Xboxlife forum

Det nye Dashboard.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf spif2001 » 8. dec 2011 10:52

Gajda skrev:Hvordan bruger man stemmegenkendelsen?

http://support.xbox.com/da-DK/kinect/vo ... 84edd9c8b0
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf TurtleNipl » 8. dec 2011 11:41

Skal man bare sætte sin konsol til engelsk for at få det til at virke?
TurtleNipl
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: København


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf munckster » 8. dec 2011 11:52

Hov ja, min konsol står i hvert fald til at komme fra storbritanien. Det er dog gjort for at slippe for danske menuer i Ubisoft spil :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf TurtleNipl » 8. dec 2011 12:02

Har lige prøvet det og det virker stadigvæk ikke..
Og har sat alt det der voice recognition til on.

Jeg har en engelsk profil, og der virker det uden problemer..
Hvad gør jeg galt?
TurtleNipl
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: København


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf RAIN68 » 8. dec 2011 12:15

Jeg har sat min til at komme fra Storbritanien. Virker fint nok inde i Kinect sports 2 ,at skifte club er en leg, men kan ikke få dashbordet til at reagere ?????.
Any tricks ?
RAIN68
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Jeppe Rasmussen » 8. dec 2011 16:23

Chromaxxx skrev:
Jobbermann skrev:
Jeppe Rasmussen skrev:Kan bekræfte at DailyMotion virker på en DK account, hvis man downloader app'en med en US account :)
Har ikke lige testet de andre apps endnu..


Når jeg går ind på min Us account, så står DailyMotion under "Comming Soon 1" under aps? Hvordan har du hentet den?


Tror det har noget at gøre med, at os som var med i preview, får nogle beta apps, som i andre ikke har adgang til endnu.

Det tror jeg, at du har ret i :)
Jeppe Rasmussen
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf DanniLaursen » 8. dec 2011 16:30

Der skulle komme en opdate i morgen siges Det... Håber bare kommer noget vi kan bruge...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf A42Merlin » 8. dec 2011 17:44

Er det lykkedes for nogen at få flyttet sin profil op i skyen?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf enfen » 8. dec 2011 18:17

Tænkte netop på det samme. Kan ikke rigtigt finde mligheden for det, når jeg bladrer rundt.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Picco » 8. dec 2011 18:24

Merlin42 skrev:Er det lykkedes for nogen at få flyttet sin profil op i skyen?

Den ligger der allerede, men den skal stadig ligge på konsollen også. Forskellen er bare, at man nu kan vælge "Download Profile" (der erstatter "Recover Account") fra Guide'n, når man ikke er logget ind.

Hvis man f.eks. henter sin profil på en vens Xbox, behøver man ikke længere at bruge "Recover Account" når man kommer tilbage til sin egen.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Jibla » 8. dec 2011 18:26

Yeah. Men savegames skal manuelt flyttes/kopieres over i skyen, medmindre at man starter et nyt savegame og vælger cloud som save device i spillet.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Dirty Harry » 9. dec 2011 00:00

Jeg ved ikke rigtigt med jer andre, men jeg finder dashboardet meget mere rodet nu.

De flydende menupunkter i toppen navigerer man igennem, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor at man har besluttet at man skal have to små blokke, en stor blok og to små blokke som indgang til menuer...

Jeg ved ikke om jeg ikke har forstået den overordnede mening at når jeg går fra et af de øverste menupunkter, så starter i venstre side af blokkene og derefter skal trykke til højre fem gange hvis det er den menu jeg gerne vil ind i... Jeg kan se at det vil fungerer med en Kinect, men når man ser hvor mange af de 8 millioner Kinect enheder der er solgt kontra antallet af Xbox 360 enheder, så virker det for mig meget underligt at Microsoft har valgt at lægge så meget vægt ovenpå deres Metro system.

Sådan som jeg ser Metro systemet, er det for baseret på Windows Phone. Det undre mig dog at på de billeder af Music + Video Hub på Windows Phone, så ligner designet det tidligere dashboard (hvor mange kørte op/ned i menupunkterne og fandt undermenuer ved at gå til højre).

Netop det design virker mere overskueligt fra en controllers layout, end at det skal se ud til at ens TV skærm er en massiv touchscreen...


I det lange løb, så virker det som at Microsoft vil smide Surface i alle TV, så ville jeg kunne se grunden til det nye dashboard...

Med andre ord: jeg savner det gamle dashboard...
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf Picco » 9. dec 2011 10:36

Dirty Harry skrev:Jeg ved ikke om jeg ikke har forstået den overordnede mening at når jeg går fra et af de øverste menupunkter, så starter i venstre side af blokkene og derefter skal trykke til højre fem gange hvis det er den menu jeg gerne vil ind i...

Du kan navigere gennem de øverste menuer med LB og RB. Alternativt kan du bevæge dig op i menuen med D-pad'en (og måske også LS) og bladre på den måde, men det er klart lettest med LB og RB.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf TurtleNipl » 9. dec 2011 11:19

Jeg kan stadig ikke få Voice til at fungere!!!
TurtleNipl
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: København


Re: Det nye Dashboard.

Indlægaf ErdmannR » 9. dec 2011 12:46

Der er blevet snakket om en funktion hvor man kan sætte 3D i ON/OFF/AUTO hvor finder man 3D henne?
/ErdmannR

[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/erdmann1976.jpg[/img][/url]
ErdmannR
Niveau 4
 
Indlæg: 388


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 90 gæster

cron