Xboxlife forum

Xbox 360 slim 1899kr

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Morten Skou » 21. jun 2010 15:34

AndersB skrev:lige et spørgsmål jeg har lige fået en Xbox Elite er der nogle forskel på den også den nye her (altså jeg køre med ledning) ????


Se evt. vores artikel om den:
http://www.xboxlife.dk/news/7350/Artike ... x-360.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Midget » 21. jun 2010 15:36

jeg har lige fået lidt af et problem mht. at overføre mit gamertag og savegames til et USB stik.. Når jeg vil overføre beder Xboxen om at formatere mit USB stik, hvilket jeg selvfølgelig siger ja til, men så kommer der en fejlmelding.. Hvad går galt her? :b
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf jeffder » 21. jun 2010 15:39

Mailo skrev:
Rechain skrev:Sådan! Har bestilt den hos elmutanten til den gode pris (og 0kr fragt!)
Gør ikke noget hvis jeg ik får den på dagen...venter gerne, men lad os se.

/Rechain


Hvordan kan du få den til 0kr i fragt mener helt sikker jeg skulle give 83kr i fragt?


kiggede lige på elgigantens side og der står det øverst på første side at der er gratis fragt ved køb for 1.500 kr eller over.

boxen er til 1699 kr så ring hellere til dem og sige WTF hvis de stadig kræver betaling for fragt :)
Billede
jeffder
Niveau 4
 
Indlæg: 363


Indlægaf AndersB » 21. jun 2010 16:58

men som sådan er der ikke særlig meget til forskel på en xbox 360 og en xbox 360 slim ?
AndersB
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf Erroneus » 21. jun 2010 17:22

Nah, kan spille de samme spil, kan i bund og grund det samme. Det er bare et spørgsmål om nyt legetøj for mange, mig inkl.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf Major Oblivious » 21. jun 2010 17:40

Erroneus skrev:Nah, kan spille de samme spil, kan i bund og grund det samme. Det er bare et spørgsmål om nyt legetøj for mange, mig inkl.

+1
Mit argument overfor kæresten er at den bruger meget mindre støm ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf JohnH » 21. jun 2010 18:42

Major Oblivious skrev:
Erroneus skrev:Nah, kan spille de samme spil, kan i bund og grund det samme. Det er bare et spørgsmål om nyt legetøj for mange, mig inkl.

+1
Mit argument overfor kæresten er at den bruger meget mindre støm ;)


+1
Den er også pænere end den 'gamle' :wink:
'Indbygget' trådløs netkort
250 gb hd
Mindre støj fra blæser(e)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf ShumwayDK » 24. jun 2010 16:05

jeffder skrev:
Mailo skrev:
Rechain skrev:Sådan! Har bestilt den hos elmutanten til den gode pris (og 0kr fragt!)
Gør ikke noget hvis jeg ik får den på dagen...venter gerne, men lad os se.

/Rechain


Hvordan kan du få den til 0kr i fragt mener helt sikker jeg skulle give 83kr i fragt?


kiggede lige på elgigantens side og der står det øverst på første side at der er gratis fragt ved køb for 1.500 kr eller over.

boxen er til 1699 kr så ring hellere til dem og sige WTF hvis de stadig kræver betaling for fragt :)


Hmm, det må have været et "tilbud" de har kørt med. Nu står der ingenting om det. Jeg kan ihvertfald ikke finde noget om det, og nu tager de 84,- i fragt. :x

Var inde og kigge forleden, og der kom der også kun 0,- i fragt på, men jeg bestilte ikke der. Det skulle jeg vist have gjort. :(
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Indlægaf Kalle » 25. jun 2010 02:18

hvorfor købe det lort når man allerede har en xbox!!!
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Indlægaf Mendori » 25. jun 2010 06:52

Kalle skrev:hvorfor købe det lort når man allerede har en xbox!!!


Fordi der nok er nogen som gerne ville have den. Jeg skal selv have den nye Xbox 360. Hvorfor sige det er lort? Har du prøvet den? Nej det tror jeg ikke :roll:
Mendori
 


Indlægaf Kalle » 25. jun 2010 13:37

nej men 99% sikker på den er nøjagtig som en almindelig xbox. det er bare ikke 1700 kr værd. selve indmaden er jo ikk blevet større.
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Indlægaf TagEnKiks » 25. jun 2010 13:41

Kalle skrev:nej men 99% sikker på den er nøjagtig som en almindelig xbox. det er bare ikke 1700 kr værd. selve indmaden er jo ikk blevet større.

Nej, den er blevet mindre.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Aberrant Simon » 25. jun 2010 13:41

Kalle skrev:nej men 99% sikker på den er nøjagtig som en almindelig xbox. det er bare ikke 1700 kr værd. selve indmaden er jo ikk blevet større.


Normal Elite kostede mig 1600 kroner, sandt nok fik et spil med i prisen, den har kun 120GB harddisk, og intet internet i sig.
Den nye Xbox Slim koster min gamle Elite og 499,-, den nye Slim har indbygget internet "Den bedste på markedet har jeg hørt", 250GB, et fedt design, controller og alt skidtet. Jeg kan ikke forstå at du kalder det lort, for du aner ikke en skid om det så, men får rigeligt for pengene her.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Major Oblivious » 25. jun 2010 13:51

Kalle skrev:nej men 99% sikker på den er nøjagtig som en almindelig xbox. det er bare ikke 1700 kr værd. selve indmaden er jo ikk blevet større.

En eller anden havde spillet den fuldstændig ad, og grundet de nye komponenter skulle den åbenbart være kraftigere end de gamle modeller.
Desuden har nogen lavet en stress-test, hvor både en Slim og Ps3 (fat) røg ind i et lukket kabinet i nogle timer. De skønnede grundet varmeudviklingen ville de tidligere Xbox-modeller være brændt sammen.
Så den skulle være mere pålidelig end de gamle modeller.. Hvorvidt det skulle tage 4-5 år at nå hertil er en anden diskussion.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Graugaard » 26. jun 2010 15:25

Kalle skrev:nej men 99% sikker på den er nøjagtig som en almindelig xbox. det er bare ikke 1700 kr værd. selve indmaden er jo ikk blevet større.


Selvfølgelig er den som en almindelig Xbox360 det er jo blot en slim model, som larmer betydeligt mindre (hvilket er grunden til at jeg skal have ombyttet min) samt har større harddisk med plads til flere installerede spil og så bruger den næsten halvt så meget strøm, så den re bestemt 1700 kr værd, idet den kan sænke ens elregning og man dermed sparer penge i forhold til at beholde sin gamle xbox
Billede
Billede
Billede
Graugaard
Skribent
 
Indlæg: 396


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster

cron