Xboxlife forum

Er det sådan, "man" gør online?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvad gør du, når du taber i et spil online?

Jeg tænker "øv", og tager mit gameloss som en mand/pro-gamer.
125
86%
Jeg sender da min modstander en PM, hvor jeg fortæller ham udtrykkeligt, hvorfor at han er idiot.
8
5%
Jeg er ligeglad. Jeg taber aldrig, for jeg powerquitter 2 sekunder inden, at mit loss registreres således, at jeg ikke taber, og min modstander bliver snydt for sit win.
13
9%
 
Afgivne stemmer : 146

Indlægaf Psymatiq » 6. jun 2010 14:56

Er en god taber men også en der får en griner når jeg modtager hade pms fra surer teenage unger. Fx er jeg ligeglad med hvordan jeg spiller i mw2... spiller for at have det sjovt som endte i det her

Billede

Ellers er jeg en god taber... et spil er et spil.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Bassel » 6. jun 2010 15:13

Ikke overraskende, er XBL fyldt med sympatiske, og voksne gamere, som ikke quitter uden grund... I hvert fald ifølge afstemningen... :roll:
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Indlægaf Kayniel » 6. jun 2010 15:24

Hvis folk quitter tidligt i et 1 on 1 spil eller sender hademails til mig, har jeg ret til at håne dem - og det bliver selvfølgelig også udnyttet.
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Henrik_bj » 7. jun 2010 08:23

Bassel skrev:Ikke overraskende, er XBL fyldt med sympatiske, og voksne gamere, som ikke quitter uden grund... I hvert fald ifølge afstemningen... :roll:


Jeg indrømmer da gerne at jeg quitter en gang i mellem, hvis jeg kommer ind i en bane, hvor det hold jeg kommer på er bagud med 3-4000 point og der er chopper og harrier og div. oppe.. Det kan jeg jo ikke bruge til noget, så der rage-quitter jeg da og nærmest smider joystikket fordi jeg kom ind i sådan noget lort! :)
Henrik_bj
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Indlægaf Blodbad » 7. jun 2010 08:48

Bassel skrev:Ikke overraskende, er XBL fyldt med sympatiske, og voksne gamere, som ikke quitter uden grund... I hvert fald ifølge afstemningen... :roll:

Jeg vil nu mene at måden hvorpå afstemningsmulighederne er formuleret er stærkt ledende og derfor naturligvis vil påvirke resultatet. Selvom mange måske ville finde på at quitte et spil før det er slut, tvivler jeg på at ret mange ville vælge nummer 3 fordi valgmuligheden indeholder et motiv som jeg tvivler på passer i ret mange tilfælde. Det betyder at ikke alle har en afstemningsmulighed der passer på dem.
Mulighed nummer 2 beskriver bare en specifik handling der i princippet hverken udelukker at man spiller færdig eller quitter.
Edit: hmm... ser nu at det slet ikke var det afstemningen var om, men ens reaktion på et tabt spil. I så fald er mulighederne fine nok.
Senest rettet af Blodbad 7. jun 2010 08:54, rettet i alt 1 gang.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Aberrant Simon » 7. jun 2010 08:53

Jeg blev kaldet et "Dansk fitta brinn!" hvad de ellers kunne betyde, eller en "Faggot" når jeg spiller Gears of War, jeg quitter aldrig i det spil, men for at ikke at være fejlfri, så har jeg da rage quittet.

Edit: Og jeg sender ikke hatemails, jeg er alt for doven til det.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf carlmlr » 7. jun 2010 16:13

Billede
lol...
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf Olleboessen » 7. jun 2010 17:43

Jeg quitter sku tit i fifa 10 må jeg indrømme. Det er spild af tid, at vente i et kvarter på at få bekræftet at kampen er spillet til ende hvis vinderen allerede er fundet. Og som der også er nogen der skriver, så er det jo bare et spil :D men quitter dog aldrig i det sidste minut af kampen bare for at pisse modstanderen af
Olleboessen
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster