Xboxlife forum

Annullering af Xbox Live medlemsskab

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf NiklasOfDoom » 16. nov 2009 08:50

Tak for guiden. Det har også irriteret mig, at jeg ikke kunne slå det fra efter at have benyttet tilbudet omkring 1 måneds live for 9 kr. (en del måneder siden det kørte).

Nu kan jeg i ro og mag betale en lavere pris end hvad MS tager for det direkte over Xboxen. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Dresse » 16. nov 2009 08:55

Fedest. Tak for info. That hit the spot;)
Dresse
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf LinearZ » 16. nov 2009 09:45

NiklasOfDoom skrev:Tak for guiden. Det har også irriteret mig, at jeg ikke kunne slå det fra efter at have benyttet tilbudet omkring 1 måneds live for 9 kr. (en del måneder siden det kørte).

Nu kan jeg i ro og mag betale en lavere pris end hvad MS tager for det direkte over Xboxen. :)

Slår automatisk medlemskab ikke fra hvis man bruger en af de der Gold koder?
Mit abo slog i hvert fald selv fra sidst jeg købte andet sted
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Blodbad » 16. nov 2009 10:56

Don Drift skrev:
LinearZ skrev:Slår automatisk medlemskab ikke fra hvis man bruger en af de der Gold koder?
Mit abo slog i hvert fald selv fra sidst jeg købte andet sted


Det tror jeg faktisk du har ret i :) Det mener jeg de gør. Er dog ikke 100...

Den går automatisk over på silver med mindre automatisk fornyelse er slået til. Tidligere kunne du ikke fravælge automatisk fornyelse hvis du betalte med credit card, heller ikke hvis du brugte prepaid koder til at forlænge med.
Hvis du KUN har brugt prepaid koder er der ikke noget automatisk fornyelse.

På tide lilleblød implementerer en funktion der burde have været der fra starten af.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Rkjohansen » 16. nov 2009 12:04

Det er jo ikke annullering. Det er jo bare at stoppe den automatiske fornyelse.
Rkjohansen
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf Zieglers » 16. nov 2009 12:09

Rkjohansen skrev:Det er jo ikke annullering. Det er jo bare at stoppe den automatiske fornyelse.


ja, men du betaler ikke længere, dermed er det ligegyldigt om du annullerer eller bare stopper den automatiske fornyelse.. man mister ik' noget ved at gøre det. nej, det er ikke annullering, men det er derhen ad.
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Annullering af medlemsskab (VIGTIGT! Læs..)

Indlægaf bOOmer DK » 12. apr 2010 13:54

5. Klik på TIL, og følg anvisningerne på skærmen (der skal trykkes næste 3-4 gange for at deaktivere det helt)

Hjælp, jeg kan slet ikke trykke på TIL?!?

Hvorfor ikke?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Re: Annullering af medlemsskab (VIGTIGT! Læs..)

Indlægaf austerellis » 12. apr 2010 13:59

bOOmer DK skrev:5. Klik på TIL, og følg anvisningerne på skærmen (der skal trykkes næste 3-4 gange for at deaktivere det helt)

Hjælp, jeg kan slet ikke trykke på TIL?!?

Hvorfor ikke?


Jeg kunne heller ikke få det til at virke her for en måneds tid siden, og endte i stedet med at måtte ringe til deres kundesupport for at få det afbestilt. Det tog jo så i øvrigt tyve minutter at få gjort...
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf Butcher » 12. apr 2010 14:46

He he heller ikke her :D Må ringe til support og få det løst. Kan være der er for mange som annullerer på den måde..
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster