Xboxlife forum

Godt gået, Microsoft.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Godt gået, Microsoft.

Indlægaf Volatile Badger » 23. nov 2010 16:32

Hjerteløst sakset fra reddit.com

http://cssferret.imgur.com/microsoft_wtf
Billede
Volatile Badger
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf Clinkie » 23. nov 2010 16:35

Man skulle tro, at folk så valgte at ringe til deres support. Nej, i stedet bruger folk tid på at tage screenshots af Xbox-hjemmesiden, og lave et langt og ligegyldigt indlæg om det.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf Lancheis » 23. nov 2010 16:41

Jeg stod af ved billede 4.

Den der rent faktisk finder ud af, hvad den endegyldige mening med billedet er, fortjener en nobel-pris for løsning af en meget kompleks opgave. :?
Senest rettet af Lancheis 23. nov 2010 16:44, rettet i alt 1 gang.
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf Volatile Badger » 23. nov 2010 16:43

Sagens kerne er jo netop, at det ikke burde være nødvendigt at kontakte dem pr. tlf. for at fjerne automatisk fornyelse af Gold subscription. Det er himmelråbende uintelligent skruet sammen.
Billede
Volatile Badger
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf C.C » 23. nov 2010 16:44

Clinkie skrev:Man skulle tro, at folk så valgte at ringe til deres support. Nej, i stedet bruger folk tid på at tage screenshots af Xbox-hjemmesiden, og lave et langt og ligegyldigt indlæg om det.


Emnet er nu ikke ligegyldigt hvis du spørger mig, for det er sgu svært at blive afmeldt som subsriber, og de metoder som MS tar i brug, er på grænsen til det lovlige. Sådan en system skal bare virke, færdig arbejde !
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf TagEnKiks » 23. nov 2010 16:48

CrazyMonkey-dk skrev:
Clinkie skrev:Man skulle tro, at folk så valgte at ringe til deres support. Nej, i stedet bruger folk tid på at tage screenshots af Xbox-hjemmesiden, og lave et langt og ligegyldigt indlæg om det.


Emnet er nu ikke ligegyldigt hvis du spørger mig, for det er sgu svært at blive afmeldt som subsriber, og de metoder som MS tar i brug, er på grænsen til det lovlige. Sådan en system skal bare virke, færdig arbejde !

Aner du jo ikke en rygende fis om.
Ja, vi kan alle blive enige om at deres metode ikke er optimal, men ikke destro mindre har det altid været sådan. Så det burde ikke komme bag på nogen.
Desuden brækker man ikke noget af et opkald.

Ellers kan man købte et prepaid kort og bruge det i stedet. Så stopper den også med automatisk at fornye.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf C.C » 23. nov 2010 16:52

TagEnKiks skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:
Clinkie skrev:Man skulle tro, at folk så valgte at ringe til deres support. Nej, i stedet bruger folk tid på at tage screenshots af Xbox-hjemmesiden, og lave et langt og ligegyldigt indlæg om det.


Emnet er nu ikke ligegyldigt hvis du spørger mig, for det er sgu svært at blive afmeldt som subsriber, og de metoder som MS tar i brug, er på grænsen til det lovlige. Sådan en system skal bare virke, færdig arbejde !

Aner du jo ikke en rygende fis om.
Ja, vi kan alle blive enige om at deres metode ikke er optimal, men ikke destro mindre har det altid været sådan. Så det burde ikke komme bag på nogen.
Desuden brækker man ikke noget af et opkald.

Ellers kan man købte et prepaid kort og bruge det i stedet. Så stopper den også med automatisk at fornye.


Det gør jeg ikke, det kan du have ret i. Men det gør min Onkel derimod, og jeg viste ham forleden (dog min egen acount) det var hans kommentar.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf TagEnKiks » 23. nov 2010 16:55

Nå, men så har du jo helt sikkert ret. Især hvis din onkel siger det.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf C.C » 23. nov 2010 16:58

TagEnKiks skrev:Nå, men så har du jo helt sikkert ret. Især hvis din onkel siger det.


Nej det behøver det ikke lige at være, men jeg antager ikke manden lyder, og hans bagrundsviden må vel siges at være der når har til dagligt arbejder med markedsføring og loven inden for dette.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf TagEnKiks » 23. nov 2010 17:01

CrazyMonkey-dk skrev:
TagEnKiks skrev:Nå, men så har du jo helt sikkert ret. Især hvis din onkel siger det.

Nej det behøver det ikke lige at være, men jeg antager ikke manden lyder, og hans bagrundsviden må vel siges at være der når har til dagligt arbejder med markedsføring og loven inden for dette.

Hvis man lige ser bort fra at dette vel ret beset intet har med markedsføring at gøre. Desuden ved han vel ikke særlig meget om loven medmindre han er jurist eller advokat. Derfor firmaer har den slags ansat.

Men det er ikke for at tage noget fra ham. Måske har han ret. Vi kan alle blive enige om at deres system er irriterende skruet sammen. Direkte ulovligt tvivler jeg dog på. Tror Microsoft har styr på den slags.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf clausi12 » 23. nov 2010 17:16

MeanNesquick skrev: Ellers kan man købte et prepaid kort og bruge det i stedet. Så stopper den også med automatisk at fornye.


Stoper de med at tage mine penge vis jeg køber et prepaid kort?
clausi12
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf TagEnKiks » 23. nov 2010 17:23

Yes. Den automatiske fornyelse stopper, hvis du køber og bruger et prepaid kort.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf Gajda » 23. nov 2010 18:24

TagEnKiks skrev:Yes. Den automatiske fornyelse stopper, hvis du køber og bruger et prepaid kort.


Jeg mener bestemt ikke, at den automatiske fornyelse bliver stoppet, men blot udskudt til prepaid koret er opbrugt.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf TagEnKiks » 23. nov 2010 18:27

Gajda skrev:
TagEnKiks skrev:Yes. Den automatiske fornyelse stopper, hvis du køber og bruger et prepaid kort.

Jeg mener bestemt ikke, at den automatiske fornyelse bliver stoppet, men blot udskudt til prepaid koret er opbrugt.

Mit blev ikke fornyet efter jeg havde brugt et prepaid kort og jeg har intet ændret.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Godt gået, Microsoft.

Indlægaf Zerofl » 23. nov 2010 18:32

Gajda skrev:
TagEnKiks skrev:Yes. Den automatiske fornyelse stopper, hvis du køber og bruger et prepaid kort.


Jeg mener bestemt ikke, at den automatiske fornyelse bliver stoppet, men blot udskudt til prepaid koret er opbrugt.


Sådan gjorde min.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 81 gæster

cron