Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ink129 » 20. jun 2013 00:12

Gode nyheder! Men det kommer nok alligevel ikke til at rykke ved, at PS4 bliver min primære konsol næste generation, men lad os nu se - med deres DRM-politik droppet, så kommer jeg helt sikkert til at investere i Xbox One på et tidspunkt.

Det var dog et win for forbrugeren, hvilket er lækkert! :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Meistar » 20. jun 2013 00:16

Jeg skal også have Xbox One ovenpå disse nyheder.
Ikke på launch, men senere (:

Dog er det vildt at forbrugere æder den råt når MS siger at de har lyttet til deres community.
NEJ! De har kigget salgstal. Det er ikke for at please forbrugerne, men deres salg.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Ink129 » 20. jun 2013 00:42

Er der mange, som tror, at MS decideret har lyttet til community'et? Det er ikke min fornemmelse, som jeg læser kommentarer til denne nyhed rundt omkring på nettet. Jeg tror, at flertallet er klar over, at MS ikke har kunnet lide, hvad de så angående foreløbige forudbestillinger - det handler selvfølgelig kun om pengene.

MS har kun "lyttet" til deres community så langt som til at finde grunden til, at der ikke er blevet lavet flere forudbestillinger til deres nextgen-konsol - de gør det helt sikkert ikke for vores skyld. Det samme kan dog siges om Sony - de havde lugtet lunten og vidste, at det ville gøre mere skade end gavn for dem selv at indføre DRM på deres konsol. Det er jeg helt sikker på, selvom de lige pt. nærmest fremstår som forkæmpere for forbrugernes rettigheder.

Det er jo big business, og selskaber som MS og Sony (og Nintendo, selvom man ikke skulle tro det med deres Wii U) tænker selvfølgelig først og fremmest på salgstallene :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf RazorOne DK » 20. jun 2013 01:07

OMG... Kan det virkelig passe at den generation der er vokset op med internettet, nu er skyld i at udviklingen nærmest går i stå...
Det er jo helt åbenlyst at over halvdelen af de folk der spredte HATE mod Microsoft, overhovedet ikke har hjernekapicitet til at tænke længere end deres egen pegefinger.
Microsoft havde gode planer ved at rykke mod pure digital. Og hvad er det folk er bange for med Kinect? Sig mig er folk gået helt fra forstanden?! Jeg er målløs over at se danskere der ikke forstår helheden, og hvorfor Kinect er en vigtig brik i de planer Microsoft har for fremtiden. Amerikaner kan jeg forstå... Men danskere... "We are truly lost".
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 20. jun 2013 04:40

Sådan MS fedt :-D
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 20. jun 2013 05:26

Hvad så med de spil som bruger cloud-funktionen, Forza og Titanfall, der skal man vel være online for at spille dem?
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. jun 2013 05:36

Egentlig et godt spørgsmål!
Gad vide om det betyder at udviklerne ikke tør og bruge Cloud'en så meget, måske kun til Multiplayer, så Offline-only folk ikke vil sidde med halve spil.
Så er vi tilbage til den egentlige muskelkraft som Ps4 har mere af..
Kan egentlig godt forstå at Ms har på en gang givet sig selv en stærkere position, men også fjernet deres unikke fordele..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 20. jun 2013 05:42

Tro ikke det få nogle betyden :-) og hvorfor så skulle det gøre det
De lave jo ikke om på cloud :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 20. jun 2013 05:44

Jo måske hvis du spille offline :-) men tro i ikke at de fleste har net der
Hjemme :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Tbigum » 20. jun 2013 05:47

Jeg tror bare at der vil være spil som kræver at man er online, og hen ad vejen, vil deres oprindelige plan blive indført via system-opdateringer, nok ikke alle tingene, men family-delingen vil nok blive implementeret.

Jeg tror ikke at det kun var sure opstød fra div. Fora rundt omkring der gjorde at MS. lavede en kovending, men nok mere reglerne i Eu. Ang. Rettigheder på købte digitale medier der gjorde, at de ville få store problemer og søgsmål.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. jun 2013 05:52

http://www.theverge.com/2013/6/19/44443 ... equirement

PS4 var på charmeoffensiv hos ham Fallon.. Rimelig skidt når værten starter med at sige at PS4 er det eneste system som støtter brugte spil.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. jun 2013 06:18

Cloud-funktionaliteten burde ikke blive ændret. Det har jo hele tiden været meningen, at man kunne spille offline, man var kun påkrævet at lavet en check a licens hver 24. time. Både Forza og Titanfall og alle andre spil har hele tiden skulle have en måde at håndtere offline på.

forhåbentlig ligner digital download mere deres gamle model. Så kan os med en internetforbindelse få det nye, og resten kan få lov til rode med deres diske og gamestop
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Erroneus » 20. jun 2013 06:23

Major Oblivious skrev:http://www.theverge.com/2013/6/19/4444338/playstation-4-xbox-one-late-night-with-jimmy-fallon-used-games-drm-online-requirement

PS4 var på charmeoffensiv hos ham Fallon.. Rimelig skidt når værten starter med at sige at PS4 er det eneste system som støtter brugte spil.


Yes, fordi han skal da i hvert fald kunne forudsige fremtiden og specielt Microsoft's fremtidige beslutninger, som jo har vist sig ind til videre, at have været pisse let #-o

Medmindre du mener skidt for Microsoft, som får har en stor damage control opgave foran sig :)

Billede

Billede
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 20. jun 2013 07:08

Meistar skrev:Jeg skal også have Xbox One ovenpå disse nyheder.
Ikke på launch, men senere (:

Dog er det vildt at forbrugere æder den råt når MS siger at de har lyttet til deres community.
NEJ! De har kigget salgstal. Det er ikke for at please forbrugerne, men deres salg.


Ja,og når Sony siger de lytter til deres forbrugere, så er det nøjagtigt det samme, for i sidste ende handler det om penge.

Havde udviklerne støttet op omkring microsoft vision'er, havde det endt med at det var Sony der blev nødt til at indrette sig, men sådan skulle det ikke gå, da der åbenbart er mange forbrugere der ikke er klar til fremtiden, folk bryder sig ikke om forandring.

Jeg er dog glad for at vi aldrig fik en 100% udmeldning omkring Family settings, for hvis det ville blive som mange troede, ville denne udmeldning bare være et endnu større spark i bollerne. Og jeg synes det er et skridt tilbage at skiven skal sidde i og at det nu ikke er muligt at tage sine spil med sig ud, uden brug af medie.

Nu har Microsoft næsten en konsol der ligner PS4 bortset fra af PS4 har flere hestekræfter og er billigere, det er sku godt gået =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 20. jun 2013 07:37

Erroneus skrev:
Major Oblivious skrev:http://www.theverge.com/2013/6/19/4444338/playstation-4-xbox-one-late-night-with-jimmy-fallon-used-games-drm-online-requirement

PS4 var på charmeoffensiv hos ham Fallon.. Rimelig skidt når værten starter med at sige at PS4 er det eneste system som støtter brugte spil.


Yes, fordi han skal da i hvert fald kunne forudsige fremtiden og specielt Microsoft's fremtidige beslutninger, som jo har vist sig ind til videre, at have været pisse let #-o

Medmindre du mener skidt for Microsoft, som får har en stor damage control opgave foran sig :)

Mente at det jab som Sony lige får sneget ind på Microsoft sendes ud på national tv, og giver Microsoft endnu en situation de skal forklare sig ud af.

Men må indrømme at jeg var svært begrejstret igår over at DRM var væk, men nu sidder jeg også lidt med følelsen af, at Microsoft har mistet sine sidste fordele i forhold til PS4..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster

cron