Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 27. mar 2014 20:17

fue1burner skrev:Jeg har lige investeret i en Xbox One. Og jeg har lagt mærke til at spillene er billigere i fx. England, men jeg er ikke sikker på om de fungerer, da de er fra et andet land? Er der nogen der ved det?

Det gør de, så bare gå til den :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf khougaard » 27. mar 2014 20:36

IkkNico skrev:
fue1burner skrev:Jeg har lige investeret i en Xbox One. Og jeg har lagt mærke til at spillene er billigere i fx. England, men jeg er ikke sikker på om de fungerer, da de er fra et andet land? Er der nogen der ved det?

Det gør de, så bare gå til den :)

Men er det så ikke bedre at hoppe på us da det er endnu billigere?
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf HenrikH » 27. mar 2014 21:26

Jo - og de fungerer også fint her i DK. Husk der er tilbud på nogle af spillene i US Storen her over weekenden
HenrikH
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 28. mar 2014 08:48

HenrikH skrev:Jo - og de fungerer også fint her i DK. Husk der er tilbud på nogle af spillene i US Storen her over weekenden


Enig, det er ikke fordi internet hastigheden er dårligere, og priserne er jo lidt over 300 hvilket jeg vil mene er acceptabelt taget i betragtning at på Shopto osv. tager 40 pund for deres spil.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 28. mar 2014 11:59

Er der mange af jer der bruger instant -on funktionen på jeres xbox one.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slaaaanq » 28. mar 2014 11:59

Jeg har også lige anskaffet mig en Xbox One og da den i "start-up" spurgte hvor jeg var fra, valgte jeg England eftersom Danmark ikke var en mulighed. Nu står jeg så i den situation hvor jeg ikke kan oprette et betalingskort på den, fordi mit postnummer ikke er i England... Er der nogen der ved hvad man kan gøre ved dette?
Slaaaanq
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 28. mar 2014 12:13

Mikael Nielsen skrev:Er der mange af jer der bruger instant -on funktionen på jeres xbox one.


Jeg har ikke selv én, men syntes at have læst en del i tråden har slået det fra da strømforsyningen vist larmer en hel del når funktionen er slået til. Men der kommer nok nogle der har en og svarer :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf bendix90 » 28. mar 2014 12:18

HenrikH skrev:Jo - og de fungerer også fint her i DK. Husk der er tilbud på nogle af spillene i US Storen her over weekenden

Hvorhenne ser man hvilke? :)
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 28. mar 2014 12:23

bendix90 skrev:
HenrikH skrev:Jo - og de fungerer også fint her i DK. Husk der er tilbud på nogle af spillene i US Storen her over weekenden

Hvorhenne ser man hvilke? :)

http://majornelson.com/2014/03/25/this- ... -deals-11/
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 28. mar 2014 13:03

Mikael Nielsen skrev:Er der mange af jer der bruger instant -on funktionen på jeres xbox one.

Jeg gør ikke. Min XB1 er sat i en strømskinne jeg slukker, når den ikke bruges, så det ville ikke give meget mening at benytte instan-on
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 28. mar 2014 13:54

Jeg slukker den også helt. Og slukker for øvrigt også på stikkontakten om natten.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 28. mar 2014 14:01

Min powerbrick larmer for meget til at jeg kan lade den stå tændt. Det ville være synd for mine hunde om natten, hvis de skulle høre på den konstante summen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Prozel » 28. mar 2014 14:12

Jeg har det slået til, men jeg er også uansvarlig med strømmen. Min brick siger intet.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 28. mar 2014 14:28

Min xbox siger intet, så glemmer tit at den overhovedet er på instant-on.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 28. mar 2014 16:11

HenrikH skrev:Jo - og de fungerer også fint her i DK. Husk der er tilbud på nogle af spillene i US Storen her over weekenden

Skal helt sikkert prøve Ghosts på 8. generation, men ikke for £80. Jeg venter til standard udgaven kommer på tilbud
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster