Xboxlife forum

Most-wanted liste

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Most-wanted liste

Indlægaf Peet » 15. apr 2004 20:49

Denne gang gider jeg ikke rigtig have en afstemning, og i behøver heller ikke sætte spillene i nogen form for rækkefølge. Vil bare gerne høre, hvad i glæder jer til, og hvorfor.
Jeg ser frem til følgende:

Fable : Savner nu et rigtig godt, dybt RPG

Halo2 : 1'eren var så fed i multiplayer, så 2'eren online må blive noget af det bedste i lang tid

TFLO : RPG'ere er gode, og ligesom med Fable, mangler jeg et godt ét - og online-funktionen lyder ret lovende, især med voice-chat og det hele.

UC2 : 1'eren var lidt kedelig synes jeg, men 2'eren, med tredje-person, Martial Arts, og stemingen virker ret spændende.

Brothers in Arms : Dette kunne ligeså godt have været Men of Valor, Call of Duty, Battlefield, MoH, eller et andet - bare et godt WW2-spil.

Thief III : Grafikken er lækker, og det er skønt at snige sig omkring, som nogle Splinter Cell 2-ejere sikkert kan give mig ret i..

Doom 3 : Efter at have lavet et preview om spillet, må jeg indrømme, at det virker spændende - også Multiplayer, og ISÆR co-op.

Det er min list indtil videre ;)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 15. apr 2004 20:52

"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Peet » 15. apr 2004 20:53

Den er gammel... folk har nok nye meninger. Deusden virker det som om, de har skrevet spillene i rækkefølge.. ;P
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 15. apr 2004 20:55

Jaja da... ^^

Gør hvad du vil! Men MANGE tak fordi du undlod at lave en afstemning... ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Peet » 15. apr 2004 20:59

:D det var så lidt
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 15. apr 2004 21:00

TFLO er så ikke et RPG, men et MMORPG.

Jeg laver nok min liste på et andet tidspunkt, jeg har desværre ikke tid til det nu:)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Peet » 15. apr 2004 21:01

okay.. men MMO - RPG... det er et RPG, bare i massive multiplayer online format.

Bare fordi der er mange der spiller det over nettet, gør det jo ikke til et non-RPG ;)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 15. apr 2004 21:08

Ja, men MMORPG og RPG er stadig 2 forskellige slags genre :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Peet » 15. apr 2004 21:12

ikke rigtig i mine øjne

Et MMORPG er bare et online RPG, ikke rigtig nogen forskel i genren.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 15. apr 2004 21:17

Halo 2.

Lige nu er Halo 2 det eneste jeg venter på, det enste jeg tænker på og det eneste jeg drømmer om.

Halo blev ikke en succes for ingenting, og de nyeste Screenshots ser fabelagtige ud! Selv de endnu nyere scans ser faktastiske ud ;)
Halo 2 bliver på mange måder forbedret. Jeg kan ikke vente med at komme i gang med story delen og redde jorden fra covenants, for derefter at dele tæsk ud til XBL folket :D

Halo 2 bliver simplethen fantastisk!
Playkid
 


Indlægaf Buktu » 15. apr 2004 21:23

MMORPG er vel en undergenre til RPG.
Lad os se... Definationen af et RPG må vel være at du indtager rollen som en person i en fiktiv verden. Du gør det samme i MMORPG's, de er bare beregnet til at blive spillet online. Det er forskellige genre, men de er MEGET i familie, så jeg synes ikke det er helt forkert at kalde TFLO for et RPG.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Wuk » 15. apr 2004 23:12

Glæder mig da helt klart mest til Toca race driver 2!
- ONE BOX TO RULE THEM ALL -
Wuk
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Basse DK » 16. apr 2004 06:39

True Live Fantasy Online + Halo 2. Det er de 2 spil jeg glæder mig mest til...

Jeg ved ikke rigtig med Fable mere. Jeg afventer testen af spillet, tror jeg.

ahh ja. Så er jeg gået lidt væk fra Halflife 2 og fået mere lyst til at spille Doom 3 ( efter de nye screens der var i OXM ).


Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf stuckpizza » 16. apr 2004 09:27

Halo 2
BC
og
Doom III
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf PsykopatGamer » 16. apr 2004 14:13

1. HALO 2(fordi halo 1 var og er et mega fed spil. Og så kunne det være sjovt at spille halo live :) )
2. RAINBOW SIX : BLACK ARROW(fordi rainbow six 3 er et godt spil :!: )
3. DOOM III(jeg elsker doom)
4. FABLE(det ser fedt ud)
5. TRUE LIVE FANTASY ONLINE(fordi ser fedt ud og så at der er live på)
Senest rettet af PsykopatGamer 16. apr 2004 16:59, rettet i alt 1 gang.
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster