Xboxlife forum

Sega GT online

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Sega GT online

Indlægaf Cowrider » 14. apr 2004 11:17

Hej

jeg har hørt man kan tune og lave alt mulig om på sine biler er det rigtig??
jeg har ikke prøvede det "gamle".....
Men jeg kunne godt lide grand toursimo til ps2 da jeg var hos en ven og har hørt det næsten er det samme ( er det det??????? )

på forhånd tak :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Specialty » 14. apr 2004 12:15

Jeg har fornylig anskaffet mig spillet, har dog endnu ikke prøvet det... Kunne godt tænkes man lige skulle smide det i og prøve det =)

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 14. apr 2004 12:42

Jeg mener ikke, at det næsten er det samme.

Gran Turismo er så mange mange klasser foran SegaGT.

Jeg siger dog ikke, at SegaGT er et dårligt bilspil.

Der er mange flere biler i GT på PS2 og mange flere tunings muligheder med mere i GranTurismo end der er i Sega's bud.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 14. apr 2004 13:09

Ja, men princippet er det samme. Og det er faktisk ganske underholdende.. Og jeg har endda bare Off line versionen af det... :)

Men man kan desværre ikke lave noget visuelt om på bilerne, hvis det er det du efterlyser... Men et godt Bil-spil, som jeg personligt har brugt rimeligt lang tid på... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 14. apr 2004 13:40

Hvis du forventer, at SegaGT næsten er det samme vil det uden tvivl skuffe dig når du har købt spillet.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 14. apr 2004 15:57

Ja, men som jeg sagde princippet er det samme... Så hvis han søger noget i den retning til Xbox, med de muligheder, står valget vel mellem NFS:U og Sega GT 2002?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Cowrider » 15. apr 2004 09:14

okey
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf raabhimself » 18. apr 2004 00:23

Jamen apropo bilspil, kommer der jo snart spillet "Juiced" som jeg syntes ser ud til at være tunet til tænderne, som sagtens kan BLING-BLINGE de andre titlers fælge til Neverland.. :D
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Anastacio » 18. apr 2004 00:25

Dog er det langt fra lige så realistisk som GranTurismo, men jeg vil også foreslå dig at vente til Juiced i stedet for at købe et SegaGT spil nu.

Men det ser ud til, at der er et stykke vej endnu indtil Juicen *host* jeg mener Juiced udkommer.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf raabhimself » 18. apr 2004 00:27

Hmm hvordan kan du sige langt fra realistik :D:D Som du selv skriver går der jo lang tid før det kommer. Måske kan de nå at få rettet deres "GEAR";) :P
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Anastacio » 18. apr 2004 00:28

Jeg skrev ikke, at det langt fra er realistisk, men at det er langt fra ligeså realistisk som GranTurismo serien.

De vil ikke gøre det ligeså realistisk som GranTurismo ifølge interviews ;)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf raabhimself » 18. apr 2004 00:29

Det var satans..... :D
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster