Xboxlife forum

Er xbox 360 premium Total udgået.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Er xbox 360 premium Total udgået.

Indlægaf bulletspread95 » 24. aug 2009 18:33

Hej, jeg skal måske havde en xbox, og fandt et tilbud i elgiganten, på en xbox 360 premium med burnout paradise ultimate box, trivial pursuit og connect 4 til 1599 kr. Jeg ville bare vide, at hvis jeg nu køber den her, som jeg har hørt er udgået, vi der så stadig være opdateringer, og fuld support på den? Altså, vil den virke som var den ikke udgået?
Være venlig at svare :D
bulletspread95
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf TagEnKiks » 24. aug 2009 19:25

En Xbox360 er en Xbox360 og den vil der være normal garanti på :)

Supporten er præcis den samme vi andre får! Og den fungerer online ens og du får også NXE.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf bulletspread95 » 24. aug 2009 19:39

tak:)
bulletspread95
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Traben » 24. aug 2009 19:50

Altså, den pakke du snakker om, den er så vidt jeg kan huske kendt som et Pro Easter Bundle .. Og jeg har godt nok ikke hørt noget om at den er udgået? Eftersom at den hedder Easter, så er det da nok muligt.. Men jeg ved sgu ikke om en salgsassistent i Elgiganten er i stand til at garantere en sådan påstand.. Men det er måske bare mig .. Jeg oplever til tider at folk har hørt ting fra Elgiganten som på ingen måde passer.. Uden at ville pisse en ansat i Elgiganten af, så tror jeg sgu nogle gange bare at de fyrer en hvid løgn af for at ku sælge noget.. Jeg købte et dyrt surround engang. I Elgiganten. Jeg fandt så senere ud af, at den ikke kan afspille Blu-Ray film fra Universal.. Jeg udspurgte jeg selvfølgelig om problemet, og hans svar var, at det er fordi de er produceret samtidigt med DVD'erne, og fordi at det skal gå lynhurtigt, så er der simpelthen bare nogle af dem som er defekte fra starten af. Og det er jo noget værre pis at fyrre af, bare for at holde mig fra at returnere det.. Senere fik jeg så fat i en PS3'er som jeg så bruger som afspiller nu. Men det resulterede bare i at jeg mistede al respekt for folk fra Elgiganten..
Men for at vende tilbage til dit spørgsmål, som allerede er blevet besvaret, så ja.. Du har stadig dit 1 års garanti og 1 års reklamationsret, og så er det ligemeget om modellen udgår dagen efter :)
Traben
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf bulletspread95 » 24. aug 2009 20:02

der plejer da at være 2 års reklamationsret på ting købt i danmark. Og, jeg syntes da at jeg har læst et sted, at microsofts garanti er på 3 år:)
bulletspread95
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf TagEnKiks » 24. aug 2009 20:05

bulletspread95 skrev:der plejer da at være 2 års reklamationsret på ting købt i danmark. Og, jeg syntes da at jeg har læst et sted, at microsofts garanti er på 3 år:)

Kun ved RROD og E74.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf bulletspread95 » 24. aug 2009 20:06

okay:) Tak for det.
bulletspread95
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Maggot90 » 24. aug 2009 20:07

Hvad er e74 ? :oops:
Maggot90
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf TagEnKiks » 24. aug 2009 20:11

Maggot90 skrev:Hvad er e74 ? :oops:

Brug google..
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Anastacio » 24. aug 2009 20:49

Microsoft stopper alt produktion af Xbox 360 Pro og denne vil ikke blive sendt til lagerne længere fra september mener jeg det er. Xbox 360 Elite overtager pladsen til samme pris som en Pro, så du senere på året kun vil kunne finde en Xbox 360 Arcade og Xbox 360 Elite i forretningerne. Til gengæld bliver Arcade en smule dyrere uden de fem medfølgende Arcadespil.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Tupiaz » 24. aug 2009 22:17

Kilde? hvorfor fanden smider man ikke bare Arcaden af helvede til, den giver ingen mening.

Desuden giver det da ingen mening at sætte arcade pirsen op, hvis amn sænker prisen på elite.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf Lord Khazmir » 25. aug 2009 08:15

Det ville give mere mening kraftigt at beskære prisen på 120 GB harddisk.
Det er simpelt hen latterligt at man skal give næsten 900,- for en harddisk.

Hvor meget forventes Eliten at falde?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Traben » 25. aug 2009 20:16

bulletspread95 skrev:der plejer da at være 2 års reklamationsret på ting købt i danmark. Og, jeg syntes da at jeg har læst et sted, at microsofts garanti er på 3 år:)


Jaa, altså.. De 2 års reklamtionsret er gældende fra købsdatoen..
Hvilket i bund og grund betyder at garantien er kørende samtidig med reklamationsretten..
Og garantien er jo en smule meget mere bedre end reklamation,
så derfor kan man lige så godt sige at der er ét års garanti og så ét års reklamationsret.. Så slipper man for kunder der misforstår alting i sådan en og begynder at skabe sig som åndssvage fordi DE i hvert fald har hørt noget andet :)
Traben
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf centric dk » 25. aug 2009 20:22

Traben skrev:
bulletspread95 skrev:der plejer da at være 2 års reklamationsret på ting købt i danmark. Og, jeg syntes da at jeg har læst et sted, at microsofts garanti er på 3 år:)


Jaa, altså.. De 2 års reklamtionsret er gældende fra købsdatoen..
Hvilket i bund og grund betyder at garantien er kørende samtidig med reklamationsretten..
Og garantien er jo en smule meget mere bedre end reklamation,
så derfor kan man lige så godt sige at der er ét års garanti og så ét års reklamationsret.. Så slipper man for kunder der misforstår alting i sådan en og begynder at skabe sig som åndssvage fordi DE i hvert fald har hørt noget andet :)

At kalde det garanti eller reklamationsret alt efter hvem der har bevisbyrden er som sådan en ok idé. Det er bare ærgeligt at du skriver forkerte perioder. Det er kun det første ½ år bevisbyrden er ved butikken. Det resterende 1½ år er bevisbyrden forbrugerens.
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf Traben » 25. aug 2009 21:35

Sku det være tilfældet, så kender jeg flere forretninger som gør det meget forkert inklusiv min egen..
Men uanset hvad, hvis fejlen er selvforskyldt, så gælder garantien ikke ...eller reklamationsretten for den sags skyld..
Så det fuldstændig ligegyldigt hvad fanden man kalder det..

Men det du faktisk siger er, at garantien dækker i et halvt år, og det resterende 1½ år er reklamation? Puuha, den kommer du ikke langt med mester.. Uanset hvad, hvorfor sku du ha "ondt i røven" over det? Det kommer da os kun dig til gavn i sidste ende?
Traben
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster

cron