Xboxlife forum

Hitman absolution før release??

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf W4NKER » 17. nov 2012 15:24

Posten har været her, men ingen hitman fra coolshop :-/ Så længe det bare er der på mandag, går det nok.
W4NKER
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf lassefar » 17. nov 2012 15:32

caps-iii skrev:Billede

Uploaded with ImageShack.us

BUM!



Hvordan er det caps ?? Løft sløret bare lidt :D
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf caps-iii » 17. nov 2012 15:41

lassefar skrev:
caps-iii skrev:Billede

Uploaded with ImageShack.us

BUM!



Hvordan er det caps ?? Løft sløret bare lidt :D


Har kun spillet første mission. Det er meget godt, dog synes jeg man får for meget hjælp. Men det kan man vel bare slå fra. Glæder mig til at komme længere i spillet :)
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Morten Skou » 17. nov 2012 16:41

Det kom også her i dag :) Skal lige til at prøve det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Keras » 17. nov 2012 18:09

Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Them » 17. nov 2012 22:17

Jeg startede endlige bare den her tråd for at høre om der var nogen der viste om gamestop ovre hele landet solgt det fra på mandag kl 20,
Men det er fedt at se at så mange af jer glæder jer til det her spil. Tro ikke at andre gamestop sælger før tirsdag, men det går nok.

Personligt er det spil jeg har glædet mig mest til ligesinde blod money var færdig,
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Ink129 » 17. nov 2012 23:13

Them skrev:Jeg startede endlige bare den her tråd for at høre om der var nogen der viste om gamestop ovre hele landet solgt det fra på mandag kl 20,
Men det er fedt at se at så mange af jer glæder jer til det her spil. Tro ikke at andre gamestop sælger før tirsdag, men det går nok.

Personligt er det spil jeg har glædet mig mest til ligesinde blod money var færdig,


I følge en anden dansk spilside, som ikke skal navngives her, så sælger Elgiganten også ud af titlen kl. 20 på mandag og holder længe åbent over hele landet, så mon ikke de resterende Gamestop-butikker ikke også følger trop nu? Min lillebror har endda fortalt mig, at han har fået at vide, at spillet faktisk sælges fra mandag, når butikkerne åbner, i både Gamestop og Elgiganten, men jeg tror måske, han har misforstået noget. Jeg har i hvert fald ikke kunne finde nogen kilde på dette, så tag det endeligt ikke for gode varer.

Jeg har set noget streaming fra spillet i dag, og det ser umiddelbart rigtig fedt ud :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2012 14:55

Jeg nåede lige at optage de ca. første 20 minutter fra Hitman Absolution før jeg sendte spillet videre:
http://video.xboxlife.dk/xbox/1823/hitm ... nutes.html

Videoen er reelt bare tutorial missionen :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2012 06:05

Andre som har bestilt fra Elgiganten ?
Har bestilt deluxe professional edition, og på hjemmesiden står der at den skulle sendes igår (søndag) men ordren står som reseveret.. Håber at den bliver sendt idag..

EDIT:
Fik endelig svar fra deres kundeservice som hed "den står til levering d. 20" så går stærkt ud fra at den sendes idag.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Mogwai » 19. nov 2012 10:31

Major Oblivious skrev:Andre som har bestilt fra Elgiganten ?
Har bestilt deluxe professional edition, og på hjemmesiden står der at den skulle sendes igår (søndag) men ordren står som reseveret.. Håber at den bliver sendt idag..

EDIT:
Fik endelig svar fra deres kundeservice som hed "den står til levering d. 20" så går stærkt ud fra at den sendes idag.

Jeg bestilte oprindeligt BO2 fra Elgiganten og der stod levering d. 13/11. Dog stod den stadig som reserveret på udgivelsendagen og der kom aldrig nogen besked om at spillet var forsinket. Jeg ringede til kundeservice og fik en søforklaring om et eller andet bull crap. Dog var der 100+ på lager i deres online shop.

Jeg tror den eneste indikator du har om hvorvidt det bliver afsendt idag, er hvis du får en mail om afsendelse her til middag/eftermiddag med "Din pakke er nu afsendt".
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf jonas12 » 19. nov 2012 10:34

Nogen som har Info om hvorvidt Blockbustee sælger før kl 20.00 i dag
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Ink129 » 19. nov 2012 11:21

Sidder man tilfældigvis og tænker: "Gad vide hvad Conan O'Brien synes om Hitman: Absolution?", jamen så giver han da svaret på spørgsmålet her i linket til sit meget professionelle review. Herregrinern :lol:

http://n4g.com/news/1121822/clueless-ga ... witterfeed
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Slimjay DK » 19. nov 2012 11:34

Verdens premiere på Hitman Absolution
hos Gamestop Fisketorvet,
Mandag den 19. nov kl 20.00.
Kom som Agent 47 og få en Hitman goodiebag ( begrænset antal )
Få dit eksemplar af Hitman Absolution signeret af udviklerne fra IO Interactive
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf SaintRasmus » 19. nov 2012 12:43

jonas12 skrev:Nogen som har Info om hvorvidt Blockbustee sælger før kl 20.00 i dag


Blockbuster i Aalborg (vesterbro) sælger fra kl.20.00 mon ikke de andre også gør det.

Gamestop (Bispensgade Aalborg) har åben imellem 20.00 -21.00 iaften.
Senest rettet af SaintRasmus 19. nov 2012 12:47, rettet i alt 1 gang.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Hitman absolution før release??

Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2012 12:44

Mogwai skrev:
Major Oblivious skrev:Andre som har bestilt fra Elgiganten ?
Har bestilt deluxe professional edition, og på hjemmesiden står der at den skulle sendes igår (søndag) men ordren står som reseveret.. Håber at den bliver sendt idag..

EDIT:
Fik endelig svar fra deres kundeservice som hed "den står til levering d. 20" så går stærkt ud fra at den sendes idag.

Jeg bestilte oprindeligt BO2 fra Elgiganten og der stod levering d. 13/11. Dog stod den stadig som reserveret på udgivelsendagen og der kom aldrig nogen besked om at spillet var forsinket. Jeg ringede til kundeservice og fik en søforklaring om et eller andet bull crap. Dog var der 100+ på lager i deres online shop.

Jeg tror den eneste indikator du har om hvorvidt det bliver afsendt idag, er hvis du får en mail om afsendelse her til middag/eftermiddag med "Din pakke er nu afsendt".


Jeg har bestilt hos Coolshop i stedet - når Elgiganten ikke vil give et klart svar, så gider jeg ikk at vente unødvendigt længe på den - Har set frem til Absolution lige siden jeg hørte de første rygter for mange år siden.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 72 gæster