en chance for at rette dette problem. Det er SÅ åndssvagt.

For ikke at tale om auto-recording man ikke kan slå fra med mindre man slår DVR helt fra.. Der findes ikke nok facepalms i hele verden for dette.

/rant

http://xbox.uservoice.com/

Det er en god start at skrive dine meninger derinde.
Mange af de ændringer der er kommet det seneste års tid, er grundet forslag og meninger fra brugere som dig og mig.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 91 gæster