Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 8. sep 2014 14:30

BuBubbi skrev:
Burnie.dk skrev:
BuBubbi skrev:Så blev den færdig med at hente Destiny via den New Zealandske store.
Og det virker ikke.
Så jer der har købt det via den amerikanske store, vil kunne spille det fra kl. 9 dansk tid i morgen.

Jeg selv brugte mine penge på den danske store som var ved at udløbe, så jeg burde kunne starte det til midnat dansk tid.


Okay. Men hvad vi vi ændre vores region/placering til Danmark? Så kan vi vel også spille allerede i aften kl. 00:01?

Eftersom der lige er det jeg har prøvet med New Zealand hvor de lige er passeret midnat, så nej.
Det købte spil er markeret med den store det er købt fra. Uanset om man henter det igen fra en anden store.
Så har i købt det via den amerikanske store, så regn ikke med i kan spille det før 12.01am PDT som er kl. 9.01 i morgen.


Det har jeg det fint med. Sparede 200 kr. på at ville vente til efter midnat :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 8. sep 2014 14:35

Jetsonboy skrev:Så alle kære med gamere, har fået løsningen fra gamestop som hjælper på den træls lyd fra xbox one. Det i gør er at vende konsollen på hovedet gi den et lille klask bag på. Så tand hjulet hopper på plads. Det virkede ved mig.
Problemet har været sendingen til danmark har fået et stød der har gjort at det ene tandhjul sidder forkert. Håber det virker for jer :-)


Er det seriøst? For det er jo ikke bare Danmark som er ramt. Men hvordan sikrer man sig så at det ikke fucker op senere hen hvis man f.eks. tager sin konsol med over til en kammerat. Siden at det er hardware er jeg godt nok lidt skeptisk overfor om det så holder i længden. Jeg har virkelig lyst til at prøve. Men det burde så også være muligt at få en Xbox One hvor tandhjulet sidder på plads, så måske skal man bare prøve at bytte indtil.

Er der nogle herinde som har købt en importeret Xbox One fra Elgiganten?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 8. sep 2014 14:36

Derp skrev:
Jetsonboy skrev:Så alle kære med gamere, har fået løsningen fra gamestop som hjælper på den træls lyd fra xbox one. Det i gør er at vende konsollen på hovedet gi den et lille klask bag på. Så tand hjulet hopper på plads. Det virkede ved mig.
Problemet har været sendingen til danmark har fået et stød der har gjort at det ene tandhjul sidder forkert. Håber det virker for jer :-)


Er det seriøst? For det er jo ikke bare Danmark som er ramt. Men hvordan sikrer man sig så at det ikke fucker op senere hen hvis man f.eks. tager sin konsol med over til en kammerat. Siden at det er hardware er jeg godt nok lidt skeptisk overfor om det så holder i længden. Jeg har virkelig lyst til at prøve. Men det burde så også være muligt at få en Xbox One hvor tandhjulet sidder på plads, så måske skal man bare prøve at bytte indtil.

Er der nogle herinde som har købt en importeret Xbox One fra Elgiganten?


Jeg har købt en importeret fra Coolshop 29/7 og har ikke problemet.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf iDanish Soul » 8. sep 2014 14:39

Er nu på min Xbox One nr. 2 med præcis samme problem - kører den bare ud til Gamestop igen og bytter indtil jeg får en der virker.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 8. sep 2014 14:41

Jeg er misundelig, kunne godt finde på at se om Elgiganten har nogle importerede tilbage.

Angående det med at slå på bunden, så har jeg læst lidt om det og det skulle fixe hvis ens bluray drev støjer. Ved ikke lige med det andet Jetsonboy hvor gom støjen fra på din? For på mine kom det fra der hvor fanen sidder.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 8. sep 2014 14:46

Derp skrev:
Jetsonboy skrev:Så alle kære med gamere, har fået løsningen fra gamestop som hjælper på den træls lyd fra xbox one. Det i gør er at vende konsollen på hovedet gi den et lille klask bag på. Så tand hjulet hopper på plads. Det virkede ved mig.
Problemet har været sendingen til danmark har fået et stød der har gjort at det ene tandhjul sidder forkert. Håber det virker for jer :-)


Er det seriøst? For det er jo ikke bare Danmark som er ramt. Men hvordan sikrer man sig så at det ikke fucker op senere hen hvis man f.eks. tager sin konsol med over til en kammerat. Siden at det er hardware er jeg godt nok lidt skeptisk overfor om det så holder i længden. Jeg har virkelig lyst til at prøve. Men det burde så også være muligt at få en Xbox One hvor tandhjulet sidder på plads, så måske skal man bare prøve at bytte indtil.

Er der nogle herinde som har købt en importeret Xbox One fra Elgiganten?


Hvis det hjælper er det ganske seriøst :) ... Man kan aldrig vide sig sikker om det fucker op på et senere tidspunkt. Jeg har en funktionel konsol nu, hvem siger ikke at hvis jeg tager den med over til en kammerat at den så fucker op. Gør den det, så får den et dask eller 5 og virker det ikke så får jeg den byttet.

Men hvis du er så skeptisk, så kunne det være at du skulle holde fingerne helt væk fra Xbox One. Jeg fornemmer at du vil have en 100% garanti på at den aldrig går i stykker. Den garanti findes ikke, heller ikke hvis du køber fra El-giganten.

giv den nu bare et dask eller 8 :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 8. sep 2014 14:56

Slimjay DK skrev:
Derp skrev:
Jetsonboy skrev:Så alle kære med gamere, har fået løsningen fra gamestop som hjælper på den træls lyd fra xbox one. Det i gør er at vende konsollen på hovedet gi den et lille klask bag på. Så tand hjulet hopper på plads. Det virkede ved mig.
Problemet har været sendingen til danmark har fået et stød der har gjort at det ene tandhjul sidder forkert. Håber det virker for jer :-)


Er det seriøst? For det er jo ikke bare Danmark som er ramt. Men hvordan sikrer man sig så at det ikke fucker op senere hen hvis man f.eks. tager sin konsol med over til en kammerat. Siden at det er hardware er jeg godt nok lidt skeptisk overfor om det så holder i længden. Jeg har virkelig lyst til at prøve. Men det burde så også være muligt at få en Xbox One hvor tandhjulet sidder på plads, så måske skal man bare prøve at bytte indtil.

Er der nogle herinde som har købt en importeret Xbox One fra Elgiganten?


Hvis det hjælper er det ganske seriøst :) ... Man kan aldrig vide sig sikker om det fucker op på et senere tidspunkt. Jeg har en funktionel konsol nu, hvem siger ikke at hvis jeg tager den med over til en kammerat at den så fucker op. Gør den det, så får den et dask eller 5 og virker det ikke så får jeg den byttet.

Men hvis du er så skeptisk, så kunne det være at du skulle holde fingerne helt væk fra Xbox One. Jeg fornemmer at du vil have en 100% garanti på at den aldrig går i stykker. Den garanti findes ikke, heller ikke hvis du køber fra El-giganten.

giv den nu bare et dask eller 8 :lol:


Du er en anelse for dumsmart at høre på. Hvis du ikke kan se forskel på om man får en konsol som virker ud af boxen eller en man skal slå på før den virker, så er du sgu ikke for klog. Man er sgu da pænt dum hvis man ikke er bekymret over holdbarheden på en konsol som man skal slå på før den virker. Desuden kan du ikke bare lige sådan få den byttet hvis der er gået længere tid, så der er god grund til at være opmærksom på holdbarheden. Hvis den går i stykker om to år er du jo ikke dækket, medmindre Microsoft ser problemet som så stort at de giver længere garanti som med RROD.

Jeg har f.eks. Ikke hørt om nogle som har importeret en ældre model som har samme problem som de nye konsoller har.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 8. sep 2014 15:09

Wuhu. Jeg har været nede i GameStop og hente min tredje Xbox One. And guess fucking what?! Den larmer sgu også helt ad helvede til.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Stricker » 8. sep 2014 15:10

Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KIAMMI » 8. sep 2014 15:20

maagaard90 skrev:Wuhu. Jeg har været nede i GameStop og hente min tredje Xbox One. And guess fucking what?! Den larmer sgu også helt ad helvede til.

hvad gør du så, prøver en 4. , 5 og 6 og så videre eller??
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 8. sep 2014 15:26

KIAMMI skrev:
maagaard90 skrev:Wuhu. Jeg har været nede i GameStop og hente min tredje Xbox One. And guess fucking what?! Den larmer sgu også helt ad helvede til.

hvad gør du så, prøver en 4. , 5 og 6 og så videre eller??

Det er jo det lidt frygtelige ved hele den her sag. Jeg har haft en xbox 360, som jeg aldrig har oplevet noget som helst med, men hele den her sag har fået mod til fuldstændig at forsvinde. Jeg tror, jeg prøver en sidste gang. De sagde i GameStop at de fik en ny sending hjem i slutningen af den her uge. Så satser vi på, at tingene løser sig.
Senest rettet af maagaard90 8. sep 2014 15:27, rettet i alt 1 gang.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 8. sep 2014 15:27

Flot at man så længe efter release sender SÅ mange konsoller afsted der larmer. Flot Microsoft, rigtig flot! =D>
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 8. sep 2014 15:31

Jeg har lige været nede i Elgiganten, men jeg tror ikke at sælgeren forstod forskellen på de importerede fra før dansk release date og dem de har fået til dansk release date. Han sagde nemlig at de både havde med og uden Kinect og at de havde blandet dem sammen, så jeg ikke kunne se om jeg fik en de har modtaget før release eller på release. Det lød godt nok lidt underligt, måske jeg skulle prøve en anden butik.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 8. sep 2014 15:35

Jeg har ikke hørt om lignende massive problem i andre områder end DK, så måske er det "bare" en palle, der er blevet tabt eller stødt. Hvis det her var et generelt problem verden over, ville nettet jo eksplofdere. Alle sidder bare og venter på RRoD v2
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 8. sep 2014 15:36

Maagaard har du stadig din Xbox One? En ny teori er at det er dem med lot(?) no. 1407x, 1408x, 1411x, or 1420x som er defekte. En gut som har byttet 3 gange har fået en som virker med lot No. 1419x. Jeg ved ikke helt hvad lot no. Er, andet end at det er den batch de er fremstillet i, men mon ikke at det står samme sted som hvornår den er produceret.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster