Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Chanozi » 8. sep 2014 16:11

Jeg kiggede lige på min XBO; jeg har Lot no. 1432x -ingen problemer her..
Det er en Day One Kinect pakke (sort æske med billeder af Fifa 15 / Forza 5 -Dance Central Spotlight er også inkl. i pakken)
Pakken havde jeg forudbestilt i Fona, og jeg mener den stod som en Nordic Day One Kinect bundle.

Jeg bemærkede der står "Team" lige over Lot nummeret; måske det er den transportør der smider med pakkerne :-o
Lot no. står i bunden af selve æsken / kassen..
Senest rettet af Chanozi 8. sep 2014 16:13, rettet i alt 1 gang.
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 8. sep 2014 16:13

Bechmann skrev:Hvor ser jeg præcist det henne? På kassen, Xboxen?


Man kan vidst se det begge steder!
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bechmann » 8. sep 2014 16:14

Min er 1432X. Fifa 15 og Forza 5 bundle
Bechmann
Niveau 5
 
Indlæg: 1122


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 8. sep 2014 16:15

Så holder teorien ikke. :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 8. sep 2014 16:16

maagaard90 skrev:
IkkNico skrev:Jeg har ikke hørt om lignende massive problem i andre områder end DK, så måske er det "bare" en palle, der er blevet tabt eller stødt. Hvis det her var et generelt problem verden over, ville nettet jo eksplofdere. Alle sidder bare og venter på RRoD v2


Jeg tror også, at vi "bare" har været enormt uheldige. Men det ændre ikke på, at man sidder med en rigtig dårlig smag i munden og at armene hænger nede ved knæerne. Man føler ikke, at man har gået og ventet på den her konsol i 1 1/2 år.

Årh for fanden lille fyr dog. Jeg får jo helt lyst til at køre til Aalborg med en favnfuld friske krammere og en trøste Københavner-stang (altså isen).

Ja, det er sgu' noget lort
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 8. sep 2014 16:18

IkkNico skrev:
maagaard90 skrev:
IkkNico skrev:Jeg har ikke hørt om lignende massive problem i andre områder end DK, så måske er det "bare" en palle, der er blevet tabt eller stødt. Hvis det her var et generelt problem verden over, ville nettet jo eksplofdere. Alle sidder bare og venter på RRoD v2


Jeg tror også, at vi "bare" har været enormt uheldige. Men det ændre ikke på, at man sidder med en rigtig dårlig smag i munden og at armene hænger nede ved knæerne. Man føler ikke, at man har gået og ventet på den her konsol i 1 1/2 år.

Årh for fanden lille fyr dog. Jeg får jo helt lyst til at køre til Aalborg med en favnfuld friske krammere og en trøste Københavner-stang (altså isen).

Ja, det er sgu' noget lort


Ja det er noget skidt , men vi andre går jo allerede og venter på den næste Xbox :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 8. sep 2014 16:32

IkkNico skrev:
maagaard90 skrev:
IkkNico skrev:Jeg har ikke hørt om lignende massive problem i andre områder end DK, så måske er det "bare" en palle, der er blevet tabt eller stødt. Hvis det her var et generelt problem verden over, ville nettet jo eksplofdere. Alle sidder bare og venter på RRoD v2


Jeg tror også, at vi "bare" har været enormt uheldige. Men det ændre ikke på, at man sidder med en rigtig dårlig smag i munden og at armene hænger nede ved knæerne. Man føler ikke, at man har gået og ventet på den her konsol i 1 1/2 år.

Årh for fanden lille fyr dog. Jeg får jo helt lyst til at køre til Aalborg med en favnfuld friske krammere og en trøste Københavner-stang (altså isen).

Ja, det er sgu' noget lort


Al trøst tages imod med kyshånd :D

Jeg har snakket med min Gamestop i Bispensgade, Aalborg. De får en ny sending hjem i løbet af ugen og som kompensation giver de nogle rabatter på det næste spil jeg køber. De gør sgu et godt arbejde dernede, men de har fanme været uheldige med deres sending. 5 ud af de 8, de solgte ved midnatsåbningen, har været med fejl.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 8. sep 2014 16:36

Hvis det nu havde været PS4 konsoller, der havde så stor en fejlrate, tror i så der var nogen, der ville give MS skylden for at sabotere forsendelsen? ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf iDanish Soul » 8. sep 2014 16:57

På min fjerde Xbox nu med samme problem og de havde ikke flere tilbage uden problemer. De får en ny sending hjem fredag, så vil de teste om der også er problemer med dem.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Haugboelle » 8. sep 2014 16:58

Tak for svaret med ens gamertag og profil :-)

Jeg har med garanti set på det forkerte nr, ser lige igen.

Edit, har nr 1432x
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 8. sep 2014 17:07

iDanish Soul skrev:På min fjerde Xbox nu med samme problem og de havde ikke flere tilbage uden problemer. De får en ny sending hjem fredag, så vil de teste om der også er problemer med dem.


Hvilken butik?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Haugboelle » 8. sep 2014 17:43

Min er købt fra cdon, hvad har ms meldt ud, kan man kontakte ms direkte og få dem til at sende en eller skal det igennem cdon?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 8. sep 2014 18:05

IkkNico skrev:Hvis det nu havde været PS4 konsoller, der havde så stor en fejlrate, tror i så der var nogen, der ville give MS skylden for at sabotere forsendelsen? ;)

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 8. sep 2014 18:13

Psymatiq skrev:
IkkNico skrev:Hvis det nu havde været PS4 konsoller, der havde så stor en fejlrate, tror i så der var nogen, der ville give MS skylden for at sabotere forsendelsen? ;)

Billede

Tak, jeg trængte til et godt grin :lol:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ShumwayDK » 8. sep 2014 18:16

Er der nogen der ved hvad dagens opdatering går ud på? Kan ikke rigtigt se nogen forskel.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 73 gæster