Xboxlife forum

Hvor er det klamt!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Hvor er det klamt!

Indlægaf Cloudy » 5. nov 2009 12:20

chateque skrev:
Lomilias skrev:her er kraftedeme ikke andet end retards og folk der er på kontanthjælp


Jeg tror næppe at alle der er på kontanthjælp har råd til at købe en xbox, og "retards", som du så fint kalder det, kan vel ikke styre en xbox. Ej heller kan de vel finde ud af at skrive på forummet.

Den eneste der opfører sig retarderet, er dig :wink:



Nej det har du sku ret i :)

Jeg har arbejdet i 23 år uden pause og gør det stadig :)

Lomilias. Prøv at få en konstruktiv dialog med Skou omkring din blog.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Hvor er det klamt!

Indlægaf kaizer » 5. nov 2009 12:23

Cloudy skrev:
chateque skrev:
Lomilias skrev:her er kraftedeme ikke andet end retards og folk der er på kontanthjælp


Jeg tror næppe at alle der er på kontanthjælp har råd til at købe en xbox, og "retards", som du så fint kalder det, kan vel ikke styre en xbox. Ej heller kan de vel finde ud af at skrive på forummet.

Den eneste der opfører sig retarderet, er dig :wink:



Lomilias. Prøv at få en konstruktiv dialog med Skou omkring din blog.


Hvorfor dialog? Når han i 1. indlæg siger han er færdig her, så lad ham gå. Som jeg skrev tidligere er der ingen fornuft i at skabe sig og true med at gå for så at vende tilbage. Bordet fanger.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Cloudy » 5. nov 2009 12:25

Det har du ret i kaizer.

Ville egentligt osse bare fortælle ham at han ikke får noget ud af at angribe Skou og andre på den måde :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:27

Kaizer la' værer med at sidde og spille smart. Jeg skal nok lade jer alle sammen være herinde. Det lover jeg.

Begyndte du virkelig at græde Hr. Skou?! Hahaha!! Christ man..
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf Cloudy » 5. nov 2009 12:30

Så stop da Lomilias

Du er jo som et lille barn der ikke kan stoppe igen.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf kaizer » 5. nov 2009 12:31

Lomilias skrev:Kaizer la' værer med at sidde og spille smart. Jeg skal nok lade jer alle sammen være herinde. Det lover jeg.

Begyndte du virkelig at græde Hr. Skou?! Hahaha!! Christ man..


Jeg spiller ikke smart, som du kalder det. Jeg er bare realist.

Det er nok nærmere dig der spiller smart, med en sætning som denne:

Lomilias skrev:Begyndte du virkelig at græde Hr. Skou?! Hahaha!! Christ man..


Mit ydmyge bud er, at den sætning ikke hjælper, selv om det måske var et patetisk forsøg på humor.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:32

Jamen jeg tror sku han græd
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf skitzofraen » 5. nov 2009 12:33

Lomilias skrev:Jeg jeg opfører mig bare helt vildt som en retard, og jeg har ingen anelse om hvor den studenterhue kom fra.

Og nej jeg har ikke linket til andre sider. Kun igennem min blog, hvilket er legalt nok,


Så vidt jeg ved, så gælder der de samme regler på bloggene, som i resten af forum (Det var i hvertfald hvad jeg fik at vide, da jeg havde postet en halv voldsom video på min blog for noget siden)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf mr Oliver DK » 5. nov 2009 12:36

Lomilias skrev:Begyndte du virkelig at græde Hr. Skou?! Hahaha!! Christ man..

så vidt jeg kan se, så står der ingen steder at mr. Skou begyndte at græde.. det virker mer som det er dig der tuder.
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf gringo1980 » 5. nov 2009 12:36

Lomilias skrev:Jeg truer ikke nogen så bare luk.

Or Morten kan bare banne mig, fordi det er en nydelse han har i hverdagen at dele advarsler ud, og banne folk, så nu får han en gratis omgang her.

Og til dem der ik' ved hvad det handler om, så er det bla. at de går ind og sletter min blog. Men en blog er tilfældigvis personlig og er det eneste sted herinde hvor man helt frit kan ytre sin personlige mening, men enkle grænser selvfølgelig.

Men så længe at jeg ik' har svinet nogen til, eller noget i den stil, så er det på INGEN måde legalt at lukke den ned!!


Hehe... du truer da med at forlade forumet ? Så hvorfor skal han lukke, han har jo ret ?

Der til kommer næste spørgsmål så, hvad laver du her på siden, det var jo sidste gang du ville bruge den ?

Din blog er din personlige "Channel"(for at bruge et Youtube udtryk), men det ændre da ikke på at sidens alm. retningslinier også er gældende der, hvorfor skulle de dog være sat ud af spillet på en blog ? :shock:

Noget helt andet: Du burde måske overveje at læse reglerne for siden inkl. din blog på samme side før du går kold over at der bliver slettet indlæg... :idea:

Hygge og prøv lige at spænde hageremmen næste gang du overvejer at tabe hjernen, for så bliver den måske hvor den burde være og ikke placeret på hylden som i dette tilfælde...
(sjældent man ser folk kalde sig selv for "retard", men da du selv er bruger på forumet rammer du dig selv, tillykke) :?
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Indlægaf Mobelz » 5. nov 2009 12:46

Jeg synes det er uroligt så meget man skal gå på listefødder herinde på siden.

Bliver der taget lidt gas på en fra redaktionen så betyder det lukket.
Hvis man vil hjælpe en bruger til at finde en information der ikke er på denne her side, og man som bare det mindste hentyder til en anden side, så bliver ens indlæg slettet, plus at man får en advarsel.

Folk de tør ikke sige deres mening når det gælder Morten Skou eller andre fra redaktionen, for så ved man at de holder øje med en, og lige
så snart de har en lille mulighed for det, så får man en advarsel som er et skridt nærmere på et ban.

Man skal kunne have lov til at modsige nogle fra redaktionen, og til at poste en video der laver lidt sjov med Skou.

Altså forhelvede Skou, du ejer Xboxlife.dk, det er ligesom når der bliver lavet sjov med kendte mennesker der ejer et firma osv.

Desuden har jeg fået kontakt med den bannede bruger Foxx, han vil gerne have at Hr. Skou eller en anden moderator svarer på de emails han har sendt.

Synes godt nok det er lavt at banne ham og ikke svare når han beder km
en forklaring.
Mobelz
 


Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:46

Åhh ham der Gringo han er fandeme sej, med de der seje ting han siger
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf TagEnKiks » 5. nov 2009 12:47

Er han ikke bare stadig tøsesur over hans kæreste blev banned?
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Lomilias » 5. nov 2009 12:49

Hvad siger TahEnKiks? Jeg kan sku ikke forstå det der mongolsprog han altid snakker..
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf mr Oliver DK » 5. nov 2009 12:50

Lomilias skrev:Åhh ham der Gringo han er fandeme sej, med de der seje ting han siger

så vidt jeg ved, har han da sagt flere ting der giver mening end dig?
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 107 gæster

cron