Xboxlife forum

Det nye Dashboard.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Picco » 9. dec 2011 13:15

Erdmann1976 skrev:Der er blevet snakket om en funktion hvor man kan sætte 3D i ON/OFF/AUTO hvor finder man 3D henne?

System, Console, Video, eller noget i den stil.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Slimjay DK » 10. dec 2011 00:44

Ja, men man ser kun den feature hvis konsollen er tilsluttet et 3D TV ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Slimjay DK » 10. dec 2011 00:59

munckster skrev:
Major Oblivious skrev:Nogle som kan bekræfte at stemme-aktivering nu virker med Kinect på det nye Dashboard?
Også selvom at man har en dansk profil..

Det er en af de ting som ville retfærdiggøre et eventuelt køb af Kinect.. længe leve dovenskaben


Jep det virker :) om det retfærdiggøre købet af kinect ved jeg ikke helt.


Det passer så ikke helt ... For hvis ens Xbox live Account er sat til Dansk virker det ikke, og det kan ikke ændres ..

The country or region of an Xbox LIVE account cannot be changed once the account is created, but you can select a different language if more than one is available.

Og da vi bor i DK og kun snakker dansk, så er der desværre ingen valgmuligheder for et andet sprog, og så er det ligemeget om konsollen står til UK/UK . Så det hele er som det heletiden har været ude på dashboardet nemlig ingen stemmegenkendelse, hvis du har en DK profil ..
Om det så virker med nogle spil selvom ens Xbox live account står til DK, ved jeg ikke .. Dog ved jeg at når man ikke er signed ind på LIVE, så virker det fint på dashboardet, hvilket igen bekræfter at det er Live accounten der afgøre om man kan eller ej.

Man kan tjekke sin profil her https://live.xbox.com/en-US/account/bil ... nformation , og så kan man jo se at det eneste der ikke kan ændres er "Land/område" , hvis man har valgt Danmark som land, den dag man oprettede den.


*************************************************************************************************************************************************

Men jeg går udfra man bare kan oprette et nyt Live ID og så følge denne guide til skift af live ID på sit gamertag :

Sign in using your Xbox LIVE gamertag.
Go to Settings, and then select Account.
Go to Your Information and then select Windows Live ID.
Select Change Windows Live ID.

Do one of the following:

If you have another Windows Live ID, select Yes.
If you do not have another Windows Live ID, go to Windows Live Sign In, and click Sign up. Once you have another Windows Live ID, select Yes and continue with the next step.

Note Your Microsoft Points balance will automatically be transferred to the new Windows Live ID.

Enter the password for the Windows Live ID that is currently associated with your gamertag, and then select Sign in.
Enter the email address and the password for the new Windows Live ID that you want to associate with your gamertag, and then select Sign in.
Select Yes, change to change the Windows Live ID associated with your Xbox LIVE account.
Select Update Contact Information to update your contact information or Done to finish.
Notes

When you change your Windows Live ID, your Microsoft Points are automatically transferred to the new Windows Live ID.
You can make only one Windows Live ID change for a given gamertag every 30 days.
Before you can change the Windows Live ID associated with a child account, you must provide the Windows Live ID information for the adult account with parental control.

Hvis der er nogle der forsøger dette, så meld lige tilbage om det virker som det skal :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Psymatiq » 10. dec 2011 08:40

haft dashet siden starten af november og det er meget bedre end det gamle imo. Som altid vil der være dem der ser på det gamle og klager som bare pokker. Men truth er at det her er bedre imo.

Vdr stemmegenkendelse : det virker ikke på et DK account. Hvis i laver en US account så vil det virke. Boxen ser ikke på sproget settings men på det land jeres gamertag har(noget som ikke kan ændres).
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf pgrundl » 10. dec 2011 08:58

Psymatiq skrev:haft dashet siden starten af november og det er meget bedre end det gamle imo. Som altid vil der være dem der ser på det gamle og klager som bare pokker. Men truth er at det her er bedre imo.

Vdr stemmegenkendelse : det virker ikke på et DK account. Hvis i laver en US account så vil det virke. Boxen ser ikke på sproget settings men på det land jeres gamertag har(noget som ikke kan ændres).


Boxen ser på boxens location, når du ikke er logget på xbox live. Når du er logget på, så ser den på din live id's hjemland (som rigtigt nok ikke kan skiftes).

EDIT: Jeg har prøvet at lave en ny live id (UK) og skifte til det nye id, men stemmegenkendelse virker stadig kun offline. Det ser ud til at være dine faktureringsoplysninger i dit gamertag, hvor det hentes fra. Det felt kan ikke umiddelbart ændres :(
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf maagaard90 » 10. dec 2011 10:22

Er lidt irriteret over baggrundsfarven, men ellers kører det virkelig godt, synes jeg :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Psymatiq » 10. dec 2011 11:12

pgrundl skrev:
Psymatiq skrev:haft dashet siden starten af november og det er meget bedre end det gamle imo. Som altid vil der være dem der ser på det gamle og klager som bare pokker. Men truth er at det her er bedre imo.

Vdr stemmegenkendelse : det virker ikke på et DK account. Hvis i laver en US account så vil det virke. Boxen ser ikke på sproget settings men på det land jeres gamertag har(noget som ikke kan ændres).


Boxen ser på boxens location, når du ikke er logget på xbox live. Når du er logget på, så ser den på din live id's hjemland (som rigtigt nok ikke kan skiftes).

EDIT: Jeg har prøvet at lave en ny live id (UK) og skifte til det nye id, men stemmegenkendelse virker stadig kun offline. Det ser ud til at være dine faktureringsoplysninger i dit gamertag, hvor det hentes fra. Det felt kan ikke umiddelbart ændres :(


Snakker om online og der virker mit US account perfekt med stemmegenkendelse.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Slimjay DK » 10. dec 2011 11:49

pgrundl skrev:
Psymatiq skrev:haft dashet siden starten af november og det er meget bedre end det gamle imo. Som altid vil der være dem der ser på det gamle og klager som bare pokker. Men truth er at det her er bedre imo.

Vdr stemmegenkendelse : det virker ikke på et DK account. Hvis i laver en US account så vil det virke. Boxen ser ikke på sproget settings men på det land jeres gamertag har(noget som ikke kan ændres).


Boxen ser på boxens location, når du ikke er logget på xbox live. Når du er logget på, så ser den på din live id's hjemland (som rigtigt nok ikke kan skiftes).

EDIT: Jeg har prøvet at lave en ny live id (UK) og skifte til det nye id, men stemmegenkendelse virker stadig kun offline. Det ser ud til at være dine faktureringsoplysninger i dit gamertag, hvor det hentes fra. Det felt kan ikke umiddelbart ændres :(


It may take up to 24 hours for this change to take effect on your Xbox 360 console.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf ErdmannR » 10. dec 2011 12:33

Jeg har et 3d HD tv, et ps59d7005, men kan ikke umiddelbart ikke finde nogen 3d indstillinger.
/ErdmannR

[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/erdmann1976.jpg[/img][/url]
ErdmannR
Niveau 4
 
Indlæg: 388


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf FlemseMand » 10. dec 2011 13:24

Psymatiq skrev:haft dashet siden starten af november og det er meget bedre end det gamle imo. Som altid vil der være dem der ser på det gamle og klager som bare pokker. Men truth er at det her er bedre imo.

Vdr stemmegenkendelse : det virker ikke på et DK account. Hvis i laver en US account så vil det virke. Boxen ser ikke på sproget settings men på det land jeres gamertag har(noget som ikke kan ændres).


Fail imo. Det er truth imo.
FlemseMand
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Psymatiq » 11. dec 2011 10:16

haha os beta folk får stadig ting i ikke har... muhaha ....og så må jeg ikke sige mere <.<

undrede mig også over hvorfor pre-realse channel stadig var der efter dash udkom.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf dbbuu » 11. dec 2011 13:17

Hvor laver man ens tema om? Har let og let, man kan simpelthen ikke finde det.
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Rechain » 11. dec 2011 13:36

Tryk på din avatar og vælg Change Theme nederst ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Major Oblivious » 11. dec 2011 17:17

Psymatiq skrev:haha os beta folk får stadig ting i ikke har... muhaha ....og så må jeg ikke sige mere <.<

undrede mig også over hvorfor pre-realse channel stadig var der efter dash udkom.


Uden at sige for meget, men hvor kan du se de nye ting.. Jeg har også pre-release fanen, men synes den er ekstrem u-informativ :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Slimjay DK » 11. dec 2011 17:28

Erdmann1976 skrev:Jeg har et 3d HD tv, et ps59d7005, men kan ikke umiddelbart ikke finde nogen 3d indstillinger.



Jeg har dem på mit .. så det virker underligt :roll:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster

cron