Xboxlife forum

X-Lan Summer 09

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Zytrax » 29. apr 2009 20:10

Boogey er 12. ;) Og han bror er sikkert yngre.
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf bR4NDT » 29. apr 2009 20:26

Seriøst ?
Må de virkelig det for deres forældre.
Er det egentlig kun i sommerferien der bliver holdt sådan et Lan `?
FIFA 11 OG COD:BO!
bR4NDT
Niveau 4
 
Indlæg: 546


Indlægaf Fresssh » 29. apr 2009 20:41

ja vi holder altid i sommerferien, også vil vi også gerne holde i Juleferien fremover (:
X-Lan Summer 2009
Fresssh
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf B0OG3Y » 29. apr 2009 20:48

Jep jeg er 12 - og ja må godt for mine foraeldre, men kun fordi Fresssh's foraeldre er der hele tiden. Iøvrigt spiller jeg også med nogle af de tilmeldte på xboxlife rimelig tit. Og nej Zytrax min bror er ikke yngre end mig.

Min bror er rimelig god til Halo, men hans foretrukne spil er COD4, som han er mega god til, så han tager ihvertfald dogså COD4 med.

Jeg har ingen problemer med, at de andre er aeldre end mig. Ved dog ikke om de har et problem med min alder :roll:
B0OG3Y
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf bR4NDT » 29. apr 2009 20:53

Okay nice nok.
Så vil jeg overveje at tilmelde mig, hvis der måske bliver noget i juleferien 09.

Især hvis du kommer Frosty så er der nogen på "min alder" med, endda yngre :)
bR4NDT
Niveau 4
 
Indlæg: 546


Indlægaf Zytrax » 30. apr 2009 07:30

oh my fucking god stop.....

On-topic:

Kunne være rart hvis man lavede en liste over hvad folk tager med, sådan så hvis der er nogle som mangler noget kan man jo spørge. :-)

Eksempel:

1x TV-skærm
1x Ethernet-kabel
1x Wired controller (broken, lol)
1x Xbox 360
1x Halo 2
1x Halo 3

Andre ting: Tandbørste (please, husk det alle sammen!), deodorant, penge, måske sovepose/dyne, rent tøj og masser af Cult Cola :P


P.S - Nogle som kunne tage Halo 2 Special Edition med? Altså den der med filmene om Halo 2 og hvordan det blev lavet. :-) Fik ikke set det hele sidste gang!

P.P.S - Er der mulighed for bad? :o
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf Fresssh » 30. apr 2009 08:13

Super idé!. syntes dog kun at det er nødvendigt at skrive hvis det er at man mangler noget. eller vil have at nogle skal tage noget specielt med

og ja der vil være mulighed for et bad. der er bare det at, badet og toilettet er et og samme sted :b så det skal være en quicki :b
X-Lan Summer 2009
Fresssh
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Indlægaf IslaythI » 30. apr 2009 09:48

Jeg har en 19" LCD fladskærm som jeg godt kan tage med hvis der er en som kunne bruge den (i skal bare bruge eget vga cable :wink: ). Ellers har jeg alt jeg har brug for(køber headset snart) :wink:
IslaythI
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Zytrax » 30. apr 2009 09:55

Okay super, for er lidt øv at rende rundt og lugte til Ice Qb hele weekenden. :D

Men også bare sådan generelt, så der er en vis form for; hygiejne.

Kan du så ikke ændre trådens forside, til noget ála dette?

[ b ] Ting som ønskes [ / b ]

- Zytrax kunne tænke sig: Halo 2 Special Edition (den med filmen på) og evt. film (kommer på navnet senere) ?
- Ice Qb 2 strap-ons og en 40cm lang dildo
- osv osv osv
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf Stricker » 30. apr 2009 10:04

Jeg har lige 2 hurtige spørgsmål, jeg har aldrig deltager til et Xbox LAN, så jeg skal lige vide:

Hvordan forbinder jeg min Xbox 360 Elite til en PC monitor med kun DVI og VGA indgange? Kan jeg bare bruge et HDMI-DVI adapterstik?

Hvordan gør jeg mht headset med Xbox? Jeg har et Logitech Digital Precision PC Gaming Headset til brug ved min computer, kan jeg tilslutte den til Xboxen med USB og bruge den som lydkilde, eller skal jeg have en af de der dyre Turtle Beach headsæt?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf IslaythI » 30. apr 2009 10:11

Mener at de der Turtle beach koster omkring 300 kr. Hvis dit headset kører med Jackstik skal du bruge et lille kable som sættes på vga kablets lyd stik, så den kører fra rød og hvid til et jackstik.
IslaythI
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf caspstorm » 30. apr 2009 10:16

Stricker skrev:Hvordan forbinder jeg min Xbox 360 Elite til en PC monitor med kun DVI og VGA indgange? Kan jeg bare bruge et HDMI-DVI adapterstik?


Du skal have et HDMI/DVI Adapter ja, men så får du ikke nogen lyd med. For at få den med skal du trække det ud af component/composit udgangen. Det kan gøres lettere ved at købe et VGA kabel/m lyd stik, det kan fås i gamestop eller feks på gamebits (200-299kr ca)

Oh, og husk hvis du køber en af dem er det højst sandsynligt phono du får det ud til, hvis du vil ha det om til minijack ("normalt" stik) skal du anskaffe et y stik, phono til minijack.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Indlægaf IslaythI » 30. apr 2009 10:47

http://www.alle-kabler.dk/lydkabler/pho ... 73_da.html

Det er hvad man skal bruge til VGA kablet hvis ens headset kører med Jackstik. Men køb den et andet sted end den her hjemmeside. Men mener at det skal være fra 2xphono hunstik til 1xminjackstik hunstik
IslaythI
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf donandersen » 30. apr 2009 10:54

Hvis det er at i får fat på et større telt/der kommer frie pladser, vil jeg gerne tilmelde mig. Jeg bor i Egernsund (naboby til broager), så for mig er det ikke noget problem at tage hjem og sove evt., hvis det er der ikke er plads til en ekstra madres :b
Jeg har også en ven, som muligvis gerne vil med, men det afhænger lidt af hans families ferieplaner ;)
Billede
donandersen
Niveau 4
 
Indlæg: 591


Indlægaf FuzzyAzurik » 30. apr 2009 11:07

IslaythI skrev:http://www.alle-kabler.dk/lydkabler/phono_jack_minijack/stereo_jack_hun_til_2_x_phono_0_2_meter_873_da.html

Det er hvad man skal bruge til VGA kablet hvis ens headset kører med Jackstik. Men køb den et andet sted end den her hjemmeside. Men mener at det skal være fra 2xphono hunstik til 1xminjackstik hunstik


Ja det er ikke det helt rigtige billede, det skulle være som du også skriver 2xphono hunstik til 1xminijack hunstik.

Jeg et derhjemme som du kan låne hvis det er, men VGA kablet, må du selv sørge for
Billede
FuzzyAzurik
Niveau 2
 
Indlæg: 140


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster