Xboxlife forum

X1: Xbox 360 LAN-party

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Zytrax » 15. jun 2009 12:49

Selv tak. ;) Så fik din far da også set Tølløse. :P
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf B0OG3Y » 15. jun 2009 12:55

JA det gjorde han :D

Han var heller ikke så glad for den lange køretur fra Herlev til Tølløse :roll:
B0OG3Y
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf munckster » 15. jun 2009 13:02

Efter en dejlig nats søvn(i en rigtig seng og ikke på et trægulv:P) ser jeg tilbage på et super godt X1!

De 250kr var godt givet ud efter min mening, 250kr er da ikke ret meget for en hel weekend der skal dække udgifter til strøm, leje af skærme, morgenmad, præmier, og andet. Hvor hurtigt bruger du ikke 250kr, hvis du tager i byen?

Nå men tak til alle de andre deltagere for et sjovt og hyggeligt xbox lan. Og tak til Xboxlife.dk teamet for at stable et rigtigt godt event på benene. Jeg oplevede kun få mindre problemer henover weekenden, som jeg er overbevist om er rettet til X2 - så udsigterne er gode til et endnu bedre event :D
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Pain-Killer » 15. jun 2009 16:43

Det var da utroligt. Lever jer der whiner stadig af mor og fars lommepenge? Jeg var ikke til eventet, men det er da så absolut en acceptabel pris. At i kommer fra skagen og skal hele vejen til københavn har ikke en skid med eventet at gøre. Der er et sted det bliver holdt og bor man ikke det sted, ja så må man betale transport for at komme dertil. Det er da noget så skide logisk? Og sikke en nyhed, skal man betale for at få mad? :shock:
Tag jer nu sammen. Smut ind på arto og whine. :-({|=
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf Blauwy » 15. jun 2009 17:05

Nexus skrev:250 kr adgang?
Jeg har fået præmier med hjem for en værdi af mere end 1300 kr ;)


Af ren nysgerrighed, hvilke præmier? :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf tue69 » 15. jun 2009 17:22

Jeg kan sige så meget at i på ingen måde slipper for mig næste gang...

Og alene min blotte tilstedeværelse vil naturligvis hæve prisen til omkring 6-7000 kr. pr. dag, da jeg er dyr i drift...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Jibla » 15. jun 2009 17:25

På papiret og i forhold til dem jeg har snakket med, så er jeg ihvertfald også imponeret uden at have været til stede.

Ses (forhåbentlig) næste gang. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Foxx » 15. jun 2009 17:26

Zytrax skrev:Prøv nu lige at hør efter "voksen mand som åbenbart er så voksen at han truer folk over internettet"
Et VGA kabel er noget du SELV skal bruge og tage med. Et VGA kabel koster 139,- fra butikker og onlineshops, og alligevel tilbyder xboxlife at du kan købe et for 50,-? Og der er jo ingen som siger at du kun skal bruge det én gang. Kan jo være at du på et tidspunkt rent faktisk tager til endnu et event el. lign. og så har brug for et.

Hvis du er så besat af dit gamle billedrørs TV, hvorfor tager du det så ikke med? Det må du jo gerne, som xboxlife også har udtrykt sig for.


Ja jeg har billedrørs tv right.

Som jeg har sagt et par gange nu, JEG synes 250 kr er mange penge, JEG gør.
Så er jeg f*cking ligeglad med at du evt er født med en guldske op i din anus, eller om din mor eller far har givet dig ekstra lommepenge.
Jeg synes at 250 kr er mange penge for MIG, hvis jeg kun var interesseret i Gears og War 2 turnering.
Hvis du læser mine tidligere indlæg synes jeg at når det løber op i 500,- kr er det meget for kun at deltage i Gow2 turneringen.

Forstår du?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Stricker » 15. jun 2009 17:27

Det lyder som en sjov weekend, jeg kommer måske næste år, men jeg er glad nok for, at jeg ikke tilmeldte mig, da jeg var syge hele weekenden, fredag til søndag. :P

Pain-Killer skrev:Og sikke en nyhed, skal man betale for at få mad? :shock:


Ikke til Xbox LAN i Broager! :D
Senest rettet af Stricker 15. jun 2009 17:28, rettet i alt 1 gang.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf TagEnKiks » 15. jun 2009 17:28

Og Foxx sådan som du brokker dig, så tror jeg sgu folk var glade for du ikke dukkede op.

Dette er da en af de mest latterlige diskussioner, som er blevet ført her på Xboxlife. Det er blevet gjort tydeligt at 500,- var for meget for dig og derfor kom du ikke.

Thumbs up herfra og håber jeg kan være med næste år! Om vi så skal til Grønland.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf tue69 » 15. jun 2009 17:29

Foxx skrev:Ja jeg har billedrørs tv right.

Som jeg har sagt et par gange nu, JEG synes 250 kr er mange penge, JEG gør.
Så er jeg f*cking ligeglad med at du evt er født med en guldske op i din anus, eller om din mor eller far har givet dig ekstra lommepenge.
Jeg synes at 250 kr er mange penge for MIG, hvis jeg kun var interesseret i Gears og War 2 turnering.
Hvis du læser mine tidligere indlæg synes jeg at når det løber op i 500,- kr er det meget for kun at deltage i Gow2 turneringen.

Forstår du?


Rolig nu Foxx - du behøver hverken at forklare eller "undskylde" for hvorfor du ikke kom - synes det er fair nok at folk synes det er mange penge, og for, i dit tilfælde, én turnering.

Sådan er vi jo alle forskellige og fair nok.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Foxx » 15. jun 2009 17:29

TagEnKiks skrev:Og Foxx sådan som du brokker dig, så tror jeg sgu folk var glade for du ikke dukkede op.


Jeg dukker hellere end gerne op næste gang hvis du også kommer.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Foxx » 15. jun 2009 17:30

tue69 skrev:
Foxx skrev:Ja jeg har billedrørs tv right.

Som jeg har sagt et par gange nu, JEG synes 250 kr er mange penge, JEG gør.
Så er jeg f*cking ligeglad med at du evt er født med en guldske op i din anus, eller om din mor eller far har givet dig ekstra lommepenge.
Jeg synes at 250 kr er mange penge for MIG, hvis jeg kun var interesseret i Gears og War 2 turnering.
Hvis du læser mine tidligere indlæg synes jeg at når det løber op i 500,- kr er det meget for kun at deltage i Gow2 turneringen.

Forstår du?


Rolig nu Foxx - du behøver hverken at forklare eller "undskylde" for hvorfor du ikke kom - synes det er fair nok at folk synes det er mange penge, og for, i dit tilfælde, én turnering.

Sådan er vi jo alle forskellige og fair nok.


Jamen det er da irriterende at nogle folk ikke kan forstå at man som studerende ikke har mange penge, og hvis man kun interesserer sig i én turnering under hele eventet, så er 250,- kr for indgang for mit vedkommende mange penge.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf tue69 » 15. jun 2009 17:32

Foxx skrev:Jamen det er da irriterende at nogle folk ikke kan forstå at man som studerende ikke har mange penge, og hvis man kun interesserer sig i én turnering under hele eventet, så er 250,- kr for indgang for mit vedkommende mange penge.


Jamen enig - det er jo suverænt op til den enkelte om man gider at bruge tid og penge på at dukke op. Sådan har vi alle jo forskellige prioriteter og den del bør vel egentligt ikke være til diskussion.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Juxer » 15. jun 2009 17:33

Solen skinner og vi er alle sammen glade. Hep hey!
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster