Xboxlife forum

Hvorfor koster XBL penge?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvorfor koster XBL penge?

Indlægaf paNk » 6. jul 2010 19:36

Hey - jeg blir ustandseligt spurgt hvorfor XBL koster penge, ingen af vennerne gider købe xbox fordi de skal hoste op med penge for at spille.

Hvorfor koster XBL penge når PSN er gratis?
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Indlægaf I Jub Jub I » 6. jul 2010 19:38

fordi xbox's netværk er meget bedre end psn, og xbox er nice
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf Gamemakerman » 6. jul 2010 19:39

Fordi Xbox Live leverer en meget bedre online oplevelse en det PSN tilbyder. Det er op til en selv om man vil betale og jeg føler mig helt tilfreds med den service jeg får til prisen.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf spif2001 » 6. jul 2010 19:40

Fordi folk vil betale for det? Fordi Sony kom for sent med deres Live, så de er nødt til at gøre det gratis som et konkurrence parameter? Fordi Live er 10 gange bedre end PSN?

Who knows for sure - men det kommer ikke til at ændre sig foreløbigt.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Del Pede » 6. jul 2010 19:44

En mulighed kunne også være, at XBL er modereret af IRL personer, og de har en support linje.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Mr. Aggiz » 6. jul 2010 19:50

Mener jeg læste for noget tid siden på en nyhedsside, at det er muligt, at PSN også vil komme til, at koste penge i fremtiden.

Tror dog ikke jeg kan finde kilden på det, desværre.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf SoulDecapitate » 6. jul 2010 19:50

Sony tager penge for det meget snart, så er det slut med og være flink. Live koster penge fordi det fungere, alt fungere , cross over gaming, patyis OSV på ps3 som jeg har haft siden launch, kan du spille online og intet andet, der foruden har deres online system haft mange korte nedbrud , hvor Sony blot forklarer jamen det er jo også gratis.
SoulDecapitate
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf DK Anders » 6. jul 2010 19:50

Hvis "paNk's" venner spørger: "Hvorfor koste Xbox Live penge?" så kan han jo ikke bare svare: "Fordi Online er bedre end på PS 3"... Han skal have noget som han kan svare sine "irriterende" venner tilbage med. ;) (Har det på samme måde med mine venner)

Jeg ville gerne komme med at argument, der beviser, at Xbox live er bedre end PS live, men det kan jeg ikke :D
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Del Pede » 6. jul 2010 19:55

Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Butcher » 6. jul 2010 19:58



Ar det holder sgu ikke vand.

Det er ikke fordi at man skal have muligheden for at banne folk det koster, det er fordi det er en pisse god forretning ;)

Man kunne også holde folk fra XBL uden at det koster.
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf DK Anders » 6. jul 2010 19:58

Lolololollolllolololllllololloll!!! :D Men har de ikke "ban-hammers" på PS live så? :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Del Pede » 6. jul 2010 20:03

Butcher skrev:


Ar det holder sgu ikke vand.

Det er ikke fordi at man skal have muligheden for at banne folk det koster, det er fordi det er en pisse god forretning ;)

Man kunne også holde folk fra XBL uden at det koster.


Jeg vil nu mene, at den. Det er en af grundende til, at de KAN tage sig GODT betalt for XBL. Det er unægteligt en god foretning. Der spekuleres i at være 20 millioner XBL medlemmer, og en stor del af dem, er vel gold members.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf Martin1454 » 6. jul 2010 20:18

- alle her elsker live (enig) men jeg hader dog nogle af de betingelser man acceptere når man melder sig ind - fks, kan man ikke selv slå det der auto-subscribe fra selv hvis man har brugt dankort -.-
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Indlægaf Kyian » 6. jul 2010 21:16

hehe, den banning er også ganske reel synes jeg. Så har han forhåbentlig lært at det ikke er måden at sige hej til folk på.

Men kan godt lige at han er bandet i knap 7000 år, give or take some :)
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Rahbek » 6. jul 2010 21:21

Martin1454 skrev:- alle her elsker live (enig) men jeg hader dog nogle af de betingelser man acceptere når man melder sig ind - fks, kan man ikke selv slå det der auto-subscribe fra selv hvis man har brugt dankort -.-


Er det ikke noget med amerikanere kan nu? så mon ikke det dukker op på denne side af Atlanten før eller siden ;)


Og jeg syntes sq ikke det er dyrt at smide ~£34 efter live hvert år, når det som regel bare fungerer 100% og man har mulighed for demo download og alt sådan noget sjov ;)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster