Xboxlife forum

Hvordan er den så? (Slim)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf andeo1707 » 20. jul 2010 09:25

[da9] skrev:Jeg oplever også at strømforsyningen larmer langt mere end selve boksen. er dette generelt for alle, eller hvordan larmer jeres box i forhold til strømforsyningen? :)

Desuden har jeg af en eller anden grund fået amerikansk stik med i pakken, så jeg benytter ledningen fra den gamle boks, selvfølgelig sat i den nye transformator. Er der nogen der ved om dette kan give problemer? Den passer, og en ledning er vel en ledning, så længe transformatoren er den samme :)


Jeg mente ikke at de havde samme stik udadtil hellere, mente jeg så noget på youtube, men hvis det passer så er der ingen problemer for du giver den uanset hvad 220 volt hen til strømforsyning som konverterer til det boxen selv bruger.

- Mht. strømforsyningen. Er det slemt med hvor meget den larmer? Jeg synes ikke det er så fedt at de reklamerer med at den er nærmest lydløs, for man skal vel også tage højde for at strømforsyningen skaber larm.
Jeg skal ikke selv have den, men skal muligvis købe en for mine nevøer. Dog tror jeg de er temmelig ligeglade med at den larmer lidt :P
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Indlægaf Rechain » 20. jul 2010 09:33

Det har jeg slet ik lagt mærke til, for ligesom med min Elite, så ligger strømforsyningen gemt væk ;) og sådan skal det være. Konsollen larmer ikke meget. Så det er åbenbart strømforsyningen, I skal placere et bedre sted? :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Maltéz » 20. jul 2010 09:37

Rechain skrev:Det har jeg slet ik lagt mærke til, for ligesom med min Elite, så ligger strømforsyningen gemt væk ;) og sådan skal det være. Konsollen larmer ikke meget. Så det er åbenbart strømforsyningen, I skal placere et bedre sted? :D

/Rechain


Det kan jeg heller ikke genkende. Ingen af delene larmer hos mig. Både Xbox og strømforsyning ligger i en åben TV bænk, der sikrer maksimal udluftning og stadig reducering af støj. Tror man ofte kan placere sig ud af det, som Rechain også påpeger.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf [da9] » 20. jul 2010 09:42

Min strømforsyning ligger under et tv-møbel, og hører den faktisk stadig tydligere end xbox'en.
Altså sammenlignet med den gamle boks er dette langt mere lydløst. Men ville da gerne have at strømforsyningen ikke sagde noget heller :)

ps. alt i alt rigtig godt tilfreds med slim'en som helhed
[da9]
Niveau 4
 
Indlæg: 338


Indlægaf Blaugrana » 20. jul 2010 09:45

Jeg oplever heller ikke denne larm fra strømforsyningen. Har pt. strømforsyningen ved siden af boxen, og hverken strømforsyningen eller Xboxen larmer ved mig. Jeg er fuldt ud tilfreds med købet!
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Hudson » 20. jul 2010 13:16

Hvordan f..... kan en strømforsyning larme!? Er det teknologi fra 70'erne der er brugt i Xbox Slim?

Jeg har allerede hørt lidt om RROD på de nye Slim modeller, fra købere over there. Utroligt.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Indlægaf Hudson » 20. jul 2010 13:22

maagaard90 skrev:jeg har lavet en lille video til alle jer, som vil høre forskellen:
http://vimeo.com/13429091


Jeg har lyttet og set videoen, og finder det utroligt, at man kan leve med det støj niveau på en moderne spillekonsol. Slim modellen er jo en joke.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Indlægaf Gosser » 20. jul 2010 13:25

Hudson skrev:
maagaard90 skrev:jeg har lavet en lille video til alle jer, som vil høre forskellen:
http://vimeo.com/13429091


Jeg har lyttet og set videoen, og finder det utroligt, at man kan leve med det støj niveau på en moderne spillekonsol. Slim modellen er jo en joke.


Som nævnt, giver den video ikke et retvisende billede af virkeligheden. Min Slim larmer minimalt - på fuldstændig samme niveau, som min PlayStation 3. Dvs. at du hører den, hvis du slukker for alt lyd, og virkelig lytter efter.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf susperia » 20. jul 2010 13:46

Hudson: Den larmer fordi den har en lille blæser i, så intet 70er teknologi her.

Det skal siges at min strømforsyning er lukket inde i et tv møbel, så måske bliver den ekstra varm der inde og køre blæseren lidt højere op.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Indlægaf Psymatiq » 20. jul 2010 13:48

Gosser skrev:
Hudson skrev:
maagaard90 skrev:jeg har lavet en lille video til alle jer, som vil høre forskellen:
http://vimeo.com/13429091


Jeg har lyttet og set videoen, og finder det utroligt, at man kan leve med det støj niveau på en moderne spillekonsol. Slim modellen er jo en joke.


Som nævnt, giver den video ikke et retvisende billede af virkeligheden. Min Slim larmer minimalt - på fuldstændig samme niveau, som min PlayStation 3. Dvs. at du hører den, hvis du slukker for alt lyd, og virkelig lytter efter.


Spiller folk med slukket lyd på tvet ? for selv en gammel launch xboxs larm bliver let dræbt af et tv med normalt lyd niveau. Folk stopper aldrig med at pive... det er utroligt. Nyd jeres spil og stfu.

ahem... :P
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Bummerten » 20. jul 2010 14:01

Psymatiq skrev:Spiller folk med slukket lyd på tvet ? for selv en gammel launch xboxs larm bliver let dræbt af et tv med normalt lyd niveau. Folk stopper aldrig med at pive... det er utroligt. Nyd jeres spil og stfu.

ahem... :P


Nu betyder støjen mest noget når man ser en film eller er i en stille del af et spil. Jeg er dog enig med dig.
Folk piver alt for meget over det. Ja den larmer, men come on, så meget larmer den heller ikke. Det er distraherende under film, men under spil er det sgu lige meget. Det handler bare om at spille med ordentlig lyd eller dræbe lyden ved at placerer xboxen anderledes.
Jeg installerer godt nok alle mine spil på harddisken, så jeg slipper trods alt for det støjende drev.

Ang. det med strømforsyningen har jeg aldrig oplevet, men jeg har så heller ikke en slim ;)
Billede
Bummerten
Niveau 7
 
Indlæg: 2480


Indlægaf Rechain » 20. jul 2010 23:45

Hvordan kan din lillefinger ramme "eject" føleren, når du sætter en dvd i drevet?
Men ok, skod at du fik en dårlig oplevelse. Har ik selv oplevet dét.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf M60 » 21. jul 2010 06:43

Det kan jeg også huske at jeg er kommet til at gøre på min PS2 engang, der fik jeg bare lagt et svagt tryk på selve disktrayen hvilket gør at den automatisk lukker.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf Erroneus » 21. jul 2010 09:50

Don Drift skrev:Min Xbox står pt. oprejst/vertikalt/lodret fordi det bare ser über nize ud, og folk der kommer på besøg siger: "ÅÅÅÅRH hvad er det?!". Hvor jeg så stolt i Superman-stance kan sige: "Det der min ven? Det er såmen den nyyyyye XXXbox Slim...".


Hah det god stil! :lol:

Men jeg er enig, de touch knapper er noget fanden har fundet på, jeg hader dem voldsomt. De var på de ældre PS3 versioner, de er heldigvis fjernet på slim modellerne. Problemet ved dem, er netop man kommer til at "aktivere" dem, hvor det ikke var meningen. Hvis i tørrer støv af på jeres 360 S, så tag strømmen på den, fordi ellers er der en god chance for at ramme de "bare du kigger på mig, så aktiverer jeg-knapper".

Min Samsung Monitor har også sådan en "touch-knap", magen til bras, men den kommer jeg heldigvis ikke så tit i nærheden af.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf URC Fightdogg » 21. jul 2010 10:17

Overvejer selv lidt at købe den, men håber på der kommer en bundle med Kinect i når det udkommer ;)

Så faktisk på xbox.com's forside til morges at de allerede nu viser en sådan bundlæe og så til 299$ så håber vi ser sådan en pakke her i europa også :)

Men at den nye strømforsyning larmer lidt og nu en touchknpa som bliver berørt. ved sku ikke om det bare er mig men er det ikke småting det her, synes det virker som om folk prøver at finde fejl!!!

Aner ikke hvor meget den larmer men kan da umuligt være ligeså meget som den gamle gal lyder jo som en kompresser der køre, så det her kan da kun være bedre :)

Touch knapper ja ok er noget fanden har skabt men er det ikke bare at passe lidt på og så sker det ikke igen!!
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster

cron